Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Saraid 31 paź 2012, 14:15
siostrawiatru, masz prawo napisać co Cię boli po to jest forum,nie jesteś w swoich odczuciach odosobniona.
Saraid
Offline

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 31 paź 2012, 14:15
agonista napisał(a):cARLOSBUENO .Wiadomo że im mniej ludzi do pracy im pracodawcy mają większy problem ze znalezieniem ludzi do pracy tym większe oferują zarobki .Mniej kobiet na rynku pracy = większe zarobki pozostałych pracujących .Konsumpcja była by taka sama bo kobiety na swiecie są i też jedzą ,ubierają się nie mówiąc o ich zdolnościach zakupowych.Problem leży w tym że pracodawca woli zatrudniać 2razy więcej osób i płacić im mniejsze pensje niż zatrudniać 2 razy mniej i płacić 2 razy więcej .Zyskuje tym większą produkcje .Zysk tylko dla niego i dlatego zależy im aby za dużo nie płacić a już na pewno nie chcą dopuścic do sytuacji że np mąż zarobi na całą rodzine .To oczywiście uproszczony opis sytuacji .Doktryn ekonomicznych nie sluchaj one są tworzone po to aby nielicznym mieszać w głowach .Kryterium istotnym jest za to twój , mój itd status zarobkowy w odniesieniu do np rodziny.
Do mnie Twoje wywody nie przemawiają w Polsce pracuje 16 milionów ludzi a facetów w wieku produkcyjnym( 18-65) jest około 12 milionów, także te 4 miliony musielibyśmy chyba skąd sprowadzić bo przerosty zatrudnienia owszem bywają ale raczej w administracji państwowej bo u prywaciarzy jest wręcz odwrotnie i często ludzie za długo i ciężko pracują. Pracodawcy nie jest na rękę zatrudniać 2 razy więcej osób bo więcej podatków musiałby płacić także twoje przykłady są błędne tak samo jak naiwna wiara że płace by wzrosły gdyby kobiety siedziały w domu. Są przecież zawody typowo kobiece typu pielęgniarka, przedszkolanka, kosmetyczka, sprzątaczka jakoś nie widzę w tym fachu facetów poza tym zwykle marnie płaca za te zawody i jak facet miałby z tego utrzymać rodzinę.

Siostra wiatru każdy heteroseksualny i nie aseksualny facet patrzy na tzw dupę i tego nie zmienisz na inne rzeczy może zacząć patrzeć przy bliższej znajomości
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez agonista 31 paź 2012, 14:20
Podatki płaci się procentowo od zarobków inne składki społeczne też wiec czy zarobi ktoś 4 tys czy 2 os po 2 tyś koszty podobne a wydajność juz przy 2 osobach znacząco wieksza .Co istotne ciągle bierzesz pod uwagę stan faktyczny ktory normalny nie jest w polsce .
Offline
obserwowany
Posty
373
Dołączył(a)
23 sie 2012, 21:20
Lokalizacja
burkina faso

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez shinobi 31 paź 2012, 14:20
siostrawiatru, jakieś zdjęcie byś dała do "Ludzi z forum", a nie tu każdy teraz snuje domysły "Ale to musi być ciacho...". Daj nam, nołlajfom, chociaż popatrzeć, no nie bądź taka. :P
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 14:33
shinobi, no tak jeszcze mi tylko pokazywać się publicznie brakuje. Musiałabym na głowę upaść. Bez urazy, ale ja chcę pozostać anonimowa. Taka po prostu siostrawiatru. Nic więcej. Zagubiona duszyczka wśród wielu podobnym sobie.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 31 paź 2012, 14:36
agonista napisał(a):Podatki płaci się procentowo od zarobków inne składki społeczne też wiec czy zarobi ktoś 4 tys czy 2 os po 2 tyś koszty podobne a wydajność juz przy 2 osobach znacząco wieksza .Co istotne ciągle bierzesz pod uwagę stan faktyczny ktory normalny nie jest w polsce .

tylko w Polsce często np zarabiasz oficjalnie najniższą krajową a pracodawca daję ci więcej bo nie chce podatkowac tego ( tak jest często w budowlance, czy w transporcie), poza tym zatrudnianie nowych pracowników wiąże się z wydatkami typu szkolenie no i nie wiesz jak nowy pracownik się nada do pracy dlatego pracodawcy wola wycisnąć z jednego pracownika ile się da niż zatrudnić drugiego. Poza tym istnieją zawody gdzie głównie pracują kobiety ale faceci też by mogli np kasjerzy, sprzedawcy, pracownicy biurowi niskiego szczebla ale ze względu na niskie zarobki faceci rzadko je wykonują i jak oni by z tych pensji mieli utrzymać rodzinę. Aby to mogło zadziałać pensje w Polsce musiały by wzrosnąć minimum 3 krotnie.

W bogatych krajach zachodu kobiety pracują i to jeszcze procentowo częściej niż w Polsce i jakoś tym krajom nie przeszkodziło to w osiągnięciu dobrobytu a w krajach gdzie kobiety nie pracują np muzułmańskich jeśli nie ropy tam tam to ludzie klepią biedę.

-- 31 paź 2012, 14:39 --

siostrawiatru, a pomyśl sobie że mogłaś być i brzydka i mieć problemy psychiczne a tak przynajmniej masz czym zaimponować, wielu kobietom do życia wystarczy tylko że są ładne znajdą dzianego kochającego faceta i są ustawione do końca życia ;)
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez shinobi 31 paź 2012, 15:04
siostrawiatru, ale ja boże broń nie sugeruję, żebyś dawała zdjęcie dupy. :roll:
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 paź 2012, 15:07
shinobi, :lol:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 15:19
shinobi, :D no udało Ci się mnie rozbawić. Dziękuję z całego serducha.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Michuj 31 paź 2012, 15:33
''dupa'' przestała jakoś bawić, więc nie pamiętam kiedy ostatnio, nawet mnie ciągnęło do jakiejś. Coś jest w tym pryzmacie. :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 31 paź 2012, 21:42
Nie ciągnie mnie to seksu , chyba zostanę prawiczkiem po wsze czasy .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16554
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez inbvo 31 paź 2012, 22:07
detektywmonk napisał(a):Nie ciągnie mnie to seksu , chyba zostanę prawiczkiem po wsze czasy .
to jak w końcu???? bo piszesz np. że masz ochotę na seks ze swoją psycholog?
"nowa filozofia wolności słowa: myśl jak my albo Ci najebiemy"
>> https://www.youtube.com/watch?v=9Z9Fj4wU5t0 <<
Offline
Posty
2213
Dołączył(a)
10 maja 2012, 22:57

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 31 paź 2012, 22:26
Raz mam , raz nie mam .Teraz nie mam,, a za godzinę będę miał :P , zresztą mówiłem psycholog,że mam listę kobiet do łóżka , ale teraz nie mam,ochoty, a jutro ochotę będę miał .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16554
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 31 paź 2012, 23:04
detektywmonk, a długa ta lista ? i zostaw sobie miejsce na notatki ;)
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do