Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nic co zrobię nie jest wystarczająco dobre (już głowa boli)


KotBezButów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

jestem programistą grafikiem, lat około 30, trenuje różne sporty indywidualne. Mieszkam w miejscowości, z którą wiąże nie miłe wspomnienia już od samego dzieciństwa, dlatego nie wychodzę z domu na miasto nie mam też tu znajomych. By się rozerwać raz w tygodniu jadę prawie 70 km do dużo większego miasta, mam tam znajomych, przyjaciela i dziewczynę.

 

Uważam że jestem dobrym programistą i kto mnie lepiej poznał ten to potwierdza.

Grafik hmm i tu zaczyna się problem. około 6 lat temu zacząłem poważniej podchodzić do robienia stron internetowych, nie miałęm jeszcze wtedy tyle umiejętności programistycznych to też dałem mój projekt graficzny do firmy by go zaprogramowała, z ciekawości zapytałem ile mógłby kosztować taki projekt graficzny gdybym robił go dla klienta, dostałem odpowiedź że ponad 3 tyś zł.

Dziś gdy próbuję zrobić własną stronę internetową zaczyna boleć mnie głowa, robię ją już 2 lata i wciąż nie mogę ruszyć dalej. Nie wiem co się dzieje, wszyscy mówią projekt ok projekt ok ale ja widzę że jest zły, nie taki, nudny ... naprawdę uważam że projekt jest do bani już dziesiąty.

 

Nie wiem jak się przełamać, to samo tyczy się bloga, wpadł mi pomysł by dla odprężenia pisać bloga, jednego artykułu nie umiem skończyć, a jak mnie coś chwyci wiem że ładnie pisze. No może nie tą wiadomość, tu staram się opisać w 5 zdaniach problem, o którym można by napisać kilka stron. Wracając jednak do bloga... uważam że jest nie profesjonalnie, chciałbym dać odbiorcy naprawdę przewodnik po temacie (nie do tego służy blog) wiem że blog to zbitek różnych artykułów połączonych po prostu tematycznie, ja jednak nie umiem tak, znów migrena ból głowy, nie wiem co robić :( poświęciłem temu całe życie (informatyce). Nie czuje się ani trochę wypalony, czuje za to ból i niemoc. Nie wiem co robić.