(C) Rozmowy na czacie. IRC

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

(C) Rozmowy na czacie. IRC

przez cadarxx 25 wrz 2008, 22:12
Dziś na czacie przeprowadziliśmy z Ridllicem ciekawą rozmowę. O czym tak naprawdę ona była, to musicie się sami domyślić ;) .

<Ridllic> sluchaj z syrenki porshe nie zrobisz !
<Ridllic> a nie lepiej samemu rozebrac i pomajstrowac :)
<cadarxx> Rid no trudno, czasem samochodem musza sie zajac specjalisci, aby wlasciciel mogl lepiej uzywac ;)
<Ridllic> ja tam moge miec uzywane ale co do napraw to wole sam rzebac :)
<cadarxx> a odpowiednie narzedzia masz? ;)
<Ridllic> sredniej klasy
<Ridllic> nic ekskluzywnego :)
<cadarxx> no i rzecz jasna praktyka
<Ridllic> raz z jednego samochodu zrobilem dwa to chyba o czyms swiadczy :DDDD
<cadarxx> wiem o co chodzi ;)
<Ridllic> no ten pierwszy okazalo sie ze straszne dziadostwo
<Ridllic> ale to co zbudowalem z tego dziadostwa to sliczna furka
<Ridllic> :)
<cadarxx> to pierwsze zwykle jest dziadostwem
<cadarxx> to drugie dopoki sie nie zbuntuje jest cudowne ;)
<Ridllic> nie kazde
<Ridllic> a to tak racja
<cadarxx> za ok. 14 lat bedziesz mial sporo roboty
<Ridllic> no bo ktos przeglady moze chciec robic
<cadarxx> to swoja droga :P
<cadarxx> ale moga tez zlego paliwa dolac
<Ridllic> oj moze
<Ridllic> moze nawyki przejac po pierwszym
<cadarxx> roznie moze byc
<Ridllic> mam nadzieje ze to beda dwie rozne marki
<cadarxx> jak ta pierwsza byla fiatem 126p, to druga musi byc lepsza ;)
<Ridllic> karoseria byla super ale w srodku dramatt
<Ridllic> dobrze ze mi ja zwineli :)
<cadarxx> latwo sie mozna bylo wlamac do srodka
<cadarxx> :/
<cadarxx> polskie samochody maja za slabe zabezpieczenia niestety
<Ridllic> no z tego wychodzi ze kluczyk mialem na ozdobe
<cadarxx> a wlamywczy wielu
<Ridllic> teraz garazuje gdzie indziej
<Ridllic> i bardzo dobrze
<Ridllic> bo jak bym zarejstrowal i sie tak okazalo puzniej ze to taki rozpad to wiesz ile kosztuje zlomowanie
<cadarxx> a jak sie nowy samochodzik sprawuje?
<cadarxx> swoja droga powinnismy ta rozmowe gdzies na necie zamiescic :D
<Ridllic> nowy samochodzik hehe
<cadarxx> no miales niedawno isc do komisu i wyprobowac ;)
<Ridllic> nie spodobal mi sie nowy
<cadarxx> aha
<cadarxx> nie miales ochoty sie przejechac?
<Ridllic> jakos odrazu mnie zrazil
<Ridllic> za duzo planow na raz
<cadarxx> zbyt skomplikowany w obsludze byl, za duzo funkcji...
<cadarxx> i teraz szukasz zapewne w innych komisach czy masz zamiar chodzicv pieszo?


w tym temacie nie komentujemy (c)
Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 00:55 przez shadow_no, łącznie edytowano 2 razy
Powód: modyfikacja tytułu, edit
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
23 maja 2008, 01:36

Re: Rozmowa na czacie.

przez Paranoja 14 lis 2009, 10:54
mozna by bylo co ciekawsze fragmenty rozmow wrzucac :D

[Dodane po edycji:]

to dzis bylo dobre:

[22:42] <czlowieknerwica> linch jestes?
[22:42] * linchpin (n=Miranda@77.255.90.166) Quit (Read error: 110 (Connection timed out))
[22:42] <helka> haha ma cie w dupie

[Dodane po edycji:]

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Paranoja
Offline

Re: Rozmowa na czacie.

