Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Informacje o forum, ogłoszenia, pytania do Administratorów, Moderatorów. itp.

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez ben rei 09 lip 2015, 16:01
zawsze robiłem tak ze swoimi wybrankami serca, kurczę to może dlatego nic nie wychodziło hmm..
fubar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1039
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:33

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 11 lip 2015, 16:08
Musisz znaleźć sobie , nową wybrankę serca drogi Tomaszu , masz na foro do koloru do wyboru , a jak nie wyjdzie z jakaś to jest kot buki , buka i hodbyt , zdrówko ! :pirate: :pirate:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez ben rei 11 lip 2015, 16:18
a kto by chciał takiego knuła
fubar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1039
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 11 lip 2015, 16:24
moze jakas desperatka sie znajdzie :pirate:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 11 lip 2015, 16:30
Może panią Krysię, lat 63 spod 9ki umowimy z hodbytem i raz na zawsze bedzie spokój z przychlastem :pirate:
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 11 lip 2015, 16:36
Dark Passenger, jestem za , podobno kobity są jak wino im starsze tym łatwiejsze :D :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez ben rei 11 lip 2015, 16:43
to było bałdzo nieładne Dałku...
hobbi to idealny facet dla trumny, wciąż mi przykro, że zawiodłem w zeswataniu -_-
fubar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1039
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:33

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 11 lip 2015, 16:48
juz mam idealnego faceta , wiec musisz znaleźć mu inna wybrankę serca , pani krysia jest idealna dla niego , ale obawiam się , że hodbyt przepierdzieli cała rentę na dziffki i kasyno , wiec niestety , zostaje mu tylko Renia :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 lip 2015, 16:57
Traitor.
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

przez ala1983 11 lip 2015, 20:28
Ktos wie, czy AddictGirl21 zyje? Ostatnie jej posty to posty pozegnalne.
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez Arhol 11 lip 2015, 20:39
Od tamtego czasu *tj 6 czerwca* się nie logowała,ale jako że to człowiek z cyklu feniks z popiołów (a przynajmniej tak jest w mojej opinii,prędzej czy później zagości tu ponownie).
"Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. And when you look into the abyss, the abyss also looks into you"
Why was it I seeing more beauty in death rather than life?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
32444
Dołączył(a)
16 lis 2012, 22:09

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

przez paradoksy 11 lip 2015, 22:48
Darek - człowiek_nerwica - ??? Co z nim?
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
10 lip 2015, 21:54

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez Artemizja 11 lip 2015, 23:10
paradoksy, jest na Forum pod zmienionym nickiem.
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44133
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Gdzie jest dawny użytkownik tego forum?

Avatar użytkownika
przez platek rozy 12 lip 2015, 08:39
ala1983, na fb jakis czas temu miala sie calkiem niezle ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do