Psychoterapia grupowa-ostatnią szansą?

Inne zaburzenia.

Psychoterapia grupowa-ostatnią szansą?

przez JoannaN 18 lis 2009, 21:30
Moi drodzy,

myślę bardzo poważnie o podjęciu terapii grupowej ( studiuję w Krakowie,i słyszałam o Zakładzie Psychoterapii na ul.Lenartowicza,która ów terapią się zajmuje).Mam problemy z wielu dziedzin,począwszy od zaburzeń jedzenie,poprzez stany depresyjne,zaburzenia kompulsywno-obsesyjne,skończywszy na fobii społecznej ( cały komplet ;/).Od paru dobrych rad korzystałam z pomocy psychologa,ale szukałam i nadal szukam tego odpowiedniego,znaleźć jednak nie mogę.W terapii grupowej,widzę ostatnią szansę.Czy ktoś leczył lub leczy się właśnie na Lenartowicz? Jak ta terapia wygląda? Z tego co wiem,mają oni grupy otwarte tzn.można zapisać się przez cały rok.Ale jak to wygląda w praktyce? Przychodząc po raz 1-wszy,zostaję rzucona na głęboką wodę,reszta przcież się dobrze zna,na pewno musieli przedstawić się sobie nawzajem,opowiedzieć o swoich zaburzeniach itd.A ja co,przyjdę i co dalej?

Re: Psychoterapia grupowa-ostatnią szansą?

przez natrętek 18 lis 2009, 22:14
Witajcie !!!

Nie wiedziałem w jakim dziale zamieścić to ogłoszenie, ale pomyślałem, że ten będzie najbardziej odpowiedni. Mianowicie szukam osoby lub osób, które są chętne aby podjąć psychoterapię w Krakowie w Zakładzie psychoterapii (Poradnia Leczenia Nerwic i Zaburzeń Behawioralnych) na ul. Lenartowicza 14. Sam starałem się tam zakwalifikować 3 razy, ale jak dotąd nie udawało mi się i bedę próbował ponownie po rocznej przerwie. Szukam osób, które w najbliższym czasie chcą tam podjąć leczenie, w celu wymiany doświadczeń i opinii. Oczywiscie jeśli osoby nie mają żadnego doświadczenia w temacie psychoterapii, mogę zaproponować pomoc oraz dotrzymać towarzystwa w ścieżce kwalifikacji na grupę terapeutyczną - wiadomo, we dwójkę raźniej.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priva lub w formie odpowiedzi na tego posta.

Pozdrawiam serdecznie - natrętek :)