Dysocjacje -leczenie

Inne zaburzenia.

Dysocjacje -leczenie

przez Pasman 12 lut 2010, 23:25
Cześć. Czy ktoś ma może rozpoznanie f44.6? Interesuja mnie terapie lub terapeuci znający się na tym temacie. Czy mozna znaleźć coś na nfz.
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !

Re: Dysocjacje -leczenie

przez linka 12 lut 2010, 23:29
Pasman, ja mam stwierdzone zaburzenia dysocjacyjne (nerwicę konwersyjną) przyjmuję antydepresanty (fluoksetynę) i chodzę na terapię na NFZ. Nie jestem lekarzem, nie znam się na tym, ale nie jest to jakaś wyjątkowo atypowa forma nerwicy i każdy terapeuta w miarę możliwości powinien sobie z nią dać radę...........
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Przyjaciel forum

przez Pasman 13 lut 2010, 00:32
Nie zartuj. Na 5 terapeutow jest jeden max ktory z grubsza wie o co chodzi. Przynajmniej u mnie. Mozesz napisac cos wiecej?
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez linka 13 lut 2010, 00:42
Nie bardzo wiem co napisać? Jak przebiega terapia? Czy co....?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Przyjaciel forum

przez Pasman 13 lut 2010, 01:09
Napisz w skrocie jaka to terapia i co ci ustapilo jezeli jeszcze nie spisz :)

przez linka 13 lut 2010, 15:58