Skocz do zawartości
Nerwica.com

Chcę korzystać z życia !


Annie_Wilkes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 24 lata i jeszcze ani razu nie byłam na żadnej imprezie , sylwestra spędzam co roku z rodziną, na halloween nie mam gdzie się zabawić, mimo, że uwielbiam klimaty grozy.

Jestem samotna, a przecież jestem w tym wieku , że powinnam korzystać z życia przynajmniej póki nie mam męża i dzieci i studiuję. Mam straszne relacje- nie potrafię ich ani nawiązać ani utrzymać zatem jestem samotna, a jestem wyposażona w cechy, które sprawiają , że źle się czuję w samotności, potrzebuję stymulacji, wrażeń , ciągle dążę do zmian, nienawidzę rutyny, kocham bajkowe życie. Cierpię (podobno??) na Zespół Aspergera (diagnoza w wieku 20 lat) pragnę czuć , że żyję, być duszą towarzyską ! :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, witamy na forum.

Nie masz aspergera, ta diagnoza to z dupy była chyba.

 

Wiesz co nie mam pojęcia, dostałam tą diagnozę też nie wiem skąd się wzięła, nie zastanawiałam się nad tym, ale sądzę, że wzięto pod uwagę mój CAŁKOWITY brak znajomych, brak życia towarzyskiego od zawsze. Sądzę, że raczej na tej podstawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego w takim razie, jak myślisz, nie masz znajomych? Kwestia miejsca zamieszkania, okoliczności, twojego usposobienia, itp.?

 

skrajnej nieśmiałości i lęku przed rówieśnikami. Mam znajomych 35+ ale oni mają własne życie i się widujemy raz na pół roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazdrościsz im i dlatego urywasz kontakt. Ale skoro poznajesz osobę, która lubi szaleć, to i Ty z nią mogłabyś się bawić, gdybyś utrzymała i rozwijała kontakt. W końcu nie miałabyś co zazdrościć, bo robiłabyś to co tak bardzo lubisz :)

 

no na dany moment, staram się nad tym panować i jakoś póki co nie straciłam moich kontaktów, ale niestety wszystko z pomocą psychologa