Relacje damsko męskie w związku

Metody rozwiązywania konfliktów w związkach. Problemy oraz sposoby radzenia sobie z "trudnymi" partnerami. Przemoc w rodzinie.

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Natusia 26 maja 2010, 11:42
też to widziałam masakra jakaś.. i widziałam też taki filmik jak dziewczynie w tyłek koleś wsadził lejek i węgorze wpuszczał a potem ona jak pierdziała to one wylatywały :shock:
...śmierć jest spokojna łatwa życie jest trudniejsze...
Offline
Posty
1382
Dołączył(a)
13 maja 2010, 11:32

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez isabella_28 26 maja 2010, 11:44
Shadowmere, kolega mi kiedys o tym mowil,ale nie moge w to uwierzyc poprostu.To jest nienaturalne;/Ochydztwo.Nawet nie moglabym tego ogladac bo pozniej bym miala ataki lekowe co 10 minut hehe.Psycha mi siada od takich spraw.Jestem wrazliwiec.Zreszta wiecie (tokofobia i podobne sprawy).Tampona kiedys raz wlozylam to odprawialam modly nad nim,aby go pozniej wyjac.Nie stosuje ich bo na sama mysl o wkladaniu czegos w zywa rane opadam z sil.
Esprit to juz dawno temu ogladalam te filmy i z ciekawosci,a nie w celu podniety:)

[Dodane po edycji:]

Natusia, prawie oplulam sie herbata hahaha :mrgreen:
isabella_28
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Anonymous 26 maja 2010, 11:45
[i]wypowiedz skasowana, autor zbanowany[/i],
Anonymous
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Relacje damsko męskie w związku

Avatar użytkownika
przez MOCca 26 maja 2010, 11:48
Postanowiłam dzień zacząć miło i spokojnie od forum nerwica, a tu węgorze w dupie. :pirate:
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Shadowmere 26 maja 2010, 11:50
esprit, Babcia Twoja starsza to i więcej Jej wolno,nie T y Jej będziesz rzozrywke wybierał ;p
Shadowmere
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Natusia 26 maja 2010, 11:50
MOCca

byłam w szoku jak to zobaczyłam :shock: ... słoiki , ogórki, ołówki, komórki no to tam jeszcze często się zdarzają na różnychstronkach takie filmiki ale węgorze to coś nowego:p
...śmierć jest spokojna łatwa życie jest trudniejsze...
Offline
Posty
1382
Dołączył(a)
13 maja 2010, 11:32

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Shadowmere 26 maja 2010, 11:51
o fuck.A czy to nie jest nielegalne tak jak pedofilia..?
Shadowmere
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Natusia 26 maja 2010, 11:53
no właśnie... a są przecież i takie strony gdzie ludzie ze zwierzętami:|i chyba nie słyszałam nigdy w radiu czy w tv żeby coś z tym robili
...śmierć jest spokojna łatwa życie jest trudniejsze...
Offline
Posty
1382
Dołączył(a)
13 maja 2010, 11:32

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez isabella_28 26 maja 2010, 11:53
esprit, nawet w tego linka nie wejde bo sie boje:))
Swoja droga takiej babce z rozciagliwa kuciapka napewno nikt nie zadowoli juz.I na odwrot rowniez.Bez przesady,aby miesnie pochwy sie jej skurczyly.Wyglada to jak studnia bez dna.Jak taka lape sobie wlozy to jakby w wiadrze grzebala ,One chyba nie maja szyjki macicy nawet hehe.
isabella_28
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

Avatar użytkownika
przez MOCca 26 maja 2010, 11:53
Shadowmere, z tymi węgorzami? :}

[Dodane po edycji:]

isabella_28, ktoś mi kiedyś opowiadał, że i u młodej taką studnie widział, więc to może już genetyka. ;] A dzieci wylatują jak piłki. :lol:
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez isabella_28 26 maja 2010, 11:58
MOCca, o Zgrozo!! Moze wczesniej cos praktykowala i nikt o tym nic nie wie:))
isabella_28
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Shadowmere 26 maja 2010, 12:01
Dziewczyny,Esprit dal w swoim ostanim poście link na Zootube.com.
To porno strona dla zoofili-laski robią dobrze psom i koniom..
ja weszlam i jestem w szoku...myslalam,że to nielegalne..
A jakis pornhube dla necrofili sie znajdzie? :shock:
Shadowmere
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez Anonymous 26 maja 2010, 12:02
[i]wypowiedz skasowana, autor zbanowany[/i],
Anonymous
Offline

Re: Relacje damsko męskie w związku

przez isabella_28 26 maja 2010, 12:12
To dobrze,ze tego nie widzialam pozniej nie bede mogla zasnac:)Bedzie trauma jak po obejrzeniu porodu:)
Nie dla mnie juz takie rzeczy:)Mata mocne nerwy jednak!!! :mrgreen:
isabella_28
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do