pocenie sie na

Inne zaburzenia.

pocenie sie na

przez falkins 30 sty 2013, 10:37
witam,
moim problemem jest pocąca twarz.mam 27 lat i z roku na rok wydaje mi się że mój problem się pogłębia.najczęściej chodzi o sytuacje stresujące takie jak rozmowa o prace, rozmowa z osobami które spotkałem przypadkowo.najgorsze jest to że kiedy rozmawiam z kimś wiem ze mam problem z poceniem zaczynam się lekko pocić potem jest już reakcja łańcuchowa wiem ze jestem spocony więc pocę się bardziej.widzę ze odbija się to na mojej psychice unikam niektórych ludzi bo wiem ze będę spocony.ze zdrowiem chyba nie jest najgorzej ale mam w planach zrobić badanie tarczycy.Uważam ze moje problemy mają podloże psychiczne poprostu mysle chyba o tym ze moge byc spocony przed i jak juz dochodzi do rozmowy to ze mnie leci.do jakiego lekarza,psychologa sie udać jest jakis specjalista?????
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
30 sty 2013, 10:14

pocenie sie na

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 30 sty 2013, 10:58
Nadpotliwość ma wiele przyczyn:
- zaburzenia hormonalne (nadczynność tarczycy)
- cukrzyca
- nadciśnienie tętnicze
- nadwaga, otyłość
- ekspozycja na stres
- zaburzenia nerwicowe
- nadaktywność u. współczulnego
itp.

Myślę, że u Ciebie to problem nerwicowy, związany ze stresem. Przejdź do lekarza rodzinnego- moze zastosowac leki cholinolityczne (np. Bellergot)
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

pocenie sie na

przez falkins 30 sty 2013, 11:10
bylem wczoraj u lekarza 1 kontaktu,powiedział ze może tak mam i taki mój urok.w poprzednim poście zapomniałem dodać ze pól profesjonalnie gram w piłkę nożną.podczas gry(bramka czyli za dużo nie biegam) tez się pocę trochę bardziej niż koledzy.leki cholinolityczne (np. Bellergot)-czy po przykładowym przepisaniu przez lekarza nie będzie skutków ubocznych typu senność i ogólne zamulenie.dodam ze mam 183 cm wzrostu i 90 kg wagi.czy zrobić sobie badania na tarczycę a jeżeli to będzie jednak nerwica czy da się to leczyć jakoś inaczej niż farmakologicznie

z góry dziękuje za pomoc

-- 30 sty 2013, 10:11 --

wczoraj jak bylem u lekarza mialem cisnienie 120 na 75 wiec chyba dobre
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
30 sty 2013, 10:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

pocenie sie na

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 30 sty 2013, 12:01
Poproś o skierowanie na zbadanie TSH oraz T3 i T4 (czasami tsh wychodzi ok, a pozostałe współczynniki są złe). Jeśli to nerwica to można leczyć farmakologicznie albo pójść na psychoterapię.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

pocenie sie na

Avatar użytkownika
przez sebastian86 18 kwi 2013, 15:17
no i wrocila u mnie nadpotliwosc wraz z ociepleniem.i jak tu sie cieszyc wiosna?
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2253
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do