dieta ma wpływ na zdrowie psychicznie

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

przez bedzielepiej 20 maja 2016, 23:46
Ja jem głównie słodycze, czekoladę lubię ale słodką, gorzkiej nie bardzo, lubię drożdżówki też jeść i bułki z masłem. Nie pogardzę batonami. Ze słonych to lubię bardzo orzeszki w takiej twardej otoczce z glutenu, tłuszczy trans i wzmacniaczy smaku. Mięsa nie lubię, od dziecka, bo jestem potomkiem rolników (grupa krwi A). Kiedyś jednak przyjdzie dzień, że będę jeść same owoce i warzywa zdrowe, ale na razie mi się nie udaje bo mam straszną ochotę na cukier. Brzuch mam jak w 4 miesiącu ciąży, ale dzięki temu babcie nie przeganiają mnie z miejsc w tramwaju. mój przykładowy jadłospis: śniadanie: 2 drożdżówki z kruszonką, potem ze siedem lodów ( w tym 4 rożki), na obiad jakieś odsmażane naleśniki kupne lub pierogi, potem czekolada itd. Ogólnie to ryczę se codziennie a psychiatra wali mi wyższe dawki leków i nie widzi związków diety z chorobą 8) A wy co jecie, pewnie jakieś fit same zdrowe, albo te ohydne diety paleo? szczerze nie wierze żeby ktoś się zdrowo odżywial i żeby siedział na tym forumie...

przez Monster6 20 maja 2016, 23:55