Apatia

Inne zaburzenia.

Apatia

przez kasztan86 09 sie 2012, 20:38
Witam mam taki problem juz od dawna, mianowicie chodzi o apatie. Dwa lata temu dostalem sulpiryd rzekomo na zaburzenia psychotyczne. Lek podzialal wiec czulem sie swietnie. Niestety jest jeden problem z ktorym sobie nie radze - coraz bardziej doskwiera mi apatia. Nie mam zadnych zyciowych celow, ambicji, pragnien. Czuje bardzo malo emocji i checi do czegokolwiek. Nic mnie nie nakreca, niczego nie chce. Czuje straszna apatie i bardzo ciezko jest mi sie wyrwac z lozka w ktorym i tak nie cierpie w tym stanie lezec. To uczucie mnie po prostu bardzo wkurza i obserwuje je od kilku miesiecy. Ciezko to nazwac lenistwem bo to zdecydowanie wiecej. Ciagla apatia bardzo meczy. Ja to juz widz u siebie od bardzo dawna. Czy to moze byc przez sulpiryd? Biore 200mg na dobe. Mam juz osc teo stanu czuje sie hakbym nie zyl. Mam ochot popelnic samobojstwo..Prosze o pomoc.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Apatia

Avatar użytkownika
przez Atalanta 09 sie 2012, 22:34
kasztan86, rzeczywiście to może być wina działania leków, może się po prostu zaczynasz uodparniać na jego działanie, dwa lata to długo :roll: powiadom o tym swojego psychiatrę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
766
Dołączył(a)
09 kwi 2011, 21:05

Apatia

przez Saraid 09 sie 2012, 22:39
kasztan86, Skoro tak się żle czujesz musisz o tym powiedzieć swojemu lekarzowi
przecież to bardzo ważne jak się czujesz i to jak najprędzej.
Saraid
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do