Bezsenność, zaburzenia snu

Inne zaburzenia.

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 09 kwi 2012, 21:58
ale po tabletce nasenne jest do bani sen...tak jak by sie wogole nie spalo .Nie bierz juz tego ani hydro niemasz innych lekow?a sprubuj ziolowe?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez carmen1988 10 kwi 2012, 08:53
Na lekach zasnęłam i przespałam całą noc, aż mi się wstawać nie chciało.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Bezsenność, zaburzenia snu

przez bsn 10 kwi 2012, 14:28
Dzisiaj po dwóch Senzopach spałem nie najgorzej. Teraz spróbuję odstawić Senzop na jakiś czas. Spróbuję samą Hydroksyzynę albo tabletki ziołowe uspokajające.
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2012, 15:31
sprubuj persen noc on ma dosc duza dawke lub 3 tabletki persen forte.Hydro tez odstaw bo sie idzie uzaleznic
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez carmen1988 10 kwi 2012, 15:37
Mnie hydro nic nie dawało, może na początku kilka nocy, ale to był mój pierwszy lek na sen. Ja najlepiej spałam na Nasenie ale słyszałam, że od takich leków też się można uzależnić.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2012, 15:42
mam tez w domu nasen ale to typowy lek nasenny jak senzop tylko ze ten drugi jest slabszym lekiem.Hydro w moim przypadku nic niedalo mam caly syrop w domu i sie marnuje owszem silnie uspokaja ale nic poza tym .Zalezy od organizmu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez nothing_positive 10 kwi 2012, 16:35
Fakt, od hydroksyzyny można się uzależnić. (patrz:ja)
Miałam tego pecha, że na wstępie w szpitalu dostawałam dziennie 100mg hydroksyzyny, afobam i inne cuda.
Wiem, że sama teraz przeginam z lekami nasennymi...nie pamiętam ostatnich 7 dni z mojego życia, ale...inaczej już nie potrafię. Już nawet sny, że się zabijam, że siedzę w szpitalu i inne takie nie są w stanie powstrzymać mnie od ich zażywania.
We're all mad here.
Posty
39
Dołączył(a)
10 kwi 2012, 14:50
Lokalizacja
Łódź

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez carmen1988 10 kwi 2012, 16:56
nothing_positive, to nie jest zbyt dobry znak. Może jednak w takim momencie powinieneś pomyśleć o zarzuceniu leku.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez nothing_positive 10 kwi 2012, 17:04
Próbowałam. Skończyło się na tym, że 4 doby pod rząd nie spałam. ;c
We're all mad here.
Posty
39
Dołączył(a)
10 kwi 2012, 14:50
Lokalizacja
Łódź

Bezsenność, zaburzenia snu

przez bsn 10 kwi 2012, 19:24
Dzisiaj próbuję wrócić do Miansecu. W internecie znalazłem artykuł naukowy mówiący, że najlepsze działanie nasenne ma 30 mg wzięte 2-3 godziny przed snem. Tak zrobiłem, zobaczymy.
F32
bsn
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
07 kwi 2012, 10:11
Lokalizacja
Łódź

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2012, 20:01
ale po jednej tabletce niewiadomo czy usniesz organizm musi sie przyzwyczaic do leku
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez carmen1988 10 kwi 2012, 20:07
nothing_positive, no to naprawdę nieprzyjemnie. No to może staraj się brać co drugą noc. niecodziennie.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2012, 21:12
a najgorsze co moze byc to mieszanie nasennego z innymi lekami
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez Abbey 10 kwi 2012, 23:04
Bezsenne noce wracają po kilkutygodniowym spokoju. Wykończy mnie to.
Obrazek
All my life I’ve been so lonely
All in the name of being holy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8782
Dołączył(a)
26 gru 2011, 21:27
Lokalizacja
85°48',12''N 176°8',94'' W

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do