Problem po odstawieniu paroksetyny

Inne zaburzenia.

Problem po odstawieniu paroksetyny

Avatar użytkownika
przez Morfeusz92 25 gru 2015, 18:50
Witam.Przyjmowałem Paroksetyne 2 lata.Teraz po odstawieniu ,na problemy z libido lekarz przepisał mi Wellbutrin ktory biore w dawce 150mg.Czy dzieki temu lekowi anestezja genitalna minie ? Czy wogole po odstawieniu tej paroksetyny libido bedzie takie jak przed braniem jej ? Czy komus to przeszlo (libido,i anestezja genitalna) ? Oraz mam pytanie odnosnie Wellbutrinu ,on ma wplyw na "czucie" ,czy tylko na erekcje?Przy okazji mam pytanko po jakim czasie Wellbutrin daje pełne działanie,bo jak narazie to nic szczegolnego nie czuje ,a biore juz miesiac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
25 gru 2015, 18:26
Lokalizacja
Warszawa

Problem po odstawieniu paroksetyny

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 25 gru 2015, 20:35
Paroksetyna jako lek z grupy SSRI może spowodować dysfunkcje seksualne- np. właśnie obniżenie libido i anestezję genitalną. Jeżeli te dysfunkcje utrzymują się tylko podczas zażywania leku to są to zwykłe działanie niepożądane leku. Jeśli utrzymują się nadal po zakończeniu kuracji i zaprzestaniu przyjmowania leku to może być już PSSD -> https://pl.wikipedia.org/wiki/PSSD

Bupropion (Wellbutrin XR) to po prostu lek przeciwdepresyjny z innej grupy, który jak się zwyczajowo przyjmuje w przeciwieństwie do leków z grupy SSRI nie powoduje dysfunkcji seksualnych. Ale czy jest w stanie "naprawić" dysfunkcje seksualne wywołane uprzednio przez SSRI? To już kwestia sporna. Psychiatrzy przepisują ten lek w tym celu off-label (bez wskazań FDA), ale GlaxoSmithKline (producent leku) w 2012r. zawarło ugodę z Departamentem Sprawiedliwości U.S. i zapłaciło 3 miliardy dolarów grzywny za nieuprawnione promowanie Wellbutrinu jako "środka odchudzającego" i "leku na dysfunkcje seksualne".

Możliwe też, że nie masz PSSD i samo odstawienie paroksetyny przyniesie skutek, bo minął dopiero miesiąc. Daj sobie czas.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Problem po odstawieniu paroksetyny

Avatar użytkownika
przez Morfeusz92 25 gru 2015, 21:20
Dzieki za odpowiedz.Ile czasu musi minac zanim Wellbutrin w pełni wykaże swoje działanie.Czy Wellbutrin ma działanie anksjolityczne?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
25 gru 2015, 18:26
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problem po odstawieniu paroksetyny

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 25 gru 2015, 21:26
Zaczyna działać w ciągu 1-3 tygodni, pełne działanie rozwija po 4 tygodniach. Literatura raczej nie podaje, żeby bupropion(Wellbutrin) był anksjolitykiem, jego działanie jest stricte tymoleptyczne i psychostymulujące.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Problem po odstawieniu paroksetyny

Avatar użytkownika
przez Morfeusz92 30 gru 2015, 14:10
Czy Wellbutrin wplywa w jakis sposob na histamine ?
wenlafaksyna
hydroksyzyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
25 gru 2015, 18:26
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do