Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 20 lis 2013, 01:11
Masked_Man napisał(a):Aurora92, w lozku potowarzyszyc? 8)

:lol: :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4519
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez magnolia84 20 lis 2013, 01:12
takie świntuszenie w wydaniu dobrego pisarza jest lepsze niż te wszystkie Sasze :P Wyobraźnię trzeba ćwiczyć :P
magnolia84
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 20 lis 2013, 01:12
Ale zostalem zignorowany...pozostaje jedno jak to mowi moj kumpel..petla na szyje i hopla w przepasc.



co sie stalo z watkiem "komentarze do ludzie z forum"!!!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez NieznanySprawca 20 lis 2013, 01:15
co sie stalo z watkiem "komentarze do ludzie z forum"!!!!!!!!!!!

i dobrze, trzeba usuwać na bieżąco dowody zezwierzęcenia i totalnej degeneracji nerwicowców. :twisted:
NieznanySprawca
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 20 lis 2013, 01:15
Wypierdoliłem 220 offtopowych postów,to się stało :pirate:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 20 lis 2013, 01:15
lubudubu napisał(a):Ale zostalem zignorowany...pozostaje jedno jak to mowi moj kumpel..petla na szyje i hopla w przepasc.



co sie stalo z watkiem "komentarze do ludzie z forum"!!!!!!!!!!!

Usunęli :(

Kto zignorował? Czyżby ja? :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4519
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Masked_Man 20 lis 2013, 01:15
lubudubu, offtop poszedl sie jebac :P
Masked_Man
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 20 lis 2013, 01:16
Ale sasha zostala?:p

Aurorka92

Tak Ty...ale spoko..zrobilas juz to 2 raz wiec obecnie zobojetnialem jak to zwykle jak wystawiam swoje nikle uczucia na zewnatrz:P
Ostatnio edytowano 20 lis 2013, 01:17 przez Siding Spring, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Masked_Man 20 lis 2013, 01:16
Kestrel, lajza 8)
Masked_Man
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 20 lis 2013, 01:17
Masked_Man napisał(a):Kestrel, lajza 8)

:great: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4519
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Arhol 20 lis 2013, 01:18
owy post został,bo tyczył się jeszcze względnie tematu,reszta dotyczyła problemów życiowych, i porno kariery owej aktorki,to już raczej do tematu niezbyt pasi.
Dziękuje za dyskusje,EoT :pirate:
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32445
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Reiben 20 lis 2013, 01:18
Do dupy z Wami taka zabawa...albo z Sashą taka zabawa :P
Reiben
Offline

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 20 lis 2013, 01:19
http://www.cometison2013.co.uk/interactive-model/


slyszeliscie o niej czy nie? ma byc w styczniu jasniejsza nawet 20 razy mocniej nie ksiezyc. To bedzie czad;). Zaraz doleci do slonca...ale przyspiesza ..juz obecnie 63tys km/h :DD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Nocne Darki - czynne 23:00 - 6:00

przez Masked_Man 20 lis 2013, 01:20
Reiben, "do dupy" Sasha by nie pogardzila :P
Masked_Man
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 7 gości

Przeskocz do