Bezsenność, zaburzenia snu

Inne zaburzenia.

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 15 mar 2014, 22:29
Musiałabym dzielić tabletkę, bo zażywam jedną. Lekarz przepisał mi Ketrel w dawce 25mg, ale muszę zjeść dwie takie żeby zasnąć. Ale nie łączę kwetiapiny z zolpem, albo to albo to. Wczoraj sobie obiecałam, że to opakowanie Stilnoxu będzie moim ostatnim choćby nie wiem co. Niby zdaję sobie sprawę, że jestem na prostej drodze do uzaleznienia (tym bardziej że był już okres kiedy jedna tabletka nie działała), ale każda kolejna bezsenna noc powoduje u mnie kompletne załamanie i totalny brak sił, dlatego ciągle to cholerstwo łykam.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

przez zaczarowana 15 mar 2014, 22:40
a czemu nie chcesz tej tabletki dzielić?
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 15 mar 2014, 23:07
candy puki jeszcze spisz i dajesz rade nie bierz leków
tristi mialas nie brac zolpidemu :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 16 mar 2014, 16:59
Spróbuję od dzisiaj dzielić tabletkę na pół, może rzeczywiście to jest jakaś opcja.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

przez zaczarowana 16 mar 2014, 17:49
właściwie to jeśli 50mg ketrelu Cię usypia to mimo wszystko (mimo, że to neuroleptyk, czyli też dziadostwo straszne) lepiej byłoby łyknąć go niż zolpa po pewnym czasie jak sen się ustabilizuje na tej dawce mogłabyś tą dawkę stopniowo i powoli zmiejszać, czyli jak sen by się ustabilizował na tej obniżonej dawce np przez 3-4 tygodnie to znowu ją zmniejszyć i tak stopniowo aż doszło by do 0mg

ja osobiście w Twojej aktualnej sytuacji (jeśli 50mg ketrelu Cię nie usypia) bym łykła ketrel obniżoną dawkę + obniżoną dawkę zolpa, a następnie odpowiednio zwiększała ilość ketrela np co 6,25mg (1/4 tabletki) i obniżała ilość zolpa, tak stopniowo, żeby organizm się odzwyczaił nawet jeśli miałoby to trwać kilka miesięcy


ps, nie mam pojęcia, czy moje rozumowanie jest ok, nie znam się na tym. Jedynie piszę co bym zrobiła i jak postąpiła.
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 16 mar 2014, 18:47
zaczarowana, zdaję sobie sprawę, że dużo lepiej byłoby łykać ketrel niż zolpidem, tylko cały problem polega na tym, że po ketrelu mam dzień z głowy. Nie mogę się dobudzić, a jak już wstanę to chodzę jak robot przez cały dzień z zapuchniętą twarzą i do tego mam straszną derealizację, a muszę jako tako funkcjonować, bo studiuję dziennie. Właśnie dlatego ketrelu staram się unikać jak ognia. Plus jeszcze to, że kilka stron wcześniej nieźle się wystraszyłam czytając Wasze posty na temat szkodliwości neuroleptyków, zażywanych nawet w małych dawkach. No ale za kilka dni idę do lekarza, mam nadzieję, że w końcu zapiszę mi miansę albo mirtę.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

przez zaczarowana 16 mar 2014, 19:12
to nastaw sobie kilka budzików i się dobudzisz ;) ketrel to mniejsze zło od zolpa i nie powiedziane, że mirta, czy miansa, nie będzie działała z podobnym skutkiem zmęczenia w ciągu dnia. Studia to żadna tragedia, da się pójść i po śpiącemu, nie ogarniając tematu co się w ogóle dzieje, co to za przedmiot i po co się tam przyszło ;) (wiem z własnego doświadczenia ;) ). Po za tym przyciśnij lekarza aby zapisał Ci co innego...... tak w ogóle to trafiłaś w końcu do psychiatry, czy nadal leczysz się w ramach poz?
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez mark987 16 mar 2014, 20:37
Czytając wszystkie posty zastanawiam się, czy my cierpimy na bezsenność, czy bardziej na strach przed nieprzespaną nocą? Często niestety łapię się na tym, że już kilka godzin przed snem myślę jak będzie wyglądała noc. Powinienem sobie odpowiedzieć, że będzie ciemna :D ale to wcale nie takie proste. Unikam leków nasennych jak ognia, ale zawsze mam przy łóżku tabletkę nasenu, i jeśli męczę się więcej niż godzinę biorę ją.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 wrz 2012, 14:32

Bezsenność, zaburzenia snu

przez zaczarowana 16 mar 2014, 21:21
Ja na całe szczęście problemu z zaśnięciem nie mam, więc ten problem mi odchodzi, gorzej, z tym nocnym wybudzaniem, ale to też już odpukać w niemalowane... coraz mniejszy problem, najwidoczniej wszystko się stabilizuje (po 5tyg od zmniejszenia dawki ;) ). Co dziwne u mnie zwiększona częstość wybudzeń pojawiła się dopiero po 3tyg od zmniejszenia dawki, ale najważniejsze, że po 2 tygodniach tego kryzysu jest w miarę dobrze jeszcze z tydzień i znowu zmniejszam :yeah: :mrgreen:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 16 mar 2014, 22:31
strach przed nieprzespaną nocą chyba :( ja juz tyle miałam bezsennych nocy ,że powoli przestaje sie juz bac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez khaleesi 16 mar 2014, 23:08
estera1, a próbowałaś mianseryny?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 17 mar 2014, 01:24
Ja /cenzura/, jutro na 8 do pracy a ja spac nie moge bo Jezus siedzi przy mnie
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6839
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 17 mar 2014, 12:07
Khalessi bralam lerivon i mase innych
Dzis bedzie 13noc jak nic nie biore spie tyle co nic :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez deader 17 mar 2014, 12:49
mark987 napisał(a):Czytając wszystkie posty zastanawiam się, czy my cierpimy na bezsenność, czy bardziej na strach przed nieprzespaną nocą?

Jakby na to nie patrzeć - to drugie prowadzi do pierwszego więc bezsenność jest nadal problemem, czynniki ją wywołujące są jedynie różne w poszczególnych przypadkach. U ciebie to będzie strach przed nieprzespaną nocą, u mnie zaś bardziej strach przed trudnościami ze wstawaniem rano (jakbym był milionerem i nie musiał chodzić do pracy to zwisałoby mi o której godzinie chodzę spać czy o której wstaję) a wcześniej problemy z debilnymi myślami które atakowały mi mózg podczas zasypiania, a które nie miały nic wspólnego ze strachem dotyczącym przespanej (bądź nie) nocy.

Tristitia napisał(a):zaczarowana, ja cały czas jem trazodon, od jakiegoś miesiąca. I to w dawce dwóch tabletek. Mimo to, bez zolpa udało mi się zasnąć dosłownie kilka razy. Być może na następnej wizycie uda mi się lekarza w końcu namówić na miansę albo mirtę. Gorzej będzie, jak się okaże, że one też na mnie nie działają :hide:

Niestety, trzeba trochę popróbować i pobłądzić. Trazodon miałem wypisany jako pierwszy lek na sen i działał odwrotnie niż miał, tzn. wcale mnie nie usypiał a jeszcze po kilka razy się wybudzałem w nocy. Mianseryna działała już dużo lepiej, zwłaszcza uzupełniona hydroksyzyną.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 15 gości

Przeskocz do