Avatar użytkownika
przez linka 02 gru 2009, 11:34
Czat jest taki jaki chcemy żeby był bo sami go tworzymy :smile:

[Dodane po edycji:]

Jak się dogadujemy na czacie :mrgreen: :mrgreen:

<Linka> a do tego pralka nam się zepsuła
<Linka> i
<Linka> trzeba jutro kupić nową
<paradoksy> linka
<Linka> fajny wydatek na święta .....
<paradoksy> mi sie zepsuła rok temu
<paradoksy> dzien przed wigilia
<Linka> :|
<paradoksy> pelno zarcia w srodku
<paradoksy> i stowka poszla sru
<Linka> w pralce??????????
<Linka> buahahhahaaaaa
<Linka> XD
<paradoksy> mowie o lodowce
<paradoksy> :DDD

[Dodane po edycji:]

<Linka> ej ale odwirowujecie bigos ?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Rozmowa na czacie.

Avatar użytkownika
przez linka 11 lut 2010, 21:58
Kolejne zabawne nasze pogawędki :mrgreen:
<marc3l> czyli kaszanka na wynos :)
<Anja01> tak, taka dla niemowląt od 4 miesiąca życia ^^
<marc3l> kaszanka dla niemowląt? :)
<marc3l> przemielona razem z flakiem :)
<Anja01> jakim flakiem?
<marc3l> z kaszanki
<Anja01> nie kaszanka tylko kaszka :P
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Rozmowa na czacie.

Avatar użytkownika
przez scrat 11 lut 2010, 23:22
20:59:09 * scrat wyciaga zza plecow sztachete
21:00:50 * michal05 boi się, żeby scrat przez pomyłkę nie wyciągnoł czegoś innego
21:01:06 <@scrat> michal05, tego sie nie wyciaga, do tego jest potrzebny dzwig
21:01:13 <@scrat> i na statywie stawia
21:01:36 < zuy> a wszystko w technologi nano XD
21:01:49 <@scrat> u ciebie? moje kondolencje :P
21:01:52 < michal05> scrat, nie miałem na mysli brzucha
21:01:52 < michal05> :D
21:01:56 <@scrat> ... :DDDDD
21:02:02 < zuy> buhahhah

03:15:13 < gawdzik> nie wiem, ograniczanie sie do jednego gatunku jest mocno slabe moim zdaniem
03:15:21 < gawdzik> tym bardziej do jednej kapeli
03:16:04 <@scrat> 03:15:13 < gawdzik> nie wiem, ograniczanie sie do jednego gatunku jest mocno slabe moim zdaniem
03:16:07 <@scrat> w pierwszej chwili myslalem
03:16:09 <@scrat> ze chodzi o prokreacje
03:16:10 <@scrat> naprawde.

20:55:46 < Loris> nie boicie się ze w nocy przyjdzie potwr ?
20:56:21 <+Sebcio> potwor z wielka pala???
20:56:40 < opty> dzielnicowego juz dawno nie widzalem

22:46:37 < Linka> a wczoraj podchodzimy do baru z kumpalmi i jeden zamawia: poproszę wściekłego psa, a drugi - a ja szczura
22:46:44 < Linka> a barmanka - nie mamy jaszczurów......

18:48:58 < Loris> Pan mym pasterzem niczego mi nie brakuje
18:50:47 <@scrat> owieczko:)
18:51:40 < Sebcio> i jak te barany pojdziesz na rzez

19:17:57 < suzi> jutro mam sesje ;)
19:18:09 <+sebcio> nauczylas sie
19:18:12 < suzi> beda nowe foty;)

19:13:07 < suzi> ja mam sraczke i zygam co chwile
19:13:18 < suzi> brzuszek mnie boli jest cool;d
19:14:07 <+sebcio> ja moge brzuszek wymasowac
19:14:12 < suzi> chetnie
19:14:18 <+sebcio> ale nie zesrasz mi sie na glowe???

