prosze pomóżcie :(:( nie daje sobie już rady :(

Inne zaburzenia.

przez Namira 13 kwi 2011, 00:09
Mam 22 lata mieszkam wraz z mężem u jego rodziców co bywa czasem uciążliwe. Musiałam się wyprowadzić z domu dość wcześnie jeszcze przed ślubem ponieważ mój ojciec był alkoholikiem i trudno było z nim żyć pod jednym dachem ( trwało to kilka lat zmarł w Lutym ).Od tych kilku lat mam dziwne napady np. notorycznie mam myśli iż muszę ściskać i skręcać nadgarstki lub też zaciskać mięśnie żuchwy.
Od około roku często nie potrafię poradzić sobie z własnymi emocjami krzyczę wybucham złością i agresją z błahych powodów.Jestem studentką i coraz częściej przed sesjami ogarnia mnie paniczny strach że na pewno nie zdam i boję się reakcji mamy i męża i z góry go uprzedzam i przepraszam.
Czasem nie mogę zasnąć spokojnie bo chodzą mi po głowie natarczywe myśli że muszę np. zadzwonić do babci i się spytać czy wszystko dobrze bo miałam zły sen
W nerwowych sytuacjach zdarzają mi się trudności w przełykaniu . Coraz częściej kręci mi się w głowie , czuje kołatanie i kłucie w sercu szczególnie w bardzo stresujących sytuacjach.Boję się o ty wszystkim powiedzieć mężowi.Nie stać mnie na prywatne wizyty u psychologa dlatego piszę tu i błagam o pomoc czy to może mieć coś wspólnego z nerwicą???Pomóżcie :( :(

przez *Monika* 13 kwi 2011, 01:16
Namira, Twoje objawy mogą mieć dużo wspólnego z przeszłoscią. Napisałaś ,że ojciec był alkoholikiem. Poczytaj o DDA. NIe chcę nic sugerować, mogę oczywiście się mylić. Poczytać warto.
Są terapie na NFZ, darmowe. Poszukaj informacji na ten temat w necie.
Obrazek
Główny Moderator

przez bombel 19 kwi 2011, 13:37
Ja mam trochę podobnie ale ja np ruszam zuchwą i tak jakby uszami bo boję się że zaraz przestanę oddychać...

Od około roku często nie potrafię poradzić sobie z własnymi emocjami krzyczę wybucham złością i agresją z błahych powodów

ja mam tak niestety od dziecka...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com