Temat krótkich pytań

Inne zaburzenia.

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Badziak 16 wrz 2010, 15:07
Kiedy można spodziewać się ewentualnych drgawek zakładając, że ma się obniżony próg drgawkowy? Od razu po przyjęciu leku czy nawet po tygodniu?
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Badziak 16 wrz 2010, 15:19
Tzn. szczerze mówiąc to się nie spodziewam, bo jeszcze nigdy w życiu nie miałam napadu nawet przy różnych nielegalnych środkach. Za to EEG całe życie pokazuje wyładowania obecne w padaczce, więc przezornie pomyślałam, że pierwsze 3 dni brania Wellbutrinu przeczekam w domu, stąd moje pytanie czy napad może wystąpić ni stąd ni zowąd np. po tygodniu brania leku albo po miesiącu. Bo jeśli tak to sobie daruję czekanie i idę na zakupy :smile:
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Badziak 17 wrz 2010, 15:13
Bierzesz/brałaś neuroleptyki?
Nie znam się na nerwicy, ale wybrałabym się w pierwszej kolejności do neurologa, chociaż z tego co czytam to taka wizyta już miała miejsce. Przeczytaj dokładnie ulotkę tego leku, który teraz bierzesz. Może będzie w objawach ubocznych hasło dyskinezy albo zaburzenia układu pozapiramidowego. To by faktycznie pasowało. Wtedy dobrze by było zmienić lek na inny jak bardzo Ci to przeszkadza. Tylko jest ryzyko, że to będzie się utrzymywać nawet po odstawieniu.

Kurcz powiek -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Blefarospazm
A z tego -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dystonia
wynika, że jednym z setek powodów może być niedobór witaminy E. Można by spróbować suplementacji.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 17 wrz 2010, 18:06
Prawda, że po fluoksetynie (bioxetin 20mg) nie powinnam mieć większego apetytu, a raczej mniejszy?
Prawda, prawda, prawda? :oops:
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Online
Posty
7305
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 17 wrz 2010, 18:41
A można bioxetin łączyć z eliceą?
Z elicei już schodzę, a chciałabym jak najszybciej zacząć z fluoksetyną, wiadomo, żeby efekt i tak odległy w czasie, był jak najszybciej.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Online
Posty
7305
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Badziak 17 wrz 2010, 20:49
Ponoć połączenia SSRI + SSRI są ryzykowne - zespół serotoninowy i te sprawy. Lepiej nie łączyć.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 17 wrz 2010, 22:12
Marek77, rozwiń myśl.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Online
Posty
7305
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez sebastian86 17 wrz 2010, 22:18
a co do lerivonu mogloby byc dobre?
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2249
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 18 wrz 2010, 17:59
Dziękuję.
Zobaczyłam cenę i padłam...
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Online
Posty
7305
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Valeria 18 wrz 2010, 20:32
Misiek_NL napisał(a):
didol napisał(a):ile razy jeszcze zadasz to pytanie? Najlepiej udaj się do lekarza, który będzie mógł zlecić jakieś szczegółowe badania, bo tutaj na forum raczej nikt nie może Ci dać jakiejś pewnej odpowiedzi dlaczego Twoje źrenice są nierówne


Dzięki za zrozumienie.... już więcej nie zapytam

Msiek NL tygrysku nie denerwuj sie(tulę)..skoro wszystko wrezonansie i tomgrafie z kontrastem jest oki to idz poprostu do okulisty...moze te nierówne zrenice to taka Twoja uroda przeciez kazdy człwoek jest asymetryczny..ja mam oczoplas mowia ze wrodzony a na rezonoansie tez oki.......no i mam bardzo duze zrenice jakbym cpała..a nie cpam wiec bedzie git malenki:**
Avatar użytkownika
Offline
Posty
455
Dołączył(a)
03 sie 2010, 19:13
Lokalizacja
Cymeria

Re: Temat krótkich pytań

przez Misiek_NL 18 wrz 2010, 22:20
Valeria, Tomografia wyszła ok ale była bez kontrastu... Byłem już u okulisty i też wszystko wyszło ok... Powiedzieli że to od leków i stresu i że minie :)
Misiek_NL
Offline

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Valeria 18 wrz 2010, 22:35
Misiek_NL napisał(a):Valeria, Tomografia wyszła ok ale była bez kontrastu... Byłem już u okulisty i też wszystko wyszło ok... Powiedzieli że to od leków i stresu i że minie :)

no widzisz zdrowy jestes..to tylko nerwica:) hhuuraaa:)
zajebiscie:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
455
Dołączył(a)
03 sie 2010, 19:13
Lokalizacja
Cymeria

Re: Temat krótkich pytań

przez Misiek_NL 18 wrz 2010, 22:41
Valeria, Też się cieszę :great: Dzięki za słowa otuchy... :)
Misiek_NL
Offline

Re: Temat krótkich pytań

Avatar użytkownika
przez Valeria 18 wrz 2010, 22:44
Misiek_NL napisał(a):Valeria, Też się cieszę :great: Dzięki za słowa otuchy... :)

mY tak mamy ja pliczek zbadaniami chowam w szafce płyki z rezonansów tez:) to moje trofea....czyli ze wszystko gra fizycznie:)
ale jak bedziesz miał watpliwosci to Valercia Cie wesprze:) buziak
Avatar użytkownika
Offline
Posty
455
Dołączył(a)
03 sie 2010, 19:13
Lokalizacja
Cymeria

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do