Brak szacunku facetów od okien

Inne zaburzenia.

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez tahela 04 kwi 2013, 22:09
szeps,
Całosc wpałaciliscie przed montazem? troche dziwne przeważnie podpisuje sie umowe i wpłaca zaliczkę.
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10992
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 05 kwi 2013, 13:31
nie lubię jak się ktoś do mnie per kochanie zwraca, ale nie twierdzę, że ten kto tak robi to burak bez ogłady i cham. Poza tym panowie przyszli tam robotę zrobić a nie wersal uprawiać, więc się nie dziwię, że jak facet niósł okno to powiedział "z drogi" to jest krótka, zwięzła informacja a nie zamach na jaśnie pana domu.
Co do żartów, to każdy ma inne poczucie humoru więc jeżeli czyjeś żarty są nie po drodze z moim poczuciem humoru po prostu to olewam.
A chamstwem i brakiem szacunku jest dla mnie generalizowanie i mówienie, że wszyscy robotnicy budowlani to nieokrzesane dzikusy z IQ ziemniaka.
I na koniec, na szacunek (skoro już tak szafujecie tym słowem) trzeba sobie zasłużyć a jeżeli autor wątku wprowadza wokół siebie taką atmosferę -ą, -ę piórko w dupie i bułkę przez bibułkę to się nie dziwię reakcji panów od okien.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 05 kwi 2013, 13:47
znudzona-ona, na serio nie poszli wersal uprawiac? dzieki za info bo jestem debilem i nie wiedzialem tego. znowu kolejne hiperbole: "wersal", "jasnie pan", "bulka przez bibulke", otoz nie. nie mieli traktowac go jak panicza ale normalnie, po prostu nie obrazac. tylko nie pytaj mnie 3 raz w ktorym miejscu go obrazali.


autor wątku wprowadza wokół siebie taką atmosferę -ą, -ę piórko w dupie i bułkę przez bibułkę

a tu juz sobie dopowiadasz, prawdopodobnie zachowywal sie normalnie, a po prostu oni jak buraki.


na podstawowy szacunek objawiajacy sie brakiem chamstwa nie trzeba zaslugiwac.
zmienny
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 05 kwi 2013, 13:55
napisałam JEŻELI wprowadza taką atmosferę. warunkowo. Ja nie widzę nic obraźliwego w ich zachowaniu, dla mnie to przewrażliwienie takie rzeczy uznawać za brak szacunku, po prostu dla mnie to jest aż zabawne.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 05 kwi 2013, 14:04
znudzona-ona, proponuje maly tescik, wiem, ze uczysz, jak przyjdzie rodzic na wywiadowke, to powiedz mu "akysz" albo "idz sie schowaj bo teraz cos robie".
koniecznie do tego gestykulacja jak do lokaja.
moze znowu sie wyda zabawne, dla Ciebie, ale prawie na bank bedzie oburzony, tak jak autor.
od razu uprzedzam, ze nie uznaje wymowki, ze to robotnicy, chamstwo chamstwem, wymaga sie szacunku u kogos w domu i w pracy, tak samo jak w szkole.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 05 kwi 2013, 14:22
ale taka jest prawda, że inaczej się komunikuję z koleżankami w pracy, inaczej z rodzicami a inaczej z panem listonoszem. miałam w domu remont generalny i nie ruszało mnie jakoś zachowanie budowlańców. trzeba mieć niezwykle niskie poczucie własnej wartości, żeby takie zachowanie uznać za brak szacunku i zamach na naszą godność.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 05 kwi 2013, 14:29
znudzona-ona, trzeba mieć niezwykle niskie poczucie własnej wartości, żeby takie zachowanie uznać za brak szacunku i zamach na naszą godność.

no wychodzi nat o, ze zdecydowana wiekszoc ludzi ma niezwykle niskie poczucie wlasnej wartosci, bo to oczywisty brak szacunku.


w ogole coz za relatywizm. robotnik jak powie do wlasciciela akysz i z gestem jak do lokaja, szanuje w ten sposob gospodarza, a jak nauczyciel do rodzica na wywiadowce to juz nie. fascynujace.


kolezanek nie mieszaj bo oni miedzy soba, ani do swoich dzieci tego nie mowili, a do gospodarza u ktorego wykonywali prace.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

przez szeps 05 kwi 2013, 19:34
Czy ja pisałem, że mam pretensje bo nie zwracali się do mnie "szanowny panie" w sposób jak do króla? Czy jedynie zasugerowałem, że wkurzyli mnie chamstwem? Nie lubię gdy ktoś mi coś dopisuje. W żaden sposób nie jestem ą i ę, jestem normalny. Też mi się wydaje, że ktoś obcy jeszcze u gospodarza nie powinien się tak zachowywać. Inna sprawa kolega, czy dziewczyna, inna z jakimś obcym gościem.

Z drogi wg Ciebie jest ok?

Jak dla mnie samo przepraszam jest i szybsze i milsze
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
31 paź 2012, 12:04

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 05 kwi 2013, 20:18
szeps, popracowałbyś na budowie to byś się do takiego słownictwa przyzwyczaił, k..wy, ch.je itp to minimum co drugie słowo tam używane.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17052
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez Arkana 05 kwi 2013, 20:41
Szeps,
Na swojej drodze życiowej spotykamy różnych ludzi. Czasem i chamów i prostaków. Kiedyś mnie również denerwowało, jak przechodziłam koło budowy i słyszałam:''ale d*pa, za*chałbym'' itd itp Jednakże tego się nie zwalczy. Panowie od okien brzydko się zachowali, ale co zrobić? Jedyne co to można to zignorować.
Bardziej mnie przeraziło,że napisałeś,że to wydarzyło się parę miesięcy temu i jeszcze Cię to trapi. Tu bym się doszukiwała problemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
01 kwi 2013, 13:28
Lokalizacja
KrK

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 05 kwi 2013, 21:06
Arkana, mi sie wydaje, ze tu nie chodzi nawet o ta sytuacje, a o poczucie niepewnosci, ze wobec takich sytuacji nie wie jak sie zareagowac.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez Arkana 05 kwi 2013, 21:08
No właśnie zdziwiłam się,że z pozoru taka błaha sytuacja, tak na niego wpłynęła...Musi się uodpornić i....tyle w temacie :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
01 kwi 2013, 13:28
Lokalizacja
KrK

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 05 kwi 2013, 21:21
uodpornic...albo reagowac odpowiednio.
zmienny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do