Bezsenność, zaburzenia snu

Inne zaburzenia.

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez khaleesi 29 sty 2014, 19:31
estera1, co zazywasz na recepte?
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 29 sty 2014, 22:43
Mirzaten jesli chodzi o nasenne to Nasen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 30 sty 2014, 19:33
estera1, w jakich dawkach zażywasz ten Nasen? Ja też przyjmuję od mniej więcej dwóch tygodni,
ale raz działa raz nie. Nawet jak po nim zasnę, to na 5,6 godzin i cały dzień jestem zmęczona.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 30 sty 2014, 20:14
Nasen biore jedna tabletke bywalo ze i po niej nie zasnelam,jesli biore mirzaten to pol tabletki wiecej nie wolno ale przy mirzaten Nasen DORAZNIE.Nasen dziala szybko tzn.szybko zasypiasz ale krotko spisz,ogolnie po tabletkach nasennych nie spi sie dluzej niz 6h kolejnym minusem ze czlowiek na drugi dzien fatalnie sie czuje.Jesli ktos bierze raz na iks czasu to na drugi dzien powinien sie raczej normalnie czuc.Tristi bierzesz 2 tyg dzien w dzien?uzaleznisz sie ...a ciezko jest pozniej to odstawic i normalnie spac bez tabsow
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 30 sty 2014, 20:32
Wiem, obawiam się tego, ale u mnie zadziałał już mechanizm psychologiczny. Próbuję zasnąć bez tabletki, ale po godzinie
zaczynam wpadać w panikę i biorę. Boję się bardzo, że znów nie zasnę, a i tak jestem już wyczerpana więc nie mogę sobie pozwolić na kolejną bezsenną noc. Dodatkowo stresy na uczelni, bo zbliza się sesja. Lekarz przepisał mi nowe leki, Asertin, Chlorprothixen i nitrazepam, ale na razie ich nie biorę bo boję się, że mnie zwalą z nóg, a w najbliższych dniach nie mogę sobie pozwolić na zaleganie w łóżku.
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 31 sty 2014, 10:10
masz to samo co ja tez sie boje ze nie zasne wiec automatycznie biore tabse prubuje zasnac bez ale wierce sie gidz ,dwie zaczyna sie wkurzac ze dalej nie spie i siegam po tabletke.Lepiej brac wyciszajace przed snem typu chloroprotixen dobrze wspominam lerivon jest troszke slabszy od mirty.Na mnie te leki po pol roku przestaly dzialac mimo zwiekszenia dawki wciaz nie spalam temu przerzucilam sie na mirte ktora kiedys dlugo bralam.Tritico ponoc dziala tez dobrze nassennie ale tez nie na mnie :( przez pierwszy tydzien mozna czuc sie troszke zamulonym jak bierzesz pierwszy raz takie leki ale pozniej to mija.Lepiej odstaw te nassene bo bedziesz miala wiekszy problem niz ci sie wydaje ,przerzuc sie na inne.Nie oczekuj tez po nich efektu takiego jak po nassenych ,one wyciszaja przed snem dzieki czemu pomagaja zasnac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 31 sty 2014, 17:51
estera1, ale to w końcu które leki Ci ostatecznie pomogły na bezsenność?
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 31 sty 2014, 20:35
Mirzaten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 01 lut 2014, 16:48
Ja już nic nie rozumiem. Dziś w nocy po raz pierwszy zażyłam leki, które kilka dni temu przepisał mi nowy lekarz.
Czyli odstawiłam całkowicie trittico cr, i wczoraj na noc 2 tabletki chlorprothixenu i jedna tabletka nitrazepamu. Efekt - żaden.
Męczyłam się do 5 nad ranem, aż w końcu zrezygnowana wzięłam nasen i na jakieś 6 godzin zasnęłam, choć oczywiście obudziłam się zmęczona jak co dzień. Nie wiem już o co chodzi. Przecież ten chlorprothixen i nitrazepam to zdaje się bardzo silne leki?
Bałam się, że zwalą mnie z nóg, a własciwie nic nie czuję po nich. To możliwe że mój organizm się uzależnił po dwóch tygodniach
brania Nasenu od niego?
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 01 lut 2014, 18:12
Tez tak moze byc ale jak bierzesz chloroprotixen to go bierz i nie przerywaj efekty sa po tyg lub dwu.ile minelo dni od odstawienia tritico?ze wczoraj chloro bralas?nasen dalej bierzesz co noc?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Tristitia 01 lut 2014, 19:54
Trittico przestałam brać z dnia na dzień, bo powiedziano mi że skoro na mnie nie działał, to mogę zmienić od razu na Asertin. estera1, dzięki, a powiedz jeśli chodzi o Nitrazepam, jeśli 5mg na mnie nie działa to mogę wziąć 10 czyli dwie tabletki? Lepiej brać to czy Nasen?
Offline
Posty
125
Dołączył(a)
27 gru 2013, 21:11

