czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe

Inne zaburzenia.

czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe

przez monika03 29 gru 2009, 14:41
czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe???
monika03

Re: czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe

przez iryss 29 gru 2009, 14:50
Co prawda nie jestem chora psychicznie (chyba) ale wydaje mi się ze to zalezy od tego jak bardzo ta osoba jest chora...Może zlaezy co to za choroba i jak jest leczona i czy wg jest leczona.

Czasem wiemy o wiele więcej niz chcemy wiedzieć i wyperamy to z naszej świadomości...Tak jest prościej.
Nie znam się na tym..Obawiasz się że ktoś z towich bliskich jest chory??
Czasami dopiero sekcja zwłok pokazuje że ktoś miał skrzydła...

przez Majster 29 gru 2009, 17:48
monika03 napisał(a):czy osoba chora psychicznie zdaje sobie z tego sprawe???