Brzydota

Inne zaburzenia.

Brzydota

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 11 sty 2016, 19:47
jetodik, tia... już widzę jak składasz reklamację, że panna miała zrobione cycki...
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7651
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 19:49
ale to już jest jej bo ma to na stałe w organiźmie.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 11 sty 2016, 19:53
jetodik, sztuczne cycki tak, szpilki nie, pokrętna logika... ;)
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7651
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 19:55
kosmostrada,
sztucznych cycków też sobie nie róbcie :)
ogólnie chodzi o to, że chcecie być zbyt ładne, chcecie wchodzić swoją urodą ludziom do głowy.
skupić się kurde nie można. a tak jak będziecie naturalne bardziej to już lepiej będzie :)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Carica Milica 11 sty 2016, 19:57
jetodik napisał(a):wielbłądzica, zimą noście glany, a jak jest lepsza pogoda to zawsze możecie się zaprezentować w tenisówkach, w sandałach i japonkach.


Glany bardzo lubię, wygodniejszych butów jeszcze nie znalazłam. Ale mam wersję kobiecą - różowe i na sezon wiosenny. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3404
Dołączył(a)
01 cze 2015, 19:11
Lokalizacja
San Escobar

Brzydota

Avatar użytkownika
przez my_name 11 sty 2016, 19:59
jetodik napisał(a):malujcie się dla swoich facetów w domu, a mnie nie oszukujcie i na facebooku też umalowane sie nie pokazujcie.

Eee tam. Żeby doznać zaszczytu poznania prawdziwego wyglądu kobiety, trzeba ją uwieść. Nie będę pokazywać prawdziwej twarzy byle komu;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
697
Dołączył(a)
26 sie 2014, 13:53

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 20:04
Carica Milica, Ty akurat tak bo słuchasz punkrocka, to wiadomo.

my_name, macie wiele innych cześci ciała, które możecie pokazywać tylko temu, który Was uwiedzie, a twarz pokazujcie, taką jaką macie, tego wymaga etyka :mrgreen:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

przez Masturbow 11 sty 2016, 20:16
Dark Velvet napisał(a):
Masturbow napisał(a):^
bo Ty jesteś akurat tą żeńską anomalią, której uroda uwydatnia się w wersji leśnej :p
wyraźnie na mnie lecisz
i to po tym wszystkim, co Ci zrobiłam...


do dziś nie wiem, jak mogłaś mi to zrobić (z cyganem)
Masturbow
Offline

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 20:24
Masturbow, a Ty jesteś bi?
jeśli tak to jeszcze możesz sie uratować, są terapie chrześcijańskie, tam znajdziesz pomoc.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

przez Masturbow 11 sty 2016, 20:35
że co, uratować, toż nic natura znakomitszego nie wymyśliła nad jędrne ciało dwudziestolatki, szkoda że tak niechętnie dają się częstować gwałtocuksami
Masturbow
Offline

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Evia 11 sty 2016, 21:47
Masturbow napisał(a):tak jest świat skonstruowany, samice polują na samców, gdyby same na świecie żyły pączkując, to by to miały w zadku, biologia nakazuje o siebie dbać


Nie świat jest w ten sposób skonstruowany tylko gatunek ludzki.
Nawet małpie nie przyszłoby do głowy żeby latać za facetem...
Monogamia nie jest korzystna dla kobiet :bezradny:

Olalala napisał(a): A już wkurw..... mnie laski utapetowane tak, że tynk można zdrapać - albo są brzydkie jak noc, że tak ryjoki zasłaniają, albo nie wiem o co chodzi.... czyli oszukują :mrgreen:

Do wszystkiego potrzebny jest umiar.


A niech oszukują. Kogo tu żałować? :lol:
Jak pisałam wcześniej to jest to jedna ze strategii, która nie jest obca innym gatunkom
Czyli w pewnym sensie można to nawet uznać za naturalne...
Ludzie oszukują siebie na każdym kroku, dobrze by było jakby to się sprowadzało jedynie do makijażu.

jetodik napisał(a):a propos szpilek, to przecież kolejna ściema, mają one podnosić sylwetke, wypinać tyłek, wydłużać nogi, więc to tak jakbym sobie doklejał bicepsy z gąbki.
przestańcie się kompromitować z tymi szpilkami, wcale fajnie w nich nie wyglądacie, po co sobie kaleczycie stopy nimi, kogo chcecie oszukać.


Właśnie chciałam zripostować, że facetom niby makijaż przeszkadza a szpilki już nie, a tu takie coś :D
No ale w każdym razie jesteś na pewno w mniejszości

kosmostrada napisał(a):jetodik, tia... już widzę jak składasz reklamację, że panna miała zrobione cycki...


:great:

Wniosek jest jeden. Jest popyt jest podaż.
Tylko faceci będą się zapierać dla zapierania.
A mówi się, że to kobiety mówią "nie" kiedy myślą "tak"
Hah, i nawet w tym przypadku przeczą samym sobie twierdząc, że są prości a kobiety zagmatwane :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1969
Dołączył(a)
19 lis 2014, 10:53

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 21:48
kolejna nosząca szpilki detected :mrgreen:
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Brzydota

Avatar użytkownika
przez Evia 11 sty 2016, 21:56
jetodik napisał(a):kolejna nosząca szpilki detected :mrgreen:


Oj, słaby z Ciebie detektyw :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1969
Dołączył(a)
19 lis 2014, 10:53

Brzydota

Avatar użytkownika
przez jetodik 11 sty 2016, 21:58
a jak sie ubierasz?

a) wtapiasz sie w tłum
b) punkrockowo tak jak Caryca
c) paniusiowato szpilki, garsonka itp...
d) hipstersko - trampki converse, czapka z płaskim daszkiem...
?
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 22 gości

Przeskocz do