Unikanie ludzi, samotność.

Inne zaburzenia.

przez peee 14 lut 2015, 23:40
Jestem kierowcą. W trasie przebywam 3-4 tygodnie i potem tydzień-10 dni w domu. W trasie wiadomo, samotność. Ale jak wracam, to od jakiegoś czasu nie potrafię przebywać z ludźmi. Siedzę całe dnie samemu, izoluję się. Wkurza mnie, jak w domu są rodzice, jak chcą ze mną gadać. Najlepiej czuję się samemu i w swoim towarzystwie, bo nie muszę się z nikim liczyć, nie muszę rozmawiać.

Zwariowałem?

przez monooso 14 lut 2015, 23:43
peee, A jaki byłeś przed podjęciem pracy kierowy? Rozmowny, towarzyski? Jeżeli tak to po jakim czasie tak się zmieniłeś?
monooso

przez peee 14 lut 2015, 23:50
No generalnie jest tak, że raczej od zawsze jestem typem samotnika.

Z "odpałami" na wyskoki, od czasu do czasu. Jakaś impreza na mieście, czy coś, tak po prostu żeby wyjść, nierzadko nachlać się. Ale od jesieni nic, zero.

Jednakże, moją domeną od zawsze było spędzanie czasu ze sobą. Przy ludziach nigdy nie miałem energii do niczego. Tego się nie da opisać, ale jak ktoś był w domu, to nawet mi się sprzątać nie chciało. A samemu to potrafiłem fruwać (dosłownie) z mopem i tańczyć. Rok temu zakończyłem czteroletni związek. To była masakra, jak się męczyłem, w imię miłości, którą sobie chyba wmawiałem...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez monooso 15 lut 2015, 00:00
peee, Czyli Twój problem nie został stworzony przez samotniczą pracę tylko wynika z Twojej natury. Oczywiście praca mogła trochę się przyczynić do pogłębienia Twojej izolacji ponieważ natrafiła na podatny grunt ale nie jest odpowiedzialna za całkoształt sytuacji. Mam podobnie do Ciebie. Mam jeszcze takie pytnie, czy Twoja potrzebna samotności wynika może z lęku przed ludźmi?
monooso

przez madlen92 15 lut 2015, 00:07