Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 25 lis 2013, 00:54
lubudubu, Pewnie husta sie na nim kanarek. A najprostsza rzecz to otworzyc okno i zobaczyc czemu sie tak tłucze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 25 lis 2013, 00:58
wieslaw

przeciez palilem fajka na balkonie i juz wtedy stukal. Troche wieje ale te zelastwo troche wazy...a ducha nie zobacze przeciez :mrgreen: :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Kokojoko 25 lis 2013, 00:59
Lubudubu, moja teściowa ma lampę sufitową z wiatrakiem i kiedyś w nocy sam się włączył na największe obroty :mrgreen:

Obrazek
Kokojoko
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Myrcella 25 lis 2013, 01:02
Kokojoko, to musiała ta lampa Wam stracha napędzić XD
Niektóre stare rany nigdy się nie zabliźniają i krwawią przy najmniejszym nawet zadrapaniu.

Strach tnie głębiej niż miecze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
391
Dołączył(a)
02 lut 2012, 19:24

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 25 lis 2013, 01:02
Obrazek


:D . Podobny albo moze i troche;). Moze konstrukcja lzejsza ale mowie wam jakies jaja. Juz mi sie dziwne schizy w glowie zrobily :roll:

Jee uderza rytmiczne o sciane. A uj nie bede szedl go przestawiac bo mnie zaraz mala dziewczynka za reke zlapie..
Ostatnio edytowano 25 lis 2013, 01:03 przez Siding Spring, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Kokojoko 25 lis 2013, 01:03
Teściowej :lol: Ja tam na szczęście nie mieszkam :D
Kokojoko
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez NieznanySprawca 25 lis 2013, 01:04
moja drukarka włącza się na tryb auto-czyszczenia gdzieś o 2 w nocy, i nie wiem, jak ją przestawić. czasem jeszcze wydrukuje obraz kontrolny (nie, bez żadnego napisu "zostało ci 7 dni", albo twarzy ducha itp :pirate: ) tak, czy inaczej, nawiedzona z niej suka.
NieznanySprawca
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Kokojoko 25 lis 2013, 01:04
lubudubu, w duchy wierzysz?
Kokojoko
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 25 lis 2013, 01:05
Postraszcie mnie bardziej 8)

-- 25 lis 2013, 00:07 --

kokojoko.

No wlasnie nie ...ale wiesz sytuacja jest nietypowa;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Kokojoko 25 lis 2013, 01:09
Przypadek? Nie sądzę!
Obrazek
Kokojoko
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 25 lis 2013, 01:11
:mrgreen:

Na wszelki wypadek wylaczylem glos..jakby wgralo sie to z dzwiekiem to moglbym poczuc lekki strach :lol:

Co porabiasz kokojoko?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Kokojoko 25 lis 2013, 01:12
lubudubu napisał(a):Co porabiasz kokojoko?


Jem kanapki :)
Kokojoko
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 25 lis 2013, 01:14
Dobrze , ze odpowiedzialas..!

Musisz podtrzymywac mnie na duchu...


Na duchu :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Reiben 25 lis 2013, 01:17
NieznanySprawca napisał(a):moja drukarka włącza się na tryb auto-czyszczenia gdzieś o 2 w nocy, i nie wiem, jak ją przestawić. czasem jeszcze wydrukuje obraz kontrolny (nie, bez żadnego napisu "zostało ci 7 dni", albo twarzy ducha itp :pirate: ) tak, czy inaczej, nawiedzona z niej suka.

Moja tak samo, tzn. nie drukuje ale się czyści czasem jak pojebana, ale mnie to nie budzi, czyści się jak chce, w ciągu dnia, o 2 w nocy czy o 6 rano. Za to kiedyś spałem u kuzyna często i ten jak po otwierał prawie zawsze okna to zawsze mnie obudziło w nocy jakieś pierdolnięcie drzwiami, ale mnie nic nie rusza bo w nic nie wierzę i mam wyje...oglądałem dokumenty z tymi wielce strasznymi egzorcyzmami sam w domu wieczorami kilka razy i koło dupy mi to latało bo wiem, że to chorzy ludzie są. Taki kozak jestem :lol:
Reiben
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 14 gości

Przeskocz do