23:32:32 < MOCca> bedziesz moim psem
23:33:25 < Ridllic> oze byc obsikam Ci noge
23:34:08 < Ridllic> ale wiez ze to jest jednoznaczne z uprawianiem seksu w pozycji na pieska :D
23:34:56 < MOCca> w takim razie bedziesz moja suczka
23:35:56 < Ridllic> moze byc bedziesz musiala sie lizac po jajkach
23:36:10 < Ridllic> a ze nie masz hmmmm

20:48:04 < MasteroLovelaso> jestem jak zbyszek nowak rece ktore lecza muwie ci czarna
20:48:10 <+biala_lajza> ja mam rece ktore kalecza :P
20:48:17 < Czarnaa> to se przyloz do glowy moze pomoga XD
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Rozmowa na czacie.

Avatar użytkownika
przez Anja01 07 mar 2010, 23:24
<er> nawet wkladli mi w dupe palce przy kobiecie
<er> w celu badania
<er> :D
<teta> czego, mozgu ? :P
Wojownik Światła, nadal w mroku

Jeg har makt til og drepe og a gi liv, odelegge og fornye. Hvem er jeg? Jeg er kjaerlighet
Avatar użytkownika
Offline
Posty
813
Dołączył(a)
11 maja 2008, 15:47
Lokalizacja
Piekiełko

Re: Rozmowa na czacie.

przez paradoksy 08 kwi 2010, 23:25
<rav83> jak sie czulem zle mialem niepokoj
<rav83> i dola lapalem
<rav83> tracielm wiare
<rav83> wtedy wzialem jedna tabletke XanaX SR
<rav83> bo to idealne rozawiazanie na niepokoj uogolnony
<rav83> dlugo dziala
<rav83> i male zejscie
<rav83> wtedy niepokoj spada
<rav83> spadal
<rav83> nastroj rosl
<rav83> ale co najwazniejsze
<rav83> dostawalem ewiary
<rav83> wiary
<rav83> mialem chwile ulgi
<rav83> i wtedy robilem start
<rav83> czyli bieganie
<rav83> sport
<rav83> dalej
<rav83> w momencie dzialania benzo
<rav83> probowalme sie umowic
<rav83> np z sliczna kobieta
<rav83> i sam fakt ze sie z nia spotkalem
<rav83> i bylem spokojny
<rav83> dawal mi spokoj na tydzien
<rav83> bralem XanaX o przedluzoym dzialaniu
<zdesperowany1> ee rav madrze gadasz
<rav83> tylko jesli wiedzialem
<rav83> ze beda korzysci
<zdesperowany1> kurde
<rav83> kazda pozytwyna emocja
<rav83> zmniejsza niepokoj na dluzszy czas
<rav83> pocalunek ladnej kobiety moglby ci zmniejszyc niepokoj np na tydzien
<rav83> tak to dziala
<rav83> i wten sposob benzo sa pomocne
<rav83> tylko w ten sposob
<zdesperowany1> a jezeli kobieta jest brzydka?
<zdesperowany1> to zwiekszony niepokoj?
<zdesperowany1> :PP
paradoksy
Offline

Re: (C) Rozmowy na czacie. IRC

przez shadow_no 22 wrz 2010, 00:45
00:37 <@shadow_no> mowie, jak przez agencje to najprawdopodobniej bedziesz mial jakies
00:38 <@shadow_no> pare wykladow o tym co wolno a czego nie, BHP i inne pierdoly
00:38 < benq20> o to ja lubie php
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 15 gości

Przeskocz do