Problemy gastryczne, jelito nadwrażliwe, brzuch, itp.

Anoreksja, napadowe objadanie się, bulimia.

Avatar użytkownika
przez lula 05 lut 2007, 23:29
oj ja dziś drugi dzień mam wirusa w żołądku i gardle na dodatek. dupiaste uczucie. ale ciesze się, że nie odczuwam tego tym razem tak ostro.

Strasznie nie lubię chorować, a już szczególnie jak mam nerwicowo gorszy okres. wtedy atki i objawy choróbska mieszają się kompletnie i sama nie wiem czy bardziej panikuje, czy już tak źle się czuje.bleee
Avatar użytkownika
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
15 sty 2007, 22:47
Lokalizacja
skądinąd

Avatar użytkownika
przez Amy18 13 lut 2007, 08:59
No niestety też to mam...i teraz przeszłam przez najróżniejsze badania by sie dowiedzieć skąd to sie wzięlo. Po przejrzeniu niemalże idealnych badań pani doktor stwierdziła że to Jelito drażliwe i że to absolutnie nie jest nic groźnego, ani nie ma nic wspólnego z jakimiś ciężkimi chorobami żołądka. Boli mnie brzuch (głównie po prawej albo lewej), gazy mam koszmarne (czasami sie wstydzę iść gdzieś do ludzi), i mam na przemian biegunki z zaparciami. Oczywiście jak mnie boli z prawej to podejrzewam wyrostek, chociaż ból u mnie zawsze przechodzi jak pójdę do toalety albo jak pójdę spać...i to jest podobno cecha charakterystyczna choroby.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
16 wrz 2006, 16:41
Lokalizacja
Lublin

przez slad 15 lut 2007, 00:36
debridat,duspatalin,tribux
pierwszy wg mnie najskuteczniejszy,wszystkie wypróbowane na sobie :smile:

przedtem oczywiście usg, gastroskopia, kolonoskopia oraz badania laboratoryjne(amylazy , lipazy, aspat , ob ...itd)

obyło się bez psychiatry, wystarczyła perswazja lekarza prowadzącego i dobre wyniki, od 4 lat mam z tym spokój :D

rgds
Ostatnio edytowano 10 mar 2007, 22:29 przez slad, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
06 lut 2007, 11:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez atrucha 15 lut 2007, 11:09
U mnie te leki nie zadziałały :? Dopiero psychiatra pomógł..
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez arla 15 lut 2007, 15:13
metrospasmyl jeszce czy jakos ta nazwa tak leci jest calkiem znosny a duspatalin pomaga ale na moment taa
'Zacząć jest łatwo. Wytrwać jest sztuką'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
06 sty 2007, 18:19

furiat i desperat

przez lelum polelum 06 mar 2007, 18:57
Witam!
Czy nerwica i depresja to jest to samo?
Tak naprawde nie wiem co mam i czy mam,a może mi sie tylko wydaje?
W każdym razie Nic mi sie nie chce(to chyba objaw lenistwa)w dzień chodzę wiecznie zmęczony i senny.W nocy spać nie potrafię a jak już śpie to lepiej żebym niespał.Wpadam w furję z byle powodu,a od roku biegam do łazienki częściej niż moja dziewczyna choć wszystkie badania wskazują że jestem zdrowy!!!
Proszę o pomoc bo mnie z pracy wywalą ,dziś sie nawet prezesowi oberwało
:evil:
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
06 mar 2007, 18:26

przez justynak26 06 mar 2007, 19:41
Witaj lelum polelum...
Nerwica i depresja to nie to samo, jednakże istnieje coś takiego jak nerwica depresyjno-lękowa. Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, więc nie będę stawiała diagnoz. Twoje objawy mogą świadczy zarówno o jednym, jak i o drugim. Miałam bardzo podobne i ja mam depresję, a może sobie tylko wmawiam, nie wiem. Wiem, że wylądowałam u lekarza i jest dobrze, chociaż też nie do końca bo teraz przeginam w drugą stronę, ale podobno takie są objawy tych przypadłości. Spotkaj się z jakimś specjalistą, powinno pomóc.
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
10 lut 2007, 21:40
Lokalizacja
Ostróda

przez musli 06 mar 2007, 20:03
Witak ktos serdecznie :)

Nie chce Tobie i nikomu stawiac diagnozy. Z Twojego postu wynika jednak, ze sa to stany depresyjne. Brak odnajdywania sensu w czymkolwiek, zniechecenie itp. Oj jak dobrze znam to poczucie bezpieczenstwa tylko pod kolderka :) Ale trzeba wyjsc spod tej kolderki i tutaj potrzebna jest nam pomoc drugich jesli nie radzimy sobie sami. Bardzo dobrze, ze zglosiles sie do psychiatry. Pomoc ze strony specjalisty jest niezbedna jesli przechodzimy powazny kryzys z psychika. Nie wiem czy chodzisz na regularne spotkania z psychiatra, jesli tak nie przerywaj ich jesli nie - wznow je. Nie martw sie napewno wszystko sie ulozy,, zobaczysz.
Pozdrawiam Cie cieplutko.
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
31 sty 2007, 12:05

