Nie poznaję otoczenia ani samego siebie.

Inne zaburzenia.

przez Przestraszony 18 mar 2015, 19:55
Witam, mam 20 lat i zmagam się od jakiegoś czasu z dziwnym problemem. Nie poznaję otoczenia, kolegów, rodziców, brata :( nie poznaję domu, mojego pokoju. Wszystko wydaje się jak by znajome ale czuje że jest jakieś dziwne :( Często spoglądam w lustro i nie poznaję swojego odbicia, nocami miewam napady lęku, zaciska mnie w klatce piersiowej, tracę oddech. Boję się wyjść z domu, rozmawiać z innymi, miewam takie jak by zmiany nastroju raz jestem szczęśliwy a za chwile smutny i załamany. Nie chcę tak dalej żyć, nie mam już siły wstawać rano. Nie chce mi się otworzyć oczu czy wstać z łóżka. Każdy oddech mnie męczy, najchętniej bym się rozpłynął, wyszedł gdzieś daleko i nigdy nie wrócił. Proszę o pomoc nie wiem już co robić. Przeczytałem że to co mnie spotkało to może być derealizacja lub depersonalizacja ale nie znam się, może ktoś się wypowie na ten temat :(

Pozdrawiam
Tomek

przez rainshadow 18 mar 2015, 20:04
Faktycznie, może to być depersonalizacja. Sam miewam podobne stany do tego, co opisałeś. Jednak każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie. Polecałbym wizytę u specjalisty, bo przez Internet i na forum ciężko jest zdiagnozować cokolwiek... Zwłaszcza, że tego typu zaburzenia mogą mieć również różne przyczyny.

Nie bój się wizyty u lekarza. On jest po to, żeby pomóc.
Pozdrawiam.
... dla niektórych karnawał, dla ciebie nawał kar...

przez Przestraszony 18 mar 2015, 20:08
Bardzo dziękuję za odpowiedź, oczywiście udam się do specjalisty bo dłużej tego nie wytrzymam :/

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez rainshadow 19 mar 2015, 16:56