Marihuana

Dział poświęcony uzależnieniom. Na forum dyskutujemy na tematy: alkoholizm, hazard, uzależnienie seksualne, uzależnienie od gier komputerowych, pracoholizm, palenie nikotyny oraz inne.

Marihuana

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 24 sie 2015, 22:14
Kalebx3, szafa i świetlówki.

Baba by mi dopiero dała.
A jak u ciebie z innymi używkami?

Jak to u nałoga , wszystko co przynosi przyjemność na skróty może utopić .
Alkohol , tramadol, MXE i wiele , wiele innych . Obecnie od około roku zupełna abstynencja . Regeneruję się :lol:
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Marihuana

Avatar użytkownika
przez NN4V 25 sie 2015, 07:55
Kalebx3 napisał(a):
Kalebx3, szafa i świetlówki.

Baba by mi dopiero dała.

Racja - z babami lepiej nie zadzierać. Są zbyt cenne, by je niepokoić głupotami. :D
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4354
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Marihuana

Avatar użytkownika
przez marwil 25 sie 2015, 09:30
NN4V napisał(a):Kalebx3, szafa i świetlówki. Laski to amarantorszczyzna. Kiedyś jarałem od rana. Później wiele lat nic. Teraz okazyjnie i bez ciśnienia.


Szafa to ryzyko przypału oraz mierny plon.
3 wiechcie w lasku przy dobrej glebie i pogodzie to rok na bani.
Karkulowsiał zwartusiał ratuwsianko Bożywsio.
Wellbutrin 300mg od 13.10.2016 Trittico 25mg Na sen Nikotyna, Kofeina, Teina, Cerveza
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1904
Dołączył(a)
13 lis 2013, 10:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Marihuana

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 25 sie 2015, 11:09
Jestem za legalizacją Marysi.Chociaż sam nie używam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16569
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Marihuana

Avatar użytkownika
przez dr. Psycho Trepens 14 sty 2016, 19:24
Odświerzam temat. Sam jestem od 5 lat uzależniony od pochodnych marihuany a
konkretnie syntetycznych kannabinoli. Szukam ośrodka dla osób z podwójną diagnozą.
Chce się leczyć, bo wpadłem w nałóg który mi szkodzi w nadmiarze, ciężka sprawa.
Paroksetyna - 60mg
Olanzapina - 10mg
Hydroksyzyna - 150mg
Pernazyna - 300mg
--------------------
Posty
446
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Marihuana

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 14 sty 2016, 20:58
dr. Psycho Trepens, mówisz o tej syntetycznej kannie? W sensie dopy?
I przepalasz tym mj?
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7328
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Marihuana

przez Ana_88 14 sty 2016, 21:27
Marihuana- jeden pieprzony blant, przewrocil moje zycie do gory nogami :evil:
Offline
Posty
475
Dołączył(a)
28 gru 2015, 21:55

Marihuana

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 14 sty 2016, 22:08
Ana_88 jak to? :shock:
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7328
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Marihuana

przez Ana_88 14 sty 2016, 23:08
chojrakowa kiedys w holandii zjaralam z kumpela blanta i mialam bad tripa. Jezeli istnieje pieklo i kiedys do niego trafie to jestem przekonana ze tak wlasnie bedzie wygladac, ja i moj bad trip :)

Po kilku miesiacach pewnego pieknego dnia siedzialam w kuchni i pilam sobie kawe i nagle jeb! Ten sam stan, tylko ze juz wtedy stalo sie i tak trwalam w tym i trwalam. Potworne stany lekowe, nie moglam jesc, spac, nawet pić, wogole to nic nie moglam. Okropnie pospinane miesnie. Depersonalizacja i derealizacja. Panika. Chodzenie wkolko po pokoju przez kilka godzin. Przez caly czas i tylko dwie mysli w glowie:
1. zwariowalam
2. tak juz zostanie na zawsze

To byl horror, nikomu nie zycze. Jakos stopniowo doszlam do siebie, przez dlugi czas jeszcze jakby nie czulam sie soba. Cos sie zmienilo we mnie od tamtej pory. Stalam sie lekowa i pozostały jakies echa po tym.
Offline
Posty
475
Dołączył(a)
28 gru 2015, 21:55

Marihuana

Avatar użytkownika
przez dr. Psycho Trepens 15 sty 2016, 18:11
nie mam wyjścia, muszę iść na oddział, nie wiem jak to zniosę.
Paroksetyna - 60mg
Olanzapina - 10mg
Hydroksyzyna - 150mg
Pernazyna - 300mg
--------------------
Posty
446
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Marihuana

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 15 sty 2016, 18:58
Zniesiesz. Wiesz po co tam idziesz, to najważniejsze.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7328
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Marihuana

Avatar użytkownika
przez dr. Psycho Trepens 16 sty 2016, 00:59
chojrakowa napisał(a):dr. Psycho Trepens, mówisz o tej syntetycznej kannie? W sensie dopy?
I przepalasz tym mj?


tak, jaram proch.

boje się tego że mój psychiatra jest na urlopie i może nie być miejsca szybko na oddziale.
a jestem znowu w ciągu i jest coraz gorzej.

z resztą jak jestem koszmarnie uzależniony to i koszmarnie będę znosił odstawienie,
powinienem się zabić ale nie mam odwagi.
Paroksetyna - 60mg
Olanzapina - 10mg
Hydroksyzyna - 150mg
Pernazyna - 300mg
--------------------
Posty
446
Dołączył(a)
15 kwi 2015, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Marihuana

Avatar użytkownika
przez INTEL 1 16 sty 2016, 12:24
dr. Psycho Trepens napisał(a):powinienem się zabić ale nie mam odwagi.


Co Ty. Przecież frajerzy twierdzą , że samobójstwo to tchórzostwo :D
...nie mam podpisu...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1518
Dołączył(a)
11 maja 2013, 18:07
Lokalizacja
Śląsk

Marihuana

przez Reynevan 16 sty 2016, 14:51
INTEL 1 napisał(a):
dr. Psycho Trepens napisał(a):powinienem się zabić ale nie mam odwagi.


Co Ty. Przecież frajerzy twierdzą , że samobójstwo to tchórzostwo :D

Przede wszystkim frajerzy wierzą w życie pozagrobowe.
Reynevan
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 7 gości

Przeskocz do