Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Saraid 05 sie 2012, 22:13
Bonus napisał(a):Właśnie, że pewne doświadczenia z takimi kobietami miałem i wiem sporo na ten temat. Nie jedna kobieta źle mnie traktowała, wręcz nawet podle i chamsko. Takich wrednych kobiet jest pełno, a często wynika to z charakteru, ale nie jest to jedyny powód. A poza tym prawie każda kobieta ma za duże wymagania wobec facetów, tylko te wymagania nie zawsze są realne do zdobycia. Ale takie kobiety tego nie rozumieją i mają nierealne wyobrażenia...No ale ja tych kobiet i tak nie zmienię, są takie, bo chcą być takie.

-- 05 sie 2012, 20:54 --

Wystarczy, że facet nie spełni chociaż jednego wymagania kobiety i ona już będzie miała go gdzieś...Facet teraz musi mieć dobrą brykę, dużo kasy, wygodne życie, aby kobieta się nim zainteresowała. No i do tego musi być super przystojny, dobrze ubrany, z mięśniami na rękach. To jest chore i głupie wymaganie kobiet, bo one, zamiast mózgu, mają sieczkę w głowach. I problem jest taki, że takich kobiet jest coraz więcej w społeczeństwie...dlatego ciężko jest o porządną i normalną kobietę teraz.

Wiesz co ?Ty masz spory problem z tymi kobietami i ich wadami,nie twierdze,że jesteśmy idealne bo tacy ludzie nie istnieją,Twoje sformułowania "prawie każda"....i wymagania kobiet wobec męzczyzn,ąż tak żle nas oceniasz?tak nisko ?To co piszesz działa w obie strony wybierz sie z tym problemem do psychologa,bo samym pisaniem nic nie zmienisz.
Saraid
Offline

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Seraphim 05 sie 2012, 23:13
Luktar napisał(a):Ja mam bardzo złe doświadczenia z facetami. Zwykle byłam bardzo zaangażowana w związek. Niestety faceci woleli się bawić, pić i ciągnąć mnie w dół. Ja starałam się patrzeć przyszłościowo, mobilizowałam ich by spełniali marzenia, byli aktywni tak jak ja. Niestety większość z nich wolała trawę, piwo i pornosy i miała problemy z dokładaniem się do czynszu. Ciągle źle trafiam. Wolę być sama.


Luktar lubię piwo i pornosy, choć to nie jest moje główne hobby, ps. za czynsz płacę regularnie;D
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
04 maja 2012, 08:26
Lokalizacja
tu i tam

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 05 sie 2012, 23:20
Seraphim, czy właśnie złożyłeś mi propozycje matrymonialną?
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 05 sie 2012, 23:26
Luktar napisał(a):Seraphim, czy właśnie złożyłeś mi propozycje matrymonialną?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :brawo: :brawo:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez L.E. 05 sie 2012, 23:27
Luktar, ja bym brała :D
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 05 sie 2012, 23:36
L.E. Chętnie Ci odstąpię, nawet nie wiem jak ma na imię. ^^
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Seraphim 05 sie 2012, 23:44
o kurde ale się wątek rozkręcił:))
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
04 maja 2012, 08:26
Lokalizacja
tu i tam

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez L.E. 05 sie 2012, 23:46
Luktar, podziękuję. Jednego mam, a haremu na razie nie zakładam :D
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Seraphim 05 sie 2012, 23:49
noo, nie dam się zaciągnąć do żadnego haremu
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
04 maja 2012, 08:26
Lokalizacja
tu i tam

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez L.E. 05 sie 2012, 23:50
Seraphim, na razie mówię, że nie zakładam.
Chociaż miałyśmy z Kiją kiedyś takie zakusy ;)
'Każdy z nas jest łodzią, w której może się z potopem mierzyć,
cało wyjść z burzowej chmury, musi tylko w to uwierzyć"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3514
Dołączył(a)
03 mar 2010, 18:48

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Seraphim 05 sie 2012, 23:55
haha:) ja w sumie też kiedyś myślałem nad haremem ale trzeba za dużo czasu mu poświęcać żeby się nie rozleciał, jeszcze od nadmiaru imiona zaczęłyby mi się mieszać, a nie ma większego faux pas. :pirate:
ps. Luktar, imię mam całkiem w porządku ;p
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
04 maja 2012, 08:26
Lokalizacja
tu i tam

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 05 sie 2012, 23:59
Seraphim, no naprawdę interesujący wątek.
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

przez Seraphim 06 sie 2012, 00:05
hahahaha musiałem jakoś rozkręcić ten temat bo wiało tutaj sandałem.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
04 maja 2012, 08:26
Lokalizacja
tu i tam

Jestem samotny ponieważ kobiety idą na łatwiznę.

Avatar użytkownika
przez Zupapomidorowa 06 sie 2012, 00:09
mokrym kapciem^^
Dawniej Luktar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2281
Dołączył(a)
26 lip 2012, 11:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do