dziwny przypadek

Inne zaburzenia.

dziwny przypadek

przez Evele 24 maja 2012, 14:45
Mój przypadek jest dosyć dziwny, chociaż może tylko mi się tak wydaje... Otóż w ogóle nie rozmawiam z ludźmi, tzn. prawie w ogóle i nie tyczy sie to tylko znajomych ale także najblizszej rodziny. Nie wiem jak to opisać, żeby być zrozumiana, ale moje wypowiedzi nie pochodzą z mojego wnętrza tylko wcześniej je sobie obmyślam. Poza tym nie potrafię się szczerze roześmiać ani zażartować, jakbym w ogóle pozbyła się umiejętności radości. Czy ktoś z Was tez tak ma?
Ostatnio edytowano 24 maja 2012, 14:47 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmieniono dział
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
17 kwi 2012, 12:46

dziwny przypadek

Avatar użytkownika
przez slow motion 24 maja 2012, 14:51
Evele, może jesteś wstydliwy/wstydliwa?
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

dziwny przypadek

przez Evele 24 maja 2012, 14:57
to fakt jestem trochę nieśmiała, ale nigdy nie było tak jak teraz, wcześniej potrafiłam się roześmiać oraz miałam cheć do rozmowy, jeszcze dwa miesiące temu tak się czułam. Myśle, że ma to zwiazek z lekami które biorę i zastanawiam się czy nie lepiej by było gdybym w ogóle ich nie brała
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
17 kwi 2012, 12:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

dziwny przypadek

Avatar użytkownika
przez slow motion 24 maja 2012, 15:09
Evele, a co to sa za leki? Jeśli przeciwlękowe to wydaje mi się, że powinny działac odwrotnie.
___________________

▪█─────█▪
Avatar użytkownika
Offline
Erithacus rubecula
Posty
9658
Dołączył(a)
15 sty 2012, 17:33
Lokalizacja
Czyściec

dziwny przypadek

przez Evele 24 maja 2012, 15:24
aktualnie biorę wenlafaksynę, podobna ma działać antydepresyjnie i przeciwlękowo, ale ja nie odczuwam takiego działania, najpierw miałam standardową dawkę ale lekarz powiedział mi żebym zwiększyła a po 3 tygodniach powinno być lepiej, na razie minęły dwa tygodnie
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
17 kwi 2012, 12:46

dziwny przypadek

Avatar użytkownika
przez Szybka Zmiana 24 maja 2012, 15:28
Niektóre leki mają na część osób działanie otępiające - czasem paradoksalnie przynosi to pozytywny skutek (część uprzykrzających życie myśli jest otępiona i nie dociera do świadomości), ale na dłuższą metę lepiej dopuścić do siebie najczarniejsze myśli, by wiedzieć w czym problem - i dopiero szukać rozwiązań, bo wtedy wiadomo na jaki problem ich szukać. Skoro tracisz kontakt ze swoim środkiem, to skupiaj się na nim, zwracaj uwagę na to co czujesz i co płynie ze środka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
24 maja 2012, 15:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do