Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 11:20
agonista, to co mówisz to jedna sprawa, ale chodzi też o to, że jak jakiś facet (nie mój) zaczepia mnie na ulicy, w sklepie czy gdzieś. Bo ciągle mnie ktoś zaczepia.To czuję się właśnie tylko jak obiekt seksualny. Nic więcej. Bo wiem, że patrzy na mój tyłek bo niby skąd ma wiedzieć jaka jestem. Widzi kobietę i zaczepia w celu wiadomo jakim. Zdarza mi się że faceci wprost mówią mi "pieprzysz się?" To jak ja k.. mam się czuć? No jak dziwka właśnie.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 31 paź 2012, 12:02
siostrawiatru, ale chyba nie chcesz swojego samopoczucia od jakiegoś kretyna uzależniać ? zresztą tak nie zachowują sie WSZYSCY faceci, prawda ?
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez agonista 31 paź 2012, 12:13
Jesli jesteś atrakcyjna to tego nie zmienisz będą dalej tak robić chodzi o to że świata nie zmienisz jedynie możesz zmienic swoje reagowanie na takie zaczepki .Poczytuj to jako odpowiedz na pytanie czy jestem atrakcyjna.
Offline
obserwowany
Posty
373
Dołączył(a)
23 sie 2012, 21:20
Lokalizacja
burkina faso

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 paź 2012, 12:31
No właśnie. Dlaczego tak jest, że faceci patrzą tylko na wygląd a szczególnie na tyłek kobiet.

a co w tym zlego? I nie badzmi hipokrytkami..tez taksujemy faceta pod wzgledem fizycznym ..w koncu z samym intelektem do lozka sie nie chadza
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Saraid 31 paź 2012, 13:20
Candy14 napisał(a):
No właśnie. Dlaczego tak jest, że faceci patrzą tylko na wygląd a szczególnie na tyłek kobiet.

a co w tym zlego? I nie badzmi hipokrytkami..tez taksujemy faceta pod wzgledem fizycznym ..w koncu z samym intelektem do lozka sie nie chadza

No racja aby była także fizyczna więż druga osoba musi się nam podobać.
Saraid
Offline

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 paź 2012, 13:39
Sama patrzylam na tyleczek mojego faceta bo ma zajebisty :105:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 13:47
Więc to tylko o tyłki chodzi? Wiadomo, że wygląd jest ważny bo to pierwsze na co zwracamy uwagę prawda? Ale k.. jeśli facet nie znając nawet Twojego imienia proponuje Ci seks i jeszcze strasznie się dziwi jak się nie zgadzasz to coś jest chyba nie tak. Chyba nie tędy droga.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 paź 2012, 13:50
siostrawiatru, faceci probowali, probuja i beda probowac zaciagnac laski do lozka. Taka ich natura... zamiast sie denerwowac olej to. Przeciez masz wybor.
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez Saraid 31 paź 2012, 13:51
siostrawiatru napisał(a):Więc to tylko o tyłki chodzi? Wiadomo, że wygląd jest ważny bo to pierwsze na co zwracamy uwagę prawda? Ale k.. jeśli facet nie znając nawet Twojego imienia proponuje Ci seks i jeszcze strasznie się dziwi jak się nie zgadzasz to coś jest chyba nie tak. Chyba nie tędy droga.

Nie tylko o tyłki...wiadomo,ale czasem i tacy sie trafiają .Postaw granice jasne i już.
Saraid
Offline

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 13:57
Oj chyba wszyscy Panowie na forum już mnie nienawidzą. Wiem przecież że nie wszyscy tacy są. Tylko po prostu źle się czuję. Bardzo źle i jakoś próbuję to odreagować. Przepraszam wszystkich Panów za moje posty.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Candy14 31 paź 2012, 14:00
siostrawiatru, mysle, ze wszyscy panowie po Twoich opisach juz sa zainteresowani Toba :D
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 31 paź 2012, 14:01
siostrawiatru, nie przepraszaj. Wiadomo, minie Cie na ulicy setka facetów obojętnie, a jeden sypnie głupim tekstem ... no i się zapamiętuje tego jednego.
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez agonista 31 paź 2012, 14:04
Siostrawiatru za co do cholery znowu przepraszasz że żyjesz ? Masz prawo mieć dowolne zdanie na jakiś temat i je wyrażać .Nic nikomu do tego, zaledwie inni mogą je poprzeć lub zanegować i nic więcej .Obawiasz się mieć inne zdanie ? bo co ? jeśli ktoś kiedyś w nosie mial twoje zdanie i robil co chcial to nie oznacza że po wsze czasy nikt nie będzie słuchał co masz do powiedzenia.
Offline
obserwowany
Posty
373
Dołączył(a)
23 sie 2012, 21:20
Lokalizacja
burkina faso

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 31 paź 2012, 14:08
Ja tylko chciałabym choć na chwilkę nie czuć bólu. Tylko tyle. Nigdy nie chcę kogoś urazić czy coś w tym stylu. Życie jest jakie jest i powinnam je przyjąć"na klatę" ale jak widać nie umiem. Umiem tylko klepać w kółko jak mi źle. Bezsens.
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do