Brak szacunku facetów od okien

Inne zaburzenia.

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 04 kwi 2013, 18:15
szczerze mówiąc rozbawił mnie ten temat, ja nie widzę nic złego w zachowaniu panów od okien a nawet trochę żarcików (a kysz :D) lubię bezpośredni przekaz. za brak kultury uznałabym gdyby powiedzieli "wypierdalać do łazienki bo okna musimy wyjebać".
naprawdę wg was można gości od okien nazwać burakami i się oburzać na ich zachowanie?
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 18:19
znudzona-ona, jak najbardziej mozna ich tak nazwac. ludzie bez kultury i szacunku, zwykle chamy.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 04 kwi 2013, 18:26
ja mam chyba inne pojęcie kultury i bycia burakiem, co w ich zachowaniu było takiego uwłaczającego godności??
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 18:30
to, ze pomiatali nimi w ich domu.

czy jak podejde na ulicy do obcej kobiety i powiem jej "possij mi penisa", to bedzie grzeczne tylko dlatego, ze nie powiem "opyerdol mi kielbase"?
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 04 kwi 2013, 18:32
w jaki sposób pomiatali nimi??? gdzie tam było pomiatanie???
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 18:33
"akysz do lazienki"

"z drogi"

nie no wcale nie pomiatanie

do gospodarza, ktory nie jest kolega mowi sie inaczej.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez Candy14 04 kwi 2013, 19:31
ja nie widzę nic złego w zachowaniu panów od okien a nawet trochę żarcików (a kysz :D) lubię bezpośredni przekaz. za brak kultury uznałabym gdyby powiedzieli "wypierdalać do łazienki bo okna musimy wyjebać".

no i zgadzam sie ze znudzona-ona, ..
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 04 kwi 2013, 19:42
Candy14, dzięki bo już myślałam, że jestem jakimś dziwolągiem.
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 19:57
bezposredni przekaz hahaha, no leze, jakie eufemizmy. :lol:

"troche zarcikow", lol, chyba kpiny, ci goscie co tak sobie "zartowali" na pewno tez nie traktowali tego jako zartow i jakby wobec nich ktos tak sie zachowywal u nich w domu, na pewno by im sie to nie podobalo, zwykle buractwo i tyle.

zreszta nie wierze w te wasze deklaracje, ostatnio np. znudzona-ona, na per kochana zareagowalas szorstkim upomnieniem co bylo pikusiem do zachowania tych burakow, ale jak sprawa dotyczy osob trzecich to rozowe okulary.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez znudzona-ona 04 kwi 2013, 20:01
ja nie widzę gdzie tam jest jakiś brak szacunku. ja bym w ogóle nie zwróciła uwagi na takie rzeczy, w którym miejscu było pomiatanie? jestem bardzo ciekawa
Małgorzata. Pomagam w angielskim.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
688
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:33
Lokalizacja
podkarpackie

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 20:07
znudzona-ona, no jak nie widzisz braku szacunku w tekstach 'z drogi' jeszcze gburowatym tonem, czy tez 'a kysz do lazienki' i gestykulacja do tego, co nie umiem sobie wyobrazic inaczej jak lekcewazaco i to u kogos w domu, do kobiety, to ja Ci tego nie wskaze sorki.

ale dobrze, ze jestes wyrozumiala taka, badz pewna ze tych 3 by nie bylo, gdyby ktos tak wobec nich sie zachowywal.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

Avatar użytkownika
przez Candy14 04 kwi 2013, 20:13
zmienny, a spodziewasz sie ze panowie od okien beda zachowywac zasady savoir-vivre'u ?
ostatnio np. znudzona-ona, na per kochana zareagowalas szorstkim upomnieniem

bo na forum ma podstawy sie spodziewac
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Brak szacunku facetów od okien

przez zmienny 04 kwi 2013, 20:15
Candy14, savoir-vivre nie, odrobina kultury, przyzwoitosci u klienta w domu, nie tylko spodziewam ale bym wymagal.

na forum od obcych ludzi ma podstawy sie spodziewac, a w domu wlasnym u ludzi ktorym placi za usluge juz nie? nie pojmuje tej logiki, oprocz chamstwa to jeszcze brak profesjonalizmu, goscie ewidentnie robili sobie z nich beke w bezczelny, chamski sposob.

nie lubie chamstwa.
zmienny
Offline

Brak szacunku facetów od okien

przez szeps 04 kwi 2013, 20:22
Widzę koleżanki lubią być pomiatane, dominowane w prostacki sposób jak szmaty. Wybaczcie, ale to mi się nasuwa.
Kolega słusznie pisze, jakim prawem ktoś obcy, w cudzym domu, robi sobie jaja z gospodarza w chamski sposób?

Wg mnie to przejaw chamstwa. No nie wiem czy serio ktoś by chciał, aby obcy facet wyganiał do łazienki mówiąc jak do kota.
Powinni powiedzieć to ludzki sposób, a nie.

Czułem się jak idiota, gdy wyganiali mnie do łazienki, jak jakaś uległa oferma.

Jak dla mnie to przejaw chamstwa, lecz nie wiem jak reagować na takie coś.
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
31 paź 2012, 12:04

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do