Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez PsychoQuest 10 paź 2012, 13:34
Bonus nie no Ty to jesteś mega zajebisty widzę :D
Offline
Posty
151
Dołączył(a)
02 paź 2012, 14:01

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Bonus 11 paź 2012, 17:37
Naprawdę? No to może zorganizujemy dla wszystkich z forum wycieczkę do CYRKU? Ale fajnie będzie!

-- 11 paź 2012, 16:43 --

A dla wszystkich kobiet na forum zafundujemy po pysznej i dobrej czekoladzie, potem zabawa całą noc, przy starych i złotych przebojach z lat 40-tych. No i jak propozycja?
Psychologia uczy nas myślenia i mądrego postrzegania świata.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1994
Dołączył(a)
08 sty 2012, 20:23
Lokalizacja
Pionki/Szczecin

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez pannaAlicja 11 paź 2012, 19:36
ja wolę lata 90 ;)
a cyrki są przereklamowane. Lepiej iść na wódkę.
Życie nie jest problemem do rozwiązania...
jest realnością, którą warto doświadczać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1204
Dołączył(a)
09 paź 2011, 22:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 11 paź 2012, 19:43
No to może krakowskim targiem na wódkę do cyrku :mrgreen:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Agasaya 11 paź 2012, 21:22
ale jątrzycie ten spamerski wątek :mrgreen:

nowe pytanie:
dlaczego jak się takiego gościa z tematu potraktuje jego metodą to nagle on zaczyna szaleć? :lol:
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 paź 2012, 21:46
Agasaya, Bo nie ma nic gorszego niż zraniona duma łosia :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Agasaya 11 paź 2012, 21:51
*Wiola*, :lol:
A69.2, F60.31, F41.2, F50.2, F43.1, F44.0, DDA+DDD, początki F40.290
http://agasayaaa.blog.interia.pl/

Wtłoczona w matnię szukam jej
Bezwiednie tak kołyszę się i zatracam
Ciało uwiera śpią demony złe
Ona to druga ja odbita w lustrze
Avatar użytkownika
Offline
Najlepsze Cycki Na Forum :)
Posty
1386
Dołączył(a)
01 kwi 2012, 21:10
Lokalizacja
Trójmiasto

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez Bonus 11 paź 2012, 22:18
No to jak poprawimy sobie humory? Może rzeczywiśćie ta vódeczka-żytnia byłaby dobrym rozwiązaniem? A można też pić vódkę razem z piwem lub popijać vódke vódką.
Psychologia uczy nas myślenia i mądrego postrzegania świata.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1994
Dołączył(a)
08 sty 2012, 20:23
Lokalizacja
Pionki/Szczecin

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez shinobi 12 paź 2012, 08:20
56 stron tematu, pora na małe resume:

Kobietki są fajne, a faceci to chuje.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 12 paź 2012, 08:41
shinobi napisał(a):56 stron tematu, pora na małe resume:

Kobietki są fajne, a faceci to chuje.

ale większość kobiet potrzebuje tego ch.ja do życia. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17065
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez ladywind 12 paź 2012, 10:10
carlosbueno napisał(a):
shinobi napisał(a):56 stron tematu, pora na małe resume:

Kobietki są fajne, a faceci to chuje.

ale większość kobiet potrzebuje tego ch.ja do życia. ;)



Fajne podsumowanie;)
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez bittersweet 12 paź 2012, 10:18
carlosbueno napisał(a):
shinobi napisał(a):Kobietki są fajne, a faceci to chuje.

ale większość kobiet potrzebuje tego ch.ja do życia. ;)

Do życia może nie... ale od czasu do czasu sie przydają :mrgreen:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

Avatar użytkownika
przez A->+12 ° 59` 3``<-O 12 paź 2012, 10:32
carlosbueno napisał(a):
shinobi napisał(a):56 stron tematu, pora na małe resume:

Kobietki są fajne, a faceci to chuje.

ale większość kobiet potrzebuje tego ch.ja do życia. ;)

Całego? Chyba żartujesz?! Co najwyżej zawartości ,aby móc przedłużyć gatunek.


p.s.Niech się sami po tyłkach klepią....
.....zresztą robią to już coraz częściej.
...Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy...
...Jeżeli chcesz być kimś, stań się najpierw człowiekiem...
Posty
106
Dołączył(a)
11 paź 2010, 10:05

Dlaczego faceci patrzą na kobiety przez pryzmat "dupy" ?

przez shinobi 12 paź 2012, 10:58
Ja wiem, że życie to oderwana od cielesności poezja, że och i ach, no ale od czasu do czasu chyba trzeba jednak babę pytongiem po dupie wychłostać. :roll:
Zresztą nie wiem, nie znam się.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do