Wsiąść do pociagu byle jakiego...???"

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Wsiąść do pociagu byle jakiego...???"

przez keram 24 kwi 2008, 22:51
nie dbac o bagaż nie dbac o bilet(...) patrzac jak wszystko zostaje w tyle."
czy kiedykolwiek mysleliscie o tym.i .. i czy odwazylibyscie sie na cos takiego??
"Dopóki walczysz, jestes wygrany"
Offline
Posty
253
Dołączył(a)
31 mar 2008, 23:18

przez Akin 24 kwi 2008, 22:55
nie myślałam o tym, lecz na dzień dzisiejszy wsiadłabym i pojechałabym przed siebie :smile:
Akin
Offline

przez Don Diego 25 kwi 2008, 14:13
Gdybym był milionerem to pewnie byłaby moja ulubiona rozrywka-wsiąść w pierwszy lepszy pociąg i jechać przed siebie,niestety nie stać mnie na takie wojaże:)
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
25 kwi 2008, 14:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez keram 25 kwi 2008, 22:20
ja juz chwile sie z takim zamiarem nosze, i wiem ze to kiedys zrobie, tylko jak narazie nie mam z kim, al ejak by sie ktos znalałż to bardzo chetnie. a propo kasy to to wcale nie musi byc takie drogie, zawsze mozna na kredydowy jechac. przykładowo jak ja jestem z podkarpackiego to barxzo chetnie gdzies nad morze bym pojechał, porostu wziasc troche prowintu, pieniedzy , wsiasc i pojechac tak z dnia na dzien.
tu podaje link takze do cioekawej stronki , która mozna jezdzic ze znizkami po całej europie. chciaz wiem ze z naszymi dolegliwosciami to trudne, no ale w pare osób zawsze to łatwiej przezyciezac:)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:24 pm ]
http://www.interrailnet.com/?gclid=CPLA ... aAod_WK5Fw
to jest bardzo interesujace tylko nie wiem czy bylibyscie na cos takiego sie odwazyli:/

http://pkp.boleslawiec.pl/interrail.php kolejny link


http://pkp.boleslawiec.pl/interrail.php
"Dopóki walczysz, jestes wygrany"
Offline
Posty
253
Dołączył(a)
31 mar 2008, 23:18

Avatar użytkownika
przez Rachel 25 kwi 2008, 22:38
Ja bym chętnie wyjechała i nie wróciła do miejsca, w którym obecnie mieszkam, uczę się i to bez oglądania się za siebie. Ale to tylko pod warunkiem, że miałabym gdzie się podziac, bo tak przed siebie, byle gdzie to raczej nie odważyłabym się.
"Nie musimy bać się innych. To tacy sami ludzie jak my."
"Każdy ma swój własny, niepowtarzalny styl popełniania głupstw."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
04 lis 2007, 13:25
Lokalizacja
czy to ważne?

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 25 kwi 2008, 23:25
wyjechac gdzies na koniec swiata nomoze francja by wystarczyła :P
pojechałąbym z moja przyjaciłka prosto przeds siebie zostawiajac wszystko za soba problemy troski i tylko my i droga przed nami kjierunek francja :D :mrgreen: :D
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

przez marmarc 27 kwi 2008, 21:07
myślę że u mnie to nie działa. Już parę razy wyjeżdżałem na parę dni z przeświadczeniem, że muszę stąd uciec, że to w czym żyję jest to kitu, męczy mnie tylko, ale jak tylko wyjadę w inne miejsce to tam będzie od razu lepiej, że spotkam ciekawych ludzi którzy mnie zrozumieją, że tam będę odwiedzał ciekawe miejsca, i w ogóle od razu mi się polepszy. Ale to nic nie dawało - swoje problemy zabierałem ze sobą, i truły mi życie w nowym miejscu. A poza tym - po paru dniach i tak trzeba było wrócić. Teraz staram się nie nastawiać tak radykalnie. Urlop czy wyjazd niczego nie zmieni. Może pomóc odpocząć, oderwać się, ale trzeba próbować budować taką ogólną harmonię - szarpanie się z codziennością i ucieczki bo już nie można wytrzymać do nikąd nie prowadzą.
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
27 gru 2005, 12:28

Avatar użytkownika
przez whisper 27 kwi 2008, 21:38
Rachel napisał(a):Ja bym chętnie wyjechała i nie wróciła do miejsca, w którym obecnie mieszkam, uczę się i to bez oglądania się za siebie. Ale to tylko pod warunkiem, że miałabym gdzie się podziac, bo tak przed siebie, byle gdzie to raczej nie odważyłabym się.

