Problem nadmiernego pocenia

Inne zaburzenia.

Perspiblock - skuteczny czy przereklamowany?

przez Nel 21 lip 2011, 19:23
uzytkownik napisał(a):Nadtpoliwość wynika albo z nadwagi albo z "wyniszczonych" (znerwicowanych) nerwów... i tu szukać przyczyny.


Mocno uprościleś problem....nadpotliwośc moze byc objawem wielu, bardzo poważnych schorzeń. Zanim sie zajmiemy aspektem estycznym trzeba wyelimowac poważniejsze przyczyny.
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

Perspiblock - skuteczny czy przereklamowany?

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 21 lip 2011, 19:23
To dziwne. SSRI zwyczajowo zwiększają potliwość i powodują zimne poty w nocy. Przynajmniej tak było w moim przypadku. :?
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Perspiblock - skuteczny czy przereklamowany?

przez uzytkownik 21 lip 2011, 19:32
W pierwszym okresie zazwyczaj. Zależy też od leku.
uzytkownik
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problem nadmiernego pocenia

przez chopiniana 07 sie 2011, 14:36
Ja rówież mam duży problem z nadpotliwością. Tak jak napisała dune, ta przypadłość może wynikać z wielu innych schorzeń (patrz np. nadczynność tarczycy). Więc dopiero po gruntownym przebadaniu możemy się martwić.
U mnie na bank jest to sprawka nerwów...

Nagorsze dla mnie jest pocenie się dłoni, stóp i na... pupie! I te mokre plamy na spodniach, oj. :hide:
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
07 sie 2011, 13:21

Problem nadmiernego pocenia

Avatar użytkownika
przez sebastian86 07 sie 2011, 14:52
a u mnie najwiekszy problem to plecy...istna komedia :/
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Online
Posty
2251
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Problem nadmiernego pocenia

przez chopiniana 07 sie 2011, 17:19
Czy też czujecie się niekomfortowo kiedy musicie podać komuś mokrą, lepiącą się o potu dłoń? Bo ja tak.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
07 sie 2011, 13:21

Problem nadmiernego pocenia

przez Dori26 07 sie 2011, 17:29
ja poce sie cala ehh,najgorzej jak ide do sklepu wychodze sucha a wracam mokra niekiedy to az kapie mi z nosa :hide:
Offline
Posty
115
Dołączył(a)
27 lip 2010, 17:59

Problem nadmiernego pocenia.

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 sie 2011, 14:23
leki a smieradzacy pot???
Witam,

po wypraniu i zawieszeniu na sznurku moje ciuchy niesamowicie smierdza przez pare godzin.
nie przypominam sobie zebym mial take cóś wczesniej. Biore Parogen (seroxat) i byc może
on wydostaje się z potem i tak smierdzi

Czy spotkaliscie sie z czyms takim?

Pozdrawiam

Wieslaw
Ostatnio edytowano 18 sie 2011, 14:49 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z uwagi na charakter postu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Problem nadmiernego pocenia

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 sie 2011, 14:29
wieslawpas, Obserwuję Cię od jakiegoś czasu i tematy które zakładasz mnie normalnie powalają? Ty nie masz poważniejszych problemów , czy może robisz sobie z nas żarty?

Ps . Jeśli koszulki nie śmierdzą na Tobie a dopiero po praniu, to może pierz je w proszku , a nie w pocie :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Problem nadmiernego pocenia

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 18 sie 2011, 14:30
Paroksetyna to SSRI. Znanym skutkiem ubocznym SSRI jest nadmierna potliwość i zimne poty w nocy. Skutkiem mogą być np. przebarwienia na tkaninie. A co do... ekhm... smrodu to polecam użyć lepsiejszego proszku. :P
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Problem nadmiernego pocenia

przez ewaryst7 18 sie 2011, 14:30
Pytasz poważnie ?
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Problem nadmiernego pocenia

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 18 sie 2011, 14:32
Paroksetyna jest wydalana w 64% z moczem, a w 36% z żółcią. Jakieś śladowe ilości mogą być wydalane z potem, ale wątpię.

-- 18 sie 2011, 14:34 --

W ogóle to niesamowicie mi humor poprawił ten temat, nawet jeśli to nie było zamiarem autora. Dzięki. :lol:
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

leki a smieradzac pot???

Avatar użytkownika
przez *Monika* 18 sie 2011, 14:36
wieslawpas, może to wina niewłaściwej diety? zanieczyszczone jelito grube, nerki, watroba.
Zdecyduj się na kurację oczyszczajacą, więcej błonnika- tak aby uregulować wypróżnianie, więcej warzyw, wyklucz cukier - być może masz grzybicę, wyklucz napoje słodzone, generalnie zmień dietę na zdrową oczyszczając się w ten sposób.
Możesz też zakupić perfumowany płyn do płukania tkanin i po wypraniu ubrań go zastosować.
Ty to masz same nieszczęscia ostatnio.
Wcześniej pluskwy, teraz to...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Problem nadmiernego pocenia

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 18 sie 2011, 15:50
hej,

wcale sie nie poce wiecej a proszku ożywam dobrego. ciuchy smieradza po wypraniu pare godzin a pozniej nie.
Zadnej grzybicy nie mam. Nie jest to dla mnie nieszczecie, podchodze do tego w sensie badawczym.

Po odpowiedziach wnioskuje, że wy tak nie macie i problem leży gdzie indziej a nie w lekach.

Watki jakie zakładam takie zakładam. Po co mam pisać o objawach jak większość ludzi? Pisze po prostu o sytuacjach
ktore je wywyoluje bo umiem to powiazac. Mija sytuacja to mijaja i objawy. To taka moja indywidualna terapia behawioralo-
poznawcza.

Generalnie radze sobie z tymi problemami nie poddaje sie. Po pluskwach nie został ani ślad. Nie uciekam w zbieranie znaczków
pocztowych albo w depresje. Przeciwdziałam i to jest najlepsza metoda na rozwiazanie problemu i redukcje objawów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do