student i matka

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

student i matka

przez Arni93 01 mar 2014, 01:31
Witam mam 20 lat i jestem studentem.
Mam problem z moją mamusią...
otóż nadal daje mi kary choć moim zdaniem jest to bezsensowne. 
Np. mam taką tradycje że codziennie wieczorem siadam na 2 godzinki przed telewizorem i gram na konsoli z moimi przyjaciółmi przez internet w strzelanki i moja matka tego nie nawidzi bo tam jest przemoc albo schowałem sobie paczkę chipsów do szuflady i to zauważyła (jestem na diecie schudłem z 106 na 86 kg i sobie czasem pozwalam) dość że była ciekaw co schowałem to zaczeła mi grzebać po szufladzie skłamałem jej że to nie moje tylko brata ale brat się przyznał że nie i dała mi karę na konsolę wtedy postąpiłem źle bo zaczołem się stawiać... Bez sensu... Moja matka ma też bzika na punkcie sprzątania ale też nie ma ze mną źle ponieważ zawsze ja sprzątam w domu i zawsze marudzi że robie to nie dokładnie. Jeszcze bardziej niszczy mnie jak porównuje mnie z młodszym bratem jaki on grzeczny i w ogóle.
Matka nie ma mi za co dawać kary ... To daje mi na gry. Ponieważ nie piję nie palę nie chodzę na imprezy i nie szlajam się poza domem. Dlatego matka niszczy mnie psychicznie. Mój ojciec jest za granicą bo pracuje i on też nie ma swojego źdania. Matka doprowadziła do tego że nie mam do niej takiego szacunku i takiej miłości jak kiedyś. Tym bardziej ze o wsýstko ma wąty. Doprowadziła tez do tego ze nie mam ochoty miec dziewczyny i zakładać rodziny. Pomóżcie mi !

student i matka

przez khaleesi 01 mar 2014, 02:28
Arni93, Twoja matka Cię zdominowała. :? Moze wyprowadz się z domu?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Mistrz Avatara

student i matka

przez Arni93 01 mar 2014, 03:04