Zmiany na forum

Informacje o forum, ogłoszenia, pytania do Administratorów, Moderatorów. itp.

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez INTEL 1 05 maja 2015, 09:57
Artemizja napisał(a):Ponadto, przez wiele miesięcy Userzy prosili o innowacje, między innymi w sprawie oprawy graficznej, więc abcZdrowie tylko spełniło prośbę.


Hahahahaha
Powinnaś zostać rzeczniczką rządu.
Podniesienie wieku emerytalnego też zapewne wynikło z wielomiesięcznych próśb obywateli :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1518
Dołączył(a)
11 maja 2013, 18:07
Lokalizacja
Śląsk

Zmiany na forum

przez Wolfx 05 maja 2015, 10:19
The Best of Intel1 ;)
Wolfx
Offline

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez feniksx 19 maja 2015, 20:19
Mi się podoba choc wkurza mnie brak tapatalk....
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zmiany na forum

przez salvorin 01 cze 2015, 23:06
Czy trwają jakiekolwiek prace nad ulepszeniem tego "ulepszenia wyglądu", czy zostanie już tak jak jest? Ogólny wygląd forum mi się nie podoba, ale powiedzmy, że ujdzie i generalnie jest to kwestia przyzwyczajenia. Niestety nie można tego powiedzieć o wiadomościach prywatnych - tam jest po prostu tragedia. Mam rozdzielczość 1920x1280 i używam Firefoxa - czy mam podesłać komuś screeny jak to u mnie wygląda, czy sprawa jest generalnie znana?
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
31 sty 2013, 22:45

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez feniksx 09 cze 2015, 22:18
mam to samo... korzystanie z wiadomosci prywatnych to masakra.... ;/ i probowalem juz na 3 komputerach i 2 przegladarkach i jest lipa....
kolejna sprawa to uzytkowanie forum z komórki.... bo z niej najczesciej korzytam i pisze...
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 cze 2015, 22:27
Można przełączyć z powrotem na "starą skórkę" w ustawieniach.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez feniksx 25 lip 2015, 21:10
ale nie podoba mi sie stara skórka wole nową :D tylko można by co nieco w niej poprawić :P
Nerwica Lękowa/Wegetatywna z objawami somatycznymi, Agorafobia.
Parogen 20mg 2-0-0 [high speed resource]
Trittico CR 75mg 0-0-1/3 [so good to back home]
Clonazepamum TZF 0,5 mg (doraźnie) [one day dancer]
Denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
01 maja 2015, 18:37
Lokalizacja
Poznań

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez INTEL 1 25 lip 2015, 23:29
Przełączyłem się na starą i wszystko działa jak należy.
Na nowej pojawiały się coraz częściej niedociągnięcia.
Graficznie ta nowa jest świetna. Bardzo mi przypadła do gustu.
Ale moje zdrowie psychiczne jest ważniejsze i wolę jednak śmigać na niewkurviającej starej
...nie mam podpisu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1518
Dołączył(a)
11 maja 2013, 18:07
Lokalizacja
Śląsk

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 26 lip 2015, 00:11
Ja zafsze jak się loguję to na starej - interface (poza tym fsiowym oczkiem, które się na szczęście zmieniło) nie był jakoś problematyczny - najgorzej
było z niemożliwością podbijania własnych postów co mocno podkreślałę (no, ale to też się zmieniło... 8) )
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2130
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez Evia 12 sie 2015, 23:11
Nie da się wydłużyć czasu edytowania swoich postów?

Po jakimś czasie gdy zauważam swoje posty mam ochotę dokonać w nich korekty. Przez to wszystko moje natręctwa się pogłębiają :why:

Czasem też w ogóle nie pojawia mi się możliwość edycji, nawet jeśli chcę to zrobić natychmiastowo




Tego posta też musiałam edytować :?
Później pewnie również będę chciała to zrobić :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1971
Dołączył(a)
19 lis 2014, 10:53

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez Artemizja 13 sie 2015, 06:03
Evia, nie. Na tym Forum był kiedyś wydłużony czas edycji, ale znalazły się osoby, które co chwilę edytowały swój post tak, że niestety, ale robił się straszny bałagan, gdyż zdążyli na niego odpowiedzieć inni Użytkownicy. Dyskusje stawały się bezsensowne i irytujące, dlatego czas edycji został maksymalnie skrócony.
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Avatar użytkownika
Offline
Administrator
Posty
44134
Dołączył(a)
26 lip 2011, 00:38
Lokalizacja
Z PODZIEMNEGO ŚWIATA

Zmiany na forum

przez Neuroś 18 sie 2015, 22:55
Udana reforma. Tematyka foruma przyciężka to przynajmniej graficznie jest lżej.
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
17 cze 2013, 01:35

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez absolulu 04 maja 2016, 13:49
Proponuję 2 zmiany:

1 - wprowadzenie na forum działu pt. 'psychofarmakologia' lub coś w ten deseń, gdzie dyskutowane byłyby mechanizmy działania leków, badania, innowacje itd. ALE dział ten podlegałby ściślejszej moderacji niż pozostałe - tzn. w założeniu miałby opierać się na dyskusji opartej o argumenty poparte wiarygodnymi badaniami, a posty nic nie wnoszące bądź do dyskusji byłyby usuwane. Myślę że w ten sposób wielu użytkowników bardziej skorzystałoby z forum, bo w obecnych tematach dot. leków jest dużo chaosu i oczywiście subiektywne opinie oraz mnóstwo dezinformacji.

2 - obecnie istnieje dział 'medycyna niekonwencjonalna', proponowałbym dodatkowy podział w dziale 'leki/indeks leków' na 'leki / terapie off-label'. W ten sposób użytkownikom forum łatwiej byłoby znaleźć stosowne informacje odnośnie powszechnie stosowanych preparatów i nie byłyby wymieszane z tymi mało popularnymi/niespotykanymi/nieznanymi dla polskich psychiatrów/lekarzy ;). Tutaj znowu prosi się o większy porządek niż w dziale 'medycyna niekonwencjonalna' gdzie często o dowodach naukowych zwyczajnie nie może być mowy. W dziale terapii off-label mogłyby się znaleźć substancje które są stosowane w psychiatrii pozarejestracyjnie ALE znowu jest to poparte dowodami naukowymi. Mogłyby się znaleźć w niej też wątki dotyczące substancji ziołowych/nootropowych, które mają udowodnione działanie i pomagają pacjentom z problemami psychicznymi w codziennym funkcjonowaniu. Inaczej rzecz ujmując chodzi o to żeby pewne wartościowe terapie np. kwasy Omega 3 w wysokich dawkach nie były wymieszane z akupunkturą (brak dowodów naukowych na jej działanie).

TL;DR Proponuję oddzielenie oficjalnie zarejestrowanych leków od substancji stosowanych pozarejestracyjnie oraz utworzenie merytorycznego działu pt. 'psychofarmakologia', podlegający ściślejszej moderacji i opartego na dyskusji opartej na dowodach.
Odstąpię leki (WWa) - priv. Uprzedzam pytania - żadnych benzo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 lis 2013, 03:55

Zmiany na forum

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 06 maja 2016, 18:48
Idea piękna, ale niestety tutaj utopijna i logistycznie awykonalna.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do