co to moze byc?

Inne zaburzenia.

co to moze byc?

przez warlock 05 wrz 2010, 01:21
mam pewien problem, nie wiem wydaje mi sie ze chyba cos nie tak z moja glowa.

duzo mysle, strasznie duzo. wyobrazam sobie sytuacje i zdarzenia, czesto w tych marzeniach jestem najlepszy, a conajmniej nieprzecietny, np jestem pilkarzem ktory zdobywa zwyciezkiego gola dla swojej druzyny, albo wygrywam bojke z jakims typem itd itp, nawet mi sie zdarzalo myslec ze jestem kierowca wyscigowym i wygrywam wyscig albo rycerzem zwyciezajacym bitwe. wiem ze to strasznie glupie wszystko ale chyba musze w koncu zapytac o rade. co ciekawe : PODCZAS TYCH MYSLI MAM KONIECZNOSC , KTOREJ NAWET NIE MA MOWY OPANOWAC, POTRZASNAC REKA LUB NOGAMI ALBO GLOWA.

mam tez inne mysli, np wyobrazam sobie swoja smierc, albo wypadek w ktorym zostaje inwalida i wyobrazam sobie reakcje innych ludzi na to, jak mi wspolczuja placza itd, co ciekawe : Z KOLEI PODCZAS TYCH AUTODESTRUKCYJNYCH MYSLI NIE MAM KONIECZNOSCI WYKONYWANIA GWALTOWNYCH RUCHOW.

co moge dodac - problem zaczal sie hmm, byl ze mna od zawsze, odkad pamietam, mysli autodestrukcyjne doszly poniej- jakies trzy lata temu. DZIEJE SIE TO GDY JESTEM SAM, przy ludziach umiem sie powstrzymac, chociaz zdarza mi sie marzyc np podczas jazdy autobusem.

mysli sa do zniesienia - NAJGORSZA JEST POTRZEBA NAGLYCH GWALTOWNYCH RUCHOW, nie umiem sie przed nimi powstrzymac, chocbym bardzo chcial.

doradzcie

ps nie mam omamów, nie slysze glosow ani nic z tych rzeczy, od niedawna mam depresje, ale to sie pojawilo na dlugo po tym co opisalem

[Dodane po edycji:]

aha dodam że ciągle mi sie trzęsa ręce, rozumiecie co mam na myśli. sory za duble posta

Re: co to moze byc?

przez ewaryst7 05 wrz 2010, 06:56
Witaj.Czy byłeś u lekarza specjalisty? Myślę ,że powinieneś o tym porozmawiać z lekarzem.Trzymaj się , i nie boj się.Nerwica ma 1000 twarzy..

przez warlock 05 wrz 2010, 15:41
także myślisz że to nerwica?

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com