Reinkarnacja receptą na nerwice.

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez grand protestant 18 lut 2011, 17:58
Kasiątko!Czujesz się obrażona,nic na to nie poradzę.Masz wybór:obrażać się lub nie.Wybrałaś to pierwsze.Mam nadzieję,że ten incydent nie położy się cieniem na dalszej Twojej egzystencji.Wierzę,że sobie poradzisz.Natomiast jeśli należysz do inteligencji(nie ważne co to znaczy) a nie do pół lub pseudo (jak w swoim poście zgrabnie to ujęłaś)to daj temu upust i w najbliższym możliwym terminie wstąp do MENS-y wszystkich nas o tym powiadamiając.Do tego czasu zalecam Tobie lekturę mniej ambitną niż moje przaśne posty. :pirate:

-- 18 lut 2011, 17:16 --

Wiara w reinkarnację jest nadzieją na dalszą mękę na ziemskim padole,jest szansa na to,że w kolejnym życiu będziemy mieć nerwicę,depresję lub inną odmianę choroby psychicznej zwanej z wiejska pierdolcem.Wolę wierzyć,że jak wyciągnę kopyta(nr.buta 43) to przeniosę się do Arkadii gdzie będę podrywał laski i żarł niezdrowe jedzenie bez szkody dla mojego żołądka.
Posty
70
Dołączył(a)
17 lut 2011, 16:19

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez juz 18 lut 2011, 19:39
Tak prymitywnego, przyziemnego podejscia jeszcze nie spotkałem. Dl amnie szok .. wierze w reinkarnacje bo chce podrywać laski w arkadii i jesc gowno. To sie nazywa duchowośc. Katolicy sa uważani za prymitywów. Zastanów sie co ty bredzisz.
juz
Offline
Posty
325
Dołączył(a)
02 cze 2010, 00:22

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez NoOneLivesForever 19 lut 2011, 00:37
W cokolwiek byśmy nie wierzyli nie ma znaczenia, ważne jest tylko to co jest prawdą, o.
NoOneLivesForever
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez LitrMaślanki 19 lut 2011, 00:45
A ja napisze frazes

nie cel jest istotny ale droga która do niego prowadzi i to czy będziesz nią szedł z godnością , czy deptał innych ?
LitrMaślanki
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez grand protestant 19 lut 2011, 14:00
Kolego" juz" wiesz co to ironia?Prowokacja?Sarkazm?Naucz się czytać między wierszami,nie wierz własnym oczom,nie wierz własnym uszom,a nie staniesz się powszechnym pośmiewiskiem.Jesteś tak całe życie na serio?Albo jesteś na emeryturze i masz podagrę -lub chodzisz do przedszkola do klasy starszaków- więc masz prawo być naiwnym. :pirate:
Posty
70
Dołączył(a)
17 lut 2011, 16:19

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez LitrMaślanki 19 lut 2011, 14:26
grand protestant, naucz się pisać bez konieczności czytania miedzy wierszami ,
I zmień sobie własny wizerunek ,bo jest błędny . Pochlebiasz sobie jak mało kto .
LitrMaślanki
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez grand protestant 19 lut 2011, 14:37
Litrze Maślanki!Jestem skromnym człowiekiem i dlatego nie mogę więcej się promować- by nie być posądzonym o hipokryzję.Byłem skromny,jestem skromny i umrę jako skromny.No cóż...nic na to nie poradzę. :pirate:
Posty
70
Dołączył(a)
17 lut 2011, 16:19

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez LitrMaślanki 19 lut 2011, 14:42
grand protestant, Szczerze mówiąc twoje wypowiedzi przeczą temu co napisałeś teraz .Może je przeczytaj ponownie ?
LitrMaślanki
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez LitrMaślanki 19 lut 2011, 15:02
Marek77, I ślad genów (naszych) w potomstwie . Moze to jest korzeń reinkarnacji .
nasze dobre uczynki wróca do naszego potomstwa (tak samo ,jak i złe) ?
LitrMaślanki
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez Brid 19 lut 2011, 15:16
potomstwo nie potomstwo... ma to znaczenie ? jak istoty muchy nie ogarniamy
Brid
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez juz 19 lut 2011, 16:50
grand protestant napisał(a):Kolego" juz" wiesz co to ironia?Prowokacja?Sarkazm?Naucz się czytać między wierszami,nie wierz własnym oczom,nie wierz własnym uszom,a nie staniesz się powszechnym pośmiewiskiem.Jesteś tak całe życie na serio?Albo jesteś na emeryturze i masz podagrę -lub chodzisz do przedszkola do klasy starszaków- więc masz prawo być naiwnym. :pirate:


Nie załapałem w takim razie. Choć początkowo brałem to pod uwagę
juz
Offline
Posty
325
Dołączył(a)
02 cze 2010, 00:22

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez Vi. 21 lut 2011, 02:11
Grand protestant, myślę że powinieneś zmienić nick bo obrażasz protestantów pisząc o wierze w reinkarncję.

Nie rozumiem ludzi, którzy negują istnienie Boga a tymaczasem wierzą, że sami powstali z niczego.
Reinkarnacja to brednia, świadectwem jest istnienie Jezusa, osoby która jest postacią najbardziej udokumantowaną historycznie oraz objawienia MAryjne, które widziało za dużo osób, żeby były podróbą.

Jeśli to nie jest wystarczające, to potwierdzeniem na istnienie Boga jest to, że większość ludzi, mniej lub bardziej jest wierząca i poszukują Boga.
Vi.
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez NoOneLivesForever 21 lut 2011, 02:46
Drogi Vi. Obrażanie się to grzech pychy, więc protestanci z pewnością nie obraziliby się na nick kolegi :-)
Nie rozumiem ludzi, którzy negują istnienie Boga a tymaczasem wierzą, że sami powstali z niczego.
A co uważasz o ludziach, którzy nie wierzą w Boga i nie wiedzą jak, dlaczego i po co powstali, a informacje na ten temat przekazywane przez innych ludzi wydają się być podejrzane i niepewne?
NoOneLivesForever
Offline

Reinkarnacja receptą na nerwice.

przez Vi. 21 lut 2011, 17:21
NoOneLivesForever, myślę Gringo, że ciężko im wybrać i że w gruncie rzeczy są bardzo zagubionymi ludźmi, którym trzeba współczuć, pojdepszeć na duchu i pomóc.
Vi.
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Przeskocz do