Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Informacje o forum, ogłoszenia, pytania do Administratorów, Moderatorów. itp.

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez ugh 18 lip 2015, 23:26
Wrzucam ten temat dosyć przewrotnie do tego działu ale pewnie i tak zostanie przeniesiony. Chociaz faktem jest, iż jest to problem "techniczny" ;).
A mianowicie, czy na Was też forum działa negatywnie? Nie wiem, czy to faktyczna zależność, czy tylko takie mam wrażenie ale od długiego czasu ilekroć po kilku "lepszych" dniach wejdę na forum, to momentalnie zaczynają się ze mną dziać "dziwne" rzeczy.
Teoretycznie forum jest pewnego rodzaju formą wsparcia i z założenia powinno raczej pozytywnie działać na ludzi a u mnie jest chyba zupełnie odwrotnie bo po chwil przeglądania forum i "żalenia się" zaczynają dopadać mnie własnie jakieś dziwne objawy hmm...lękowe? Dół, rezygnacja a nawet prawie mnie dziś dopadła jakaś "padaka" dziwna.
Ciekawi mnie, czy ktoś inny jeszcze tak ma. A może to jakieś pole siłowe (?) ;).

Temat jest całkiem na serio, na prawdę mam jakieś dziwne jazdy, których nie odczuwam normalnie gdy na forum nie wchodzę.
ugh
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez Masturbow 18 lip 2015, 23:28
nie wiem, czy jakakolwiek inna rzecz działa na mnie równie toksycznie, co to forum. kocham ten forum i ten forum nienawidzę
Masturbow
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez hobbyturysta 18 lip 2015, 23:30
foro to rynsztok :8):
The truth is... everyone is going to hurt you. You just have to decide... who is worth the pain.

http://www.youtube.com/watch?v=EK_Fe4wL-t4
http://www.youtube.com/watch?v=3A5uf8FE ... plpp_video
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5668
Dołączył(a)
18 lut 2014, 23:55
Lokalizacja
Bukareszt

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez koszykova 18 lip 2015, 23:31
To nie samo fforum źle działa, tylkow wiekszosci ludzie z tego forum tak działają
Umiłowanie mądrości.
_____
INTJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1108
Dołączył(a)
22 mar 2013, 19:23
Lokalizacja
śląsk

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez ugh 18 lip 2015, 23:40
koszykova, raczej nie identyfikuję tego z samymi ludźmi w sobie bo jest tutaj wiele osób które są pozytywne. Więc to chyba jednak nie wina ludzi.
Masturbow, toksyczne działanie a dawanie somatycznych objawów, to już jednak coś innego. Rozumiem, że forum może kogoś denerwować bo denerwują go ludzie, może też zdołować bo człowiek np. nie otrzyma tutaj wsparcia, którego oczekiwał/potrzebował więc pogłebiło to jego dół. Rozumiem, że może pogłebić czyjeś problemy związane generalnie z życiem/życiem towarzystkim itp. bo człowiek zamiast socjalizować się w realu, to spędza czas tylko na forum.
Ale u mnie to na prawdę dziwne rzeczy się dzieją...
ugh
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez Masturbow 18 lip 2015, 23:57
soma jako taka nie, choć parę razy rozbolała mnie głowa, ale również niesamowicie podkręca mi lęk i moje ukochane mini manie prześladowcze, nie znoszę tu siedzieć i czytać, a często gniję niemalże od świtu do nocy, gdybym tylko nie była masochistką, już bym się dawno stąd wypjerdoliła w trybie ameno

nic dziwnego, ze dopada Cię dół i rezygnacja, jak spędzasz czas w miejscu poświęconym pitoleniu o zaburzeniach i chorobach, święty by się rozchorował
Ostatnio edytowano 19 lip 2015, 00:02 przez Masturbow, łącznie edytowano 1 raz
Masturbow
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez ben rei 19 lip 2015, 00:01
:(
fubar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1039
Dołączył(a)
16 kwi 2015, 19:33

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez hobbyturysta 19 lip 2015, 00:01
:shock: :shock: :shock: fiu fiu ta laska ma cos w sobie :D
The truth is... everyone is going to hurt you. You just have to decide... who is worth the pain.