Proszę o pomoc

przez mar1986 09 mar 2007, 20:34
Witam

Mam 20 lat

Chciałbym powiedzieć coś o sobie i zasięgnąć waszej opinii, porady

Od pół roku męcze sie z dolegliwościami przewodu pokarmowego, byłem w szpitalu, lekarz gastrolog nieoficjalnie stwierdził że jest to na tle nerwowym ( wymioty ), miałem dokładne wykonane badania, fizycznie wszystko jest wmiare dobrze ( powiedzmy w skali 1-6 oceńmy stan przewodu pokarmowego na 4,5 ), dostalem hydroxyzyne od lekarza rodzinnego, troche pomaga, ale zbyt krotko dziala i zbyt dlugo musze czekac na rozpoczecie dzialania tego leku, niedawno, w ubieglym tygodniu mialem wizyte u neurologa, naurolog stwierdzil ze nie moze mi pomóc bo neurologicznie widzi że wszystko jest wporządku, a nerwicą to on sie nie zajmuje, dzisiaj byłem ponownie u lekarza rodzinnego, pierwszego kontaktu i zalecił mi pójście do psychiatry, co wy na to ?



http://www.forum.nerwica.com/viewtopic.php?p=72976
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
28 sie 2006, 20:19

przez kawa 09 mar 2007, 21:10
witaj, oczywiście, idź do psychiatry, tylko musisz znaleźć takiego, żeby nie wtopić sprawy, żebyś się nie rozczarował. Może faktycznie masz nerwicę i można temu zaradzić. Dlaczego masz się męczyć? Idź, idź, idź :)
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
14 wrz 2006, 21:58

przez mar1986 09 mar 2007, 22:54
wiele ludzi postrzega już samo słowo "psychiatra" jako coś negatywnego, mówią, jak ktoś idzie do psychiatry to jest z nim niewiadomo jak źle, postrzegają go jako innego, prawda ?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
28 sie 2006, 20:19

Avatar użytkownika
przez Kopex 09 mar 2007, 23:22
Oczywsicie ze nie... Psychiatra to jest jak kazdy inny lekarz, ale jak ktos ma cos nie tak w główce ( mówie o tych co to tak niby wysmiewaja nas ze tam chodzimy, a tak naprawde sami powinni tam isc :) ), to sam wiesz jak kto na to mówi :). Nie przejmuj sie tym jak ten lekarz sie nazywa tylko IDZ, lepiej isc i wiedziec, niz siedziec i sie tak zadręczac :)
Niby wszyscy razem, a każdy osobno
Gubi swoją wolność skazany na samotność
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
28 lut 2007, 19:49
Lokalizacja
Starachowice

poprawa czyli ze zmeczenia do biegunki... ??

przez mala mi 10 mar 2007, 00:21
WItajcie,

mialam dosc ciezki okres w zyciu, rozstanie, placz i zal... O dziwo, poniewaz mialam prawdziwe problemy, przestalam sie doszukiwac tych wydumanych, nerwicowych ;) NIe mam juz poczucia zamulenia, no prawie nie mam... Wydaje mi sie ze przyszla wiosna, jest mi dobrze i wszystko zaczyna wracac do normy.

Z jednym wyjatkiem - w tamtym czasie, z 3 tyg temu byc moze z nerwow dostalam strasznie silnych i dziwnych wzdec, boli brzucha, a nawet od czasu do czasu wodnistych biegunek... /prawde mowiac mam wtedy wrazenie, ze sikam tylkiem :] /

Teraz wszystko niby jest ok, spedzam caly dzien, nie mysle o chorobie, moze tylko male wzdecia mi o czyms przypominaja, wracamdo domu, spokojny wieczor i znow ta biegunka...

przejdzie mi to? czy moze to prawdziwa choroba jakas?
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
25 wrz 2006, 22:47

przez wojor 10 mar 2007, 01:38
nie wiem jek długo masz te objawy i czy możesz normalnie spać itp. Jeśli sypiasz w miere ok. to pewnnie to też nerwica. Ja kiedy mnie dopada choroba to jednym z pierwszych objawów jest biegunka a jak się uspakajam to i łazienkę rzadziej odwiedzam. Nie martw się . Bedzie ok.
.........nigdy nie jest tak źle , żeby nie mogło być gorzej ani tak dobrze , żeby nie mogło być lepiej.........
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
21 lut 2007, 23:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do