Mój chłopak ma problem.

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Mój chłopak ma problem.

przez karolina19922 21 lis 2012, 18:37
Tak więc. Planowałam go zabrać do psychologa, ale nie chce go do niczego namawiać. Chaiałam najpierw upewnić się, że sama w jakiś sposób nie mogę mu pomóc. Ja studiuję sama psychologię. Niestety moja przygoda dopiero się zaczyna. Wiec jakby ktoś potrafił to proszę o pomoc. Mój chłopak ma 20 lat. Czasem się tnie. I to jest ten problem. Nie wiem jak mu pomóc. Często to robi, gdy się napiję i zaczyna rozyślac o wielu sprawach. Poza tym jest nerwowy i strasznie zazdrosny. Z góry dziękuję.
Ostatnio edytowano 25 lis 2012, 09:46 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmieniono dział

Mój chłopak ma problem.

przez vifi 22 lis 2012, 20:06
A jak zareagował na propozycję żeby poszedł z tym do psychologa? Chyba ma problem z emocjami. Dużo pije? Terapeuta a pacjent to jednak zupełnie inne relacje.

Mój chłopak ma problem.

przez Artemizja 25 lis 2012, 09:56
karolina19922, jesteś zaangażowana emocjonalnie,więc można powiedzieć,że nie jesteś obiektywna.Psycholog stoi z boku i dzięki temu jest w stanie dostrzegać rzeczy,których Ty możesz nie zauważyć.To korzystniejsze.Możesz wspierać chłopaka,być przy Nim,próbować rozmawiać,ale nie wchodź w rolę terapeutki.Rozmawiałaś z Nim już na temat wizyty u psychologa?Wiesz,od czego to wszystko się zaczęło?
Lepiej być diablicą,niż w aureoli usychać z nudów.

Niektórym ludziom nigdy nie dogodzisz.Lepiej się z tym pogódź-mniejsze ryzyko choroby wrzodowej i psychicznej.
Administrator

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Mój chłopak ma problem.

przez sleepwalker 25 lis 2012, 14:07