Oj, bardzo chętnie bym tak zrobiła i jak pisze Aleks mogła by to być Francja... Ach... najlepiej Prowansja ;)
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

przez Akin 27 kwi 2008, 22:18
Francja nie... za mało km dla mnie pzrejechanych. Najdalej byłam w Belgii i dla mnie to za mało. Myślę hmm może Indie, Rosja, albo i Syberia? .... chciałabym poznac tamte rejony i sposób życia.
Akin
Offline

przez keram 27 kwi 2008, 22:27
Akin napisał(a):Francja nie... za mało km dla mnie pzrejechanych. Najdalej byłam w Belgii i dla mnie to za mało. Myślę hmm może Indie, Rosja, albo i Syberia? .... chciałabym poznac tamte rejony i sposób życia.


heh a ja kiedys myslałem o podrózy koleja transyberyjska..heh ogladałem zdjecia i filmy z wypraw, swietne, 2 tygodnie jazdy pociągiem:D a bajkał to porostu cudowne miejsce:D nawet wyliczyłem koszty, no i fundusze mam przygotowane, ciezka harówką, no a w przyszłoosci sie zobaczyy...:d a przegladajac te zdjecia to te regiony wygladja tak jak by sie zycie tam zatrzymało jakies 20-30 lat temu-cudowne:0 a i ludzie bardzo życzlwi, no i alkohol kosztuje grosze:D

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:36 pm ]
zreszta podróze to moja pasja...tylko to zdecydowanie zależy do funduszy, ale postaram sie aby kiedys ja w przyszłosci realizowac, poznając te wszystkie regiony i ludzi, przeciez jest tyle niesamowitych rzeczy do zobaczenia...no jest jescze nadziejaa... ze mógłbym miec taka prace która by mi to umozliwiała:) heh przyjemne z pożytecznym
"Dopóki walczysz, jestes wygrany"
Offline
Posty
253
Dołączył(a)
31 mar 2008, 23:18

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 27 kwi 2008, 22:44
whisper napisał(a):najlepiej Prowansja

oj tak :mrgreen: pola lawendowe, i te sprawy ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:45 pm ]
oj marzy mi sie marzy :roll: a co z tych marzen wyjdzie to sie okarze w przysłowiowym praniu ;)
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez Rachel 27 kwi 2008, 23:23
A wiecie co mi się najbardziej podoba, jak gdzieś tak wyjadę na trochę czasu? Że mnie tam nikt nie zna - jestem anonimowa. Mogę zacząc wszystko od zera, bo nikt nie ma tam wyrobionej opinii o mnie. To sprawia, że czuję się trochę pewniej - zawsze marzyłam o byciu anonimowym.
"Nie musimy bać się innych. To tacy sami ludzie jak my."
"Każdy ma swój własny, niepowtarzalny styl popełniania głupstw."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
04 lis 2007, 13:25
Lokalizacja
czy to ważne?

Re: Wsiąść do pociagu byle jakiego...???"

Avatar użytkownika
przez scrat 28 kwi 2008, 09:25
keram napisał(a):nie dbac o bagaż nie dbac o bilet(...) patrzac jak wszystko zostaje w tyle."
czy kiedykolwiek mysleliscie o tym.i .. i czy odwazylibyscie sie na cos takiego??

Pomału do tego dojrzewam...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
2093
Dołączył(a)
17 lip 2007, 16:44
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez whisper 28 kwi 2008, 10:39
ALEKS*OLO napisał(a):pola lawendowe, i te sprawy ;)

Właśnie o tym myślałam pisząc to :P i do Lazurowego Wybrzeża niedaleko ;)
You never wanted
To share
Your concept of your creation
With any other gods or worshippers
Your book isn't burned
It was never written
Avatar użytkownika
Offline
Posty
443
Dołączył(a)
26 mar 2008, 11:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: neon i 6 gości

Przeskocz do