Myśli samobójcze

Inne zaburzenia.

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez White Rabbit 14 mar 2014, 00:00
Avatar użytkownika
Offline
Posty
524
Dołączył(a)
31 lip 2013, 20:00

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez traqx 15 mar 2014, 22:48
1234qwerty napisał(a):traqx, nie lepiej zazdrościć tym, którym żyje się na tyle dobrze, że chce im się żyć i są szczęśliwi?


Czego im zazdrościć? Co to niby za wyczyn, żeby chcieć żyć, gdy wszystko się układa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
101
Dołączył(a)
19 lut 2014, 16:58

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 15 mar 2014, 23:36
Nikt za mną nie tęskni i nikogo nie obchodzę, więc nic by się nie stało, gdybym nagle zniknęła.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez Candy14 15 mar 2014, 23:40
Aurora92, uwielbiasz to :roll:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 15 mar 2014, 23:43
Candy14, zabiję się, to będziecie mieć przynajmniej spokój.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Myśli samobójcze

przez Variable 15 mar 2014, 23:45
Aurora92, przeciez nam w niczym nie przeszkadzasz wiec po co chcesz sie zabijac.
Variable
Offline

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez Shantipriya 15 mar 2014, 23:46
Czemu takie teksty sobie walicie? :( nie sądzicie, że dookoła jest wystarczająco c.h.u.j.owo, żeby jeszcze się nawzajem dobijać? :( nie chcę się wtrącać, ale to jest po prostu złe. nie zrozumcie mnie źle proszę
Jeżeli myślisz, że gorzej być nie może...stawiasz tylko wyzwanie losowi.

''Prawda jest taka, że lotniska widziały więcej szczerych pocałunków, niż ołtarze kościołów. A ściany szpitali słyszały więcej szczerych modlitw, niż ściany kościołów''.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
142
Dołączył(a)
02 sty 2014, 18:30
Lokalizacja
Pikna Polsza, dzielnica z mafią

Myśli samobójcze

przez Variable 15 mar 2014, 23:49
Shantipriya, spokojnie nie mamy niczego zlego na mysli. Probujemy przekonac Aurore, ze powinna zmienic podejscie do siebie.
Variable
Offline

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez Candy14 15 mar 2014, 23:50
Aurora92, mam w dupie czy sie zabijesz czy nie ... uwielbiasz skupiac na sobie uwage. Przestan juz grac w te gierki bo zalosne to jest. Wiem jak to jest kiedy czlowiek ma ochote sie zabic i nie jeczy o tym na necie :evil:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez 1234qwerty 16 mar 2014, 00:44
traqx,
Co to niby za wyczyn, żeby chcieć żyć, gdy wszystko się układa?

A co mnie obchodzą jakieś wyczyny. Co to? Zawody jakieś? :P
Czego im zazdrościć?

Dokładnie tego co napisałaś :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2105
Dołączył(a)
22 maja 2013, 22:34

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez SmutnaTęcza 16 mar 2014, 00:46
Candy14, gdyby było tak, jak mówisz, to nie powstałby taki temat. Poza tym rusz głową - niby dlaczego ktoś mówi głośno o chęci zabicia się? Tak, brawo! :brawo: - po to, by ktoś mu pomógł!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4515
Dołączył(a)
31 paź 2013, 16:04
Lokalizacja
okolice Trójmiasta

Myśli samobójcze

Avatar użytkownika
przez Candy14 16 mar 2014, 00:49
Nie wiem. Kiedy ja sie chcialam zabic to chcialam sie zabic a nie oczekiwala pomocy i nikt o tym nie wiedzial. Ty kazda pomoc odrzucasz. Wkurzam sie na Twoje posty bo polubilam Cie :evil:
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Myśli samobójcze

przez Saraid 16 mar 2014, 01:05
Candy14 napisał(a):Aurora92, mam w dupie czy sie zabijesz czy nie ... uwielbiasz skupiac na sobie uwage. Przestan juz grac w te gierki bo zalosne to jest. Wiem jak to jest kiedy czlowiek ma ochote sie zabic i nie jeczy o tym na necie :evil:

Dokładnie tak.
Saraid
Offline

Myśli samobójcze

przez Variable 16 mar 2014, 01:11
Aurora92, niektorzy pisza tak po to zeby zwrocic na siebie uwage i to jest udowodnione akurat. Poza tym im wiecej piszesz o tym jak ci jest zle itp tym mniej osob na to reaguje i sie tym przejmuje, a wiec odnosisz odwrotny skutek niz zamierzalas. Kiedys moze przyjsc taki dzien, ze na prawde bedziesz potrzebowala pomocy, a nikt ci jej nie udzieli bo kazdy bedzie "przyzywyczajony" do twoich zachowan. Pomysl o tym.
Variable
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do