Weekend'owy wątek prywatkowo - reflexyjny , zapraszam ..

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

przez smutna48 02 lis 2007, 22:47
napadniemy staruszke <zart> :lol: hehehe
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez Mooni 02 lis 2007, 23:35
ooo taak!! mniam!!
dżejem robisz wyjątkowe i wyjatkowo wkurzone pieski
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Avatar użytkownika
przez Mooni 02 lis 2007, 23:50
Polina nie mów mi dwa razy :twisted:
Jeżeli nie wolno, a bardzo się chce, to można :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
670
Dołączył(a)
24 sie 2007, 09:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez .Tomek 03 lis 2007, 00:02
Słuchajcie ludu. W przyszłym roku walimy na zjazd zrobić ŻUL PARTY xD Wszyscy pijący będą zaproszeni i mile widziani. Zlot w jakimś łatwo dostępnym miejscu. Dużo kasy na wódkę i aspirynę. Zabrać wiadra na rzygańsko chyba że będziemy rzygać na ludzi. xD xD xD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 03 lis 2007, 00:07
Tomek hahahahahaha nie no odpadłam niezła impra się szykuje ja to zygam po dwóch głębszych to ja zacznę z opóźnieniem co by mnie zabawa nie ominęła :mrgreen: :mrgreen:
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

przez smutna48 03 lis 2007, 00:32
.Tomek napisał(a):Słuchajcie ludu. W przyszłym roku walimy na zjazd zrobić ŻUL PARTY xD Wszyscy pijący będą zaproszeni i mile widziani. Zlot w jakimś łatwo dostępnym miejscu. Dużo kasy na wódkę i aspirynę. Zabrać wiadra na rzygańsko chyba że będziemy rzygać na ludzi. xD xD xD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


buahahahaha zul party hahahaha coś jakby prawie dla mnie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez IceMan 03 lis 2007, 00:46
PIJEMY ZDROWIE JAŚKOWEJ!!!!!!!!

No to chlup w ten dziób :D
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 03 lis 2007, 02:07
Tak jest pijemy!!!!!!!!! :D
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

przez Goplaneczka 03 lis 2007, 17:01
Ja też chcę, ja też chcę, ja też chcę :mrgreen:
Goplaneczka
Offline

Avatar użytkownika
przez IceMan 03 lis 2007, 17:04
Bar otwarty do powrotu barmana ojca dyrektora przewodniego tematu :mrgreen: więc do woli Goplaneczka, do woli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez .Tomek 03 lis 2007, 17:18
Stawiam kolejeczkę dla wszystkich ;)
Obrazek
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez Goplaneczka 03 lis 2007, 19:00
oooo, ja następną :mrgreen:


IceMan napisał(a):barmana ojca dyrektora p

Heh, wiem, żem z Torunia, ale żeby zaraz :P
Goplaneczka
Offline

przez Pstryk 03 lis 2007, 19:03
Ojej, drink mi się skończył :cry:
Pstryk
Offline

przez smutna48 03 lis 2007, 19:06
Obrazek


Proszę Bethi browarek czeka :)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:11 pm ]
albo to:

Obrazek
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do