Problem z zachowaniem dziewczyny

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez kaja123 11 lut 2013, 18:47
marco84 napisał(a):Doradźcie coś , moze to ja jestem zbyt zazdrosny ,choć mimo wszystko jej zachowanie odbieram jako mało lojalne .

sprostowanie - ona go nie pocieszała , przynajmniej nie widziałem , żeby z nim gadała .
Zobacz na niego jaki biedny , czemu on płacze , co mu się stało ? - te słowa kierowała do mnie

Jestes zbyt zazdrosny a jej zachowanie nie odbieram jako nielojalne wręcz przeciwnie ona do Ciebie je kierowała czyli darzy Cię ogromnym zaufaniem a może to się zmienić jeśli będziesz robił jej takie sceny o nic :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2262
Dołączył(a)
08 sty 2011, 01:29

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez Sad_Bumblebee 11 lut 2013, 18:56
Jesteście razem 1,5 roku, zakładam więc że dobrze się znacie i wiecie co kogo mogłoby urazić. W zachowaniu Twojej dziewczyny nie w porządku wg mnie jest to, że nie wzięła Twoich uczuć pod uwagę. Każdy ma inny próg tolerancji, dla jednych sytuacja będzie zupełnie nieznacząca, dla innych już nie. Ludzie którzy są ze sobą blisko czasem jednym spojrzeniem potrafią ocenić reakcję partnera na daną sytuację, sama tak mam:) No ale fakt, być może zachowała się tak pod wpływem alkoholu, zaszumiało w głowie i zrobiła tak po prostu nie myśląc zbyt wiele, nie wiem, nie znam jej i nie było mnie tam.
W każdym razie nie kończ związku z tego powodu. Szkoda by było, skoro tak dobrze Wam razem:)
"(...)nikt i nigdy nie będzie nas kochał tak,
byśmy zaznały spełnienia,
dopóki nie kochamy same siebie...
bo kiedy wewnętrznie puste
ruszamy szukać miłości,
możemy znaleźć jedynie pustkę."
Robin Norwood
Avatar użytkownika
Offline
Posty
285
Dołączył(a)
23 lip 2012, 10:22
Lokalizacja
kuj-pom

Problem z zachowaniem dziewczyny

przez marco84 11 lut 2013, 19:04
Cmokniecie w usta jak najbardziej

Kolezanko Candy14
Dla mnie byłaby to zdrada i dokładnie w tym samym momencie rozpad naszego związku .

Tak się składa ,ze moja dziewczyna jest atrakcyjną kobietą ale i ja jestem atrakcyjnym facetem i było pare takich sytuacji (nie znaliśmy sie jeszcze wtedy ) , zazwyczaj wesela , że podchodziły do mnie kobiety moich kumpli ,znajomych , czy nawet mniej znajomych i mówiły bym z nimi zatańczył .
Ja w takiej sytuacji zawsze odmawiałem ... z dwóch powodów - jestem kiepskim tancerzem , a po drugie ,najwazniejsze , widziałem w oczach partnerów tych dziewczyn zazdrość i domyslałem się , że taki taniec może być dwuznacznie przez nich odebrany .
Z moją kobietą chcę spędzić resztę życia i nie mogę mieć żadnej wątpliwości , co do jej wierności do mnie .
Dla mnie to podstawa zdrowego i sczęśliwego związku - wierność i zaufanie - te dwie rzeczy .
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
03 gru 2011, 12:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez Sad_Bumblebee 11 lut 2013, 19:13
Z moją kobietą chcę spędzić resztę życia i nie mogę mieć żadnej wątpliwości , co do jej wierności do mnie .
Dla mnie to podstawa zdrowego i sczęśliwego związku - wierność i zaufanie - te dwie rzeczy .

Wyjaśnij sobie z nią porządnie sytuację. Niech wie jak się poczułeś i jaki to miało na Ciebie wpływ. Ok, w związku trzeba iść na kompromis, ale dotyczy to nie tylko Ciebie i Twojej zazdrości, lecz również jej.
"(...)nikt i nigdy nie będzie nas kochał tak,
byśmy zaznały spełnienia,
dopóki nie kochamy same siebie...
bo kiedy wewnętrznie puste
ruszamy szukać miłości,
możemy znaleźć jedynie pustkę."
Robin Norwood
Avatar użytkownika
Offline
Posty
285
Dołączył(a)
23 lip 2012, 10:22
Lokalizacja
kuj-pom

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 lut 2013, 19:18
marco84, buziak w usta powodem do rozejscia ? w tym momencie sam sobie przeczysz :arrow:
Dla mnie to podstawa zdrowego i sczęśliwego związku - wierność i zaufanie - te dwie rzeczy .
jesli sie komuś ufa, to takie drobiazgi nie sa zagrozeniem dla stabilności związku. Wiec Ty tak naprawde nie ufasz swojej dziewczynie, skoro jedem gest wystarczy, zebys podejrzewał ją o niewierność ....
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Problem z zachowaniem dziewczyny

przez marco84 11 lut 2013, 19:24
w tym momencie sam sobie przeczysz

tzn ?
Wyjaśnij sobie z nią porządnie sytuację. Niech wie jak się poczułeś i jaki to miało na Ciebie wpływ.

Rozmowa juz była , nie obeszło się bez łez
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
03 gru 2011, 12:11

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez kaja123 11 lut 2013, 19:29
marco84 napisał(a):
Cmokniecie w usta jak najbardziej

Kolezanko Candy14
Dla mnie byłaby to zdrada i dokładnie w tym samym momencie rozpad naszego związku .

