utrata słuchu

Inne zaburzenia.

utrata słuchu

przez joanna.91 24 cze 2011, 00:09
Właściwie to nie wiem czy jest to dobre rozwiązanie dla mnie, ale ostatnio chwytam się wszystkiego czego tylko mogę i zabrakło mi już kół ratunkowych.
Mam 20 lat, studiuję na pierwszym roku i od zawsze miałam problemy ze zdrowiem. Czy to przeróżne infekcje, czy podejrzenie nowotworowe. Pół roku temu zachorowałam na zapalenie ucha. Myślałam, że będzie jak zwykle, kilka dni antybiotyku i przejdzie. To był początek moich badań pod kątem laryngologicznym. Okazało się, że cierpię na postępujący niedosłuch obustronny odbiorczy. Szereg badań nie wykazał skąd mój pogarszający się stan. W tym momencie lekarze mogą tylko obserwować moje bóle uszu, zatkania i szumy. Nie widzą dla mnie rozwiązania. Diagnoza? Utrata słuchu. Niewiadomo kiedy, jak i dlaczego. Od czasu kiedy to do mnie dotarło przestałam wychodzić z domu, rozmawiać z ludźmi, chodzić na uczelnię, nie potrafię normalnie funkcjonować. Boję się pójść spać, bo boję się każdego kolejnego dnia, tego że z moim słuchem będzie jeszcze gorzej. Boję się swoich własnych myśli, mojej przyszłości. Ten strach, że jest coraz gorzej jest silniejszy ode mnie i nie potrafię sobie z tym poradzić. Chciałabym żeby ktoś mi pomógł, a jednocześnie myślę że to jest niemożliwe. Każda kolejna, nawet zwykła infekcja-przeziębienie, katar to pogorszenie mojego stanu, próbuję temu zapobiegać przez co czuje biorę coraz więcej leków,niby zapobiegawczo..Nie daję rady bać się mojego każdego kolejnego dnia.

utrata słuchu

przez Badziak 24 cze 2011, 00:13
To okropne. Nagle Cię to dopadło nie wiadomo skąd. :shock: Nosisz aparat? Są jakieś implanty, żeby słyszeć lepiej?
Jezu, przecież to może spotkać każdego z nas...
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)

utrata słuchu

przez joanna.91 24 cze 2011, 00:37