Guzy mózgu a zaburzenia psychiczne

Inne zaburzenia.

przez 2MinutesToMidnight 18 lis 2013, 14:04
Witam.
Z samego początku chciałam przeprosić za to, że piszę tutaj w sprawie tak trywialnej w porównaniu do tego, z czym borykacie się tutaj na forum. Myślę też, że może łatwiej będzie mi zacząć, jeśli zacznę od konkretu.
Jestem studentką pierwszego roku psychologii (i tak jak w większości przypadków nie wybrałam tego kierunku przypadkowo) i poszukuję informacji, publikacji i książek dotyczących zaburzeń psychicznych u ludzi, którzy mają guzy mózgu. Jeśli ktoś z Was ma jakieś doświadczenia i chcieliby się podzielić, także byłabym wdzięczna.
Mam nadzieję, że tą prośbą będzie mi łatwiej "wkręcić się" na to forum.
Dziękuję z góry za wszelką pomoc :)
"All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see
Dust in the wind, all we are is dust in the wind "

Guzy mózgu a założenia psychiczne

przez kolekcjoner snów 19 lis 2013, 02:31
To już na sam start dano Ci mocny temat na pracę ;)
kolekcjoner snów

przez 2MinutesToMidnight 19 lis 2013, 12:06
Tematów do wyboru jest sporo, ale wszystkie są o chorobach fizycznych wpływających na psychikę - temat mocny, każdy jeden, ale zajęcia mam z psychiatrą, a nie z psychologiem i stąd zapewne takie podejście do tematu. Guzy mózgu są chyba z tego najbardziej interesujące i rozległe, ale mam potworny problem z literaturą :/
"All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see
Dust in the wind, all we are is dust in the wind "

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Anna Maria 19 lis 2013, 12:40