Bezsenność, zaburzenia snu

przez Keji 01 lut 2014, 19:57
Jestem przerażona. Dodam, że nie biorę ostatnio żadnych leków.

Zaczynam cierpieć na coś, co po angielsku nazywa się oversleeping, tj. gdybym mogła, spałabym najchętniej parę dni pod rząd. Jestem ciągle zmęczona, mam napady "fali" senności, a na przykładzie dni wolnych od szkoły wygląda to tak, przynajmniej ostatnio: Kładę się spać około dwunastej, do 3-4 nad ranem nie mogę zasnąć, po prostu bądź z faktu, iż męczą mnie duszności/kaszel. Usypiam około tej czwartej, po czym budzę się co kilka godzin, ale w poczuciu bycia przygwożdżoną do łóżka, jakbym nie miała panowania nad swymi kończynami, i leżę tak do około osiemnastej, po czym proces się powtarza. W dni szkolne potrafię po prostu nie wstać, bo muszę limit snu wyczerpać do samego końca.
Keji
Offline

Bezsenność, zaburzenia snu

Avatar użytkownika
przez estera1 01 lut 2014, 22:10
tristi ja mialam kiedys to samo co ty teraz tritico przestal dzialac nasennie dali mi chloroprotixen pozniej on przestal dzialac dostalam lerivon po lerivonie dostalam mirte.Lepiej wez NASEN 10 mg.Tristi odstaw ten nitrozepam i nasen bo zaden ci juz lek nie pomoze na bezsennosc jak je bedziesz brala za nie dlugo to i 10mg bedziesz za malo by usnac.Poza tym jak sie bierze inne psychotropy to lek nasenny typu nitrozepan czy nasen bierze sie doraznie(raz na jakis czas) i jak juz to polowe dawki.Nie mozesz brac codziennie psychotropu typu chloroprotixen + nasen lub nitro

-- 01 lut 2014, 21:11 --

Tristi chloroprotixrn ci pomoze ale daj temu lek czas na dzialanie min.pare dni nawet jak nie usniesz to nie bierz dodatkowej nasen.

-- 01 lut 2014, 21:14 --

KEJI zazdroszcze ci tez bym tyle chciala spac bez lekow.Moze wylecz najpier swoj kaszel,zrob morfologie,glukoze gdzies lezy przyczyna nadmiernej sennosci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Bezsenność, zaburzenia snu

przez anako 02 lut 2014, 14:03
Witam,
właśnie wychodzę z okrutnej, dwuletniej bezsenności, przez którą o mały włos zupełnie nie spieprzyłam sobie życia. Półtora roku trułam się różnymi psychotropami, które g.. pomagały i byłam już na granicy samobójstwa, zanim dotarło do mnie, że albo wywalczę sobie naturalny sen, albo umrę, bo na tych prochach dłużej nie da się życ. Obecnie mija piąty miesiąc jak nic nie biorę, sypiam już po 4,5 - 6 godzin na dobę i zaczynam wreszcie normalnie funkcjonować. Nie wiem, może są ludzie, którym le "leki" pomagają, ale mi o mało nie zniszczyły życia i rozumu. NIE MA LEKU NA BEZSENNOŚĆ. Przy dzisiejszym nikłym stanie wiedzy na temat snu, nie może być mowy o skutecznym leku. Bezsenność trzeba zwalczyć samemu i trzeba robić wszystko, żeby wypracować sobie biologiczny sen. Inaczej można wpędzić się w okropne gó... i skończyć jak ćpun. Tabletka nie rozwiąże problemu.
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
02 lut 2014, 08:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do