Dziwna sprawa

Inne zaburzenia.

Dziwna sprawa

przez Edi1000 14 sty 2010, 22:53
Wychodziłem ze swojego pokoju na piętrze i widzę że tata jest na kompie(kompa mamy na korytarzu na samej górze),schodzę ze schodów na du i widze że tata wychodzi z dolnego pokoju.Nie wiem co to może być.Dziwna sprawa,zastanawiam się czy to nie jakies omany bo biorę sporo leków.Pomóżcie
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
12 gru 2009, 13:09

Re: Dziwna sprawa

Avatar użytkownika
przez Majster 14 sty 2010, 23:06
Raz tylko to widziales czy czesciej? Wyspales sie wtedy czy jak to bylo? Jakie to są leki?
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Dziwna sprawa

Avatar użytkownika
przez Paranoja 14 sty 2010, 23:12
hmm no faktycznie dziwna sprawa.

obserwowales wczesniej takie zjawiska?
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Dziwna sprawa

przez Edi1000 14 sty 2010, 23:20
dopiero dzisiaj.A leki które biorę to rispolept i paromerc.Nie spałem tylko sobie leżałem na łozku.Wychodze z pokoju tata jest na kompie i nic do mnie nie mowil tylko siedzial a jak zeszlem na du to tata wychodzil z pokoju i powiedzial cos do mnie
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
12 gru 2009, 13:09

Re: Dziwna sprawa

Avatar użytkownika
przez Majster 14 sty 2010, 23:21
No to spoko - jak to sie bedzie regularnie powtarzalo to moze byc problemem. Skoro zwykly alkohol potrafi spowodowac niezle "filmy" to co dopiero taka "chemia"?
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Dziwna sprawa

przez Edi1000 14 sty 2010, 23:23
biore te leki rano i popoludniu po 2tabletki
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
12 gru 2009, 13:09

Re: Dziwna sprawa

Avatar użytkownika
przez Kaseina 21 sty 2010, 02:36
No rzeczywiście dziwne a no co Ty bierzesz te leki ? A może jednak Ty zasypiałeś tylko nie pamiętasz i to były np.omamy hipnagogiczne ?
Leki które bierzesz o ile się nie myle raczej zapobiegają halucynacjom a nie je powodują więc to nie od nich sądze.

A pamietasz może co do Ciebie powiedział jak go zobaczyłeś na dole ?
Dawna ESTER :)

"I mówię do Was: wstań,nie skupiaj się na słabościach i wątpliwościach,wyprostuj się...Wstań i idż". (Jan Paweł II, 1986)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
18 lis 2009, 20:43
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do