Nie pojmuję Twojego toku rozumowania. Tobie opowiadała i liczyła na współczucie z twojej strony :zobacz jaki on biedny, płacze itp,(może się zachowywał tak że wzbudzał zainteresowanie) musnęła go ręką po plecach w tańcu, pocałowała w policzek składając zyczenia noworoczne i to wszytsko działo sie w twojej obecności wśród tłumu gosci przy muzyce - a Ty o braku zaufania, zdradzie :shock: Ona by musiała burkę nosić, siedzieć w zamknieciu i nie spoglądać na innych mężczyzn żebyś był spokojny? To Twój problem nie jej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2262
Dołączył(a)
08 sty 2011, 01:29

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 lut 2013, 19:31
marco84, przeczysz sobie, bo piszesz że podstawa zwiazku jest wiernośc i zaufanie, a sam nie ufasz swojej dziewczynie. Gdybys ufał, nie przyszło bi Ci do głowy, że jej gesty do jakiegos goscia maja jakieś dziwne podteksty. Prawie wszyscy piszą, ze jej zachowanie wyrażało troskę a nie chęć podrywu. Dlaczego Ty jej nie wierzysz ?
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez niosaca_radosc 11 lut 2013, 19:33
podchodziły do mnie kobiety moich kumpli ,znajomych , czy nawet mniej znajomych i mówiły bym z nimi zatańczył .
Ja w takiej sytuacji zawsze odmawiałem ... z dwóch powodów - jestem kiepskim tancerzem , a po drugie ,najwazniejsze , widziałem w oczach partnerów tych dziewczyn zazdrość i domyslałem się , że taki taniec może być dwuznacznie przez nich odebrany .
Popadasz w skrajności. Czy naprawdę uważasz, że zwykły taniec to coś zdrożnego? A co z osobą, która przyszła na wesele sama? Ma w ogóle się nie bawić? Albo taniec z kuzynem też ma podtekst erotyczny?
widziałem w oczach partnerów tych dziewczyn zazdrość i domyslałem się , że taki taniec może być dwuznacznie przez nich odebrany
A ja myślę, że spojrzałeś na to przez pryzmat siebie i dlatego "widziałeś" tę ich zazdrość.
Problemem nie jest problem. Problemem jest Twoje nastawienie do problemu
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
2204
Dołączył(a)
11 paź 2011, 21:24

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez Sad_Bumblebee 11 lut 2013, 19:36
Rozmowa juz była , nie obeszło się bez łez

To już wie jak się poczułeś. Taka sytuacja zdarzyła Wam się, jak wspominałeś, pierwszy raz więc spróbuj puścić to w niepamięć :)
"(...)nikt i nigdy nie będzie nas kochał tak,
byśmy zaznały spełnienia,
dopóki nie kochamy same siebie...
bo kiedy wewnętrznie puste
ruszamy szukać miłości,
możemy znaleźć jedynie pustkę."
Robin Norwood
Avatar użytkownika
Offline
Posty
285
Dołączył(a)
23 lip 2012, 10:22
Lokalizacja
kuj-pom

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez kaja123 11 lut 2013, 19:39
A ja myślę, że spojrzałeś na to przez pryzmat siebie i dlatego "widziałeś" tę ich zazdrość

dokładnie! Ty pewnie byłbyś niewierny,, aranżował dwuznaczne sytuacje i myslał o zdradzie w takiej konkretnej sytuacji. Ale to TY byś chciał wykorzystać sytuację a nie twoja dziewczyna ;)
Ostatnio edytowano 11 lut 2013, 19:40 przez kaja123, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2262
Dołączył(a)
08 sty 2011, 01:29

Problem z zachowaniem dziewczyny

przez marco84 11 lut 2013, 19:40
Ona by musiała burkę nosić, siedzieć w zamknieciu i nie spoglądać na innych mężczyzn żebyś był spokojny? To Twój problem nie jej.

Koleżanko kajo123
Ja zawsze byłem o nią spokojny , rozumiesz ? Nigdy z mojej strony nie było żadnych aktów zazdrości ,co więcej , nieraz jej mówiłem , by załozyła spódnice lub mini , bo ma bardzo seksowne nogi i wielokroć widziałem jęzory na wierzchu u przechodzących facetów i nie wzbudziło to we mnie ani krzty zazdrości .Powiem więcej - byłem wtedy dumny ,ze oni mogą marzyć , ale nie maja do niej dostępu , bo jest moja , a ja jej ...
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
03 gru 2011, 12:11

Problem z zachowaniem dziewczyny

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 lut 2013, 19:42
widziałem w oczach partnerów tych dziewczyn zazdrość i domyslałem się , że taki taniec może być dwuznacznie przez nich odebrany
Każdy sądzi w/g siebie.
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Problem z zachowaniem dziewczyny

przez marco84 11 lut 2013, 19:46
Ty pewnie byłbyś niewierny,, arnzował dwuznaczne sytuacje i myslał o zdradzie w takiej konkretnej sytuacji. Ale to TY byś chciał wykorzystać sytuację a nie twoja dziewczyna

Nie
Ja własnie takich sytuacji , a zwłaszcza w połaczeniu z alkoholem unikam .

-- 11 lut 2013, 18:50 --

Ależ jestem ciekaw , jakie by były sugestie , gdyby zamiast Was , Panie , tę sytuacje oceniali panowie ...
Jakby zareagowali , gdyby byli w mojej skórze :smile:

-- 11 lut 2013, 18:55 --

Dlaczego Ty jej nie wierzysz ?

Nigdzie nie napisałem , że jej nie wierzę .
Ze mam rozterki , owszem
Offline
Posty
57
Dołączył(a)
03 gru 2011, 12:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do