Nie wiem co robić

Dział poświęcony uzależnieniom. Na forum dyskutujemy na tematy: alkoholizm, hazard, uzależnienie seksualne, uzależnienie od gier komputerowych, pracoholizm, palenie nikotyny oraz inne.

Nie wiem co robić

Avatar użytkownika
przez AmnuM 16 sie 2013, 20:49
Kto? Ja?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Nie wiem co robić

Avatar użytkownika
przez halenore 16 sie 2013, 21:02
ktośtam, na początek detoks. Najlepszych specjalistów znajdziesz na oddziale F3 OLZA IPiN w Warszawie. Czas detoksykacji: 6-8 tygodni. Zaburzenia pamięci i koncentracji są skutkiem uzależnienia od substancji psychoaktywnych. Przestrzegam przed samodzielnym odstawianiem. Na F3 zdetoksykują Cię w osłonie karbamazepiny, co znacznie zmniejsza ryzyko powikłań. Nagłe odstawienie długo zażywanej substancji psychoaktywnej może spowodować ataki padaczki, a nawet zapaść. Jest to realne zagrożenie życia.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Nie wiem co robić

Avatar użytkownika
przez AmnuM 16 sie 2013, 21:06
Marihuanen nie powoduje takich skutków odstawiennych jak ataki padaczki i zapaść.

-- 16 sie 2013, 20:07 --

Może się zapisać na terapię dla osób uzależnionych.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nie wiem co robić

Avatar użytkownika
przez halenore 16 sie 2013, 21:15
AmnuM napisał(a):Marihuanen nie powoduje takich skutków odstawiennych jak ataki padaczki i zapaść.

Marihuana nie, leki tak. Terapia w systemie ambulatoryjnym ma sens po całkowitej detoksykacji.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Nie wiem co robić

Avatar użytkownika
przez AmnuM 16 sie 2013, 21:24
Samo dxm nie jest groźne, aż tak jak się wydaje. O wiele gorszy jest zespół serotoninowy jeśli dziewczyna brała by jakieś leki, które działają na serotoninę.
Myślę, że nie je 3 paczek na raz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do