http://www.youtube.com/watch?v=EK_Fe4wL-t4
http://www.youtube.com/watch?v=3A5uf8FE ... plpp_video
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5668
Dołączył(a)
18 lut 2014, 23:55
Lokalizacja
Bukareszt

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez ugh 19 lip 2015, 00:05
Czyli wychodzi na to, ze forum faktycznie moze wywolywac jakies stany lekowe...w sumie wczesniej na to zupelnie nie zwrocilam uwagi jak I nawet do glowy by mi nie przyszlo, ze tak z pozoru nieistotna rzecz moze miec na "nas" wplyw. U mnie wlasnie jak wchodze na forum, to zaczynaja mi sie po pewnym czasie jakies ataki dziwne I to na pewno sa jakies nerwicowe epizody.
ugh
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez Masturbow 19 lip 2015, 00:08
no ja odczuwałam dużo mniejszy lęk i jakoś mi lżej było na sercu, jak ze 10 dni się tu nie bujałam, więc jest jak mówisz ugh
Masturbow
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez ugh 19 lip 2015, 00:12
No coz, to chyba jednak przyjdzie mi na dobre opuscic to miesce. Chociaz zastanawia mnie skad bierze sie az tak duze oddzialywanie na czlowieka. Rozumiem, jesli jest ktos mocno zaangazowany z forumowe "zycie" ale ja nie mam az tak well ego parcia ani musu.
ugh
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez Kontrast 19 lip 2015, 00:12
Kiedyś jak jeszcze tu siedziałem to omawiałem to forum z terapeutą. Ogólnie na początku można przeczytać parę rzeczy(Dane/Szukane) ale im się dalej człowiek posuwa w zdrowieniu tym powinien stąd jak najszybciej uciekać aby nie dostawać tych bodźców, nabrać innego patrzenia na świat iść bardziej pozytywną ścieżką, tańcząc przy ognisku trzymając się za ręce śpiewając piosenkę. Tu się człowiek naczyta i to siada, dlatego na początku jak jest auuuuu- tak. Potem należy zwiewać aby nie nasiąknąć negatywnych wzorców. Chyba że ktoś jest lichy niemalże od daty produkcji, no to wiadomo, może siedzieć czytać co klepie od 200 jak majowy śnieg co klepało i co będzie klepać, albo nie będzie, gdzie urządzają sajko laski orgie i Jolanta tańczy na rurze.
Nie znam roli którą gram. Wiem tylko, że jest moja, niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3559
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

przez ugh 19 lip 2015, 00:18
Mnie sie wydaje, ze to moze byc ze wzgledu na fakt, ze czlowiek siedzac na forum duzo mysli o swoich problemach, a tym bardziej piszac o nich wiec to moze dawac takie skutki. Ale z drugiej strony, podono wyrzucanie z siebie tego co mu na sercu lezy pomaga wiec juz nie kumam. Ja osobiscie mysle, ze raczej jestem dosyc odporna na "krzywde" innych osob, nie ma we mnie zbyt wiele empatii wiec to, co ktos na forum pisze o swoich problemach nieszczegolnie ma na mnie wplyw.
ugh
Offline

Czy forum może mieć negatywne oddziaływanie?

Avatar użytkownika
przez Kontrast 19 lip 2015, 00:41
To o to chodzi, że człowiek powinien odbywać tak i cykl raz i wyciągać wnioski, znaleźć rozwiązania, a nie tylko rozmyślać jakby to zrobić bez prób naprawienia. Wyżalanie się pewnie jest dobre ale nie dla każdego. Powinno się to też nie robić nadmiernie. Ludzie którzy przeszli piekła, nie wiedzą co to dołki, depresje, dlatego, ze nie wiedzą jakie mają w sobie pokłady słabości. Gdy raz się tam zejdzie, będzie się tam wracać jak będzie źle, chyba, ze wyciągnie się wnioski, zmieni reakcje z automatu i całe te cykle jazdo-twórcze wyłączy, zacznie realnie odbierać sytuacje, problemy rozwiązywać lub dawać sobie z nimi spokój, zamykać pętle myślowe aby to nie obciążało mózgownicy. Życ tym co mogę zrobić, nie tym czego nie mogę, dawać sobie luz pozwolenie na błędy, dystans, zabawę, obowiązki, wszystko w proporcji.
Nie znam roli którą gram. Wiem tylko, że jest moja, niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3559
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Przeskocz do