5-HTP

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

aminokwas 5-HTP

przez czarnydiabeł 04 sty 2014, 20:30
Dark Passenger napisał(a):Środek się po prostu nazywa "5-HTP"- różne firmy, głównie z USA, go produkują. Np. Now foods. Można kupić na allegro, w sklepach internetowych itp.


Ok, dzięki. A znasz może jakieś pewne źródło, żeby nie kupić jakiejś kichy czy podróby?

Rozumiem, branie razem z 10 mg Escitalopramu nie jest niebezpieczne i można spóbować?
czarnydiabeł
Offline

aminokwas 5-HTP

przez alicja_31 04 sty 2014, 20:34
podłączam się pod pytanie Diabła (esci też łykam) - przejrzałam trochę ofertę - dawka 50-200 mg, czy jest jeszcze inna? producentów bez liku...
Offline
Posty
644
Dołączył(a)
11 lip 2013, 11:49

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 04 sty 2014, 20:37
Branie wysokich dawek 5-HTP z SSRI albo IMAO(szczególnie te drugie) może prowadzić do zespołu serotoninowego. Ale to się rzadko zdarza. Dużo osób bierze 5-HTP z "twardymi" antydepresantami i jest ok.

-- 04 sty 2014, 20:37 --

czarnydiabeł, Dam Ci namiary na pw.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

aminokwas 5-HTP

przez alicja_31 04 sty 2014, 20:40
Dark Passenger, też ładnie proszę
Offline
Posty
644
Dołączył(a)
11 lip 2013, 11:49

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 04 sty 2014, 20:46
http://allegro.pl/5-htp-120-x-100-mg-na ... source=mlt
, aktualnie biorę to , ale lepsze jakościowo było firmy "Pritan's Pride.
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9660
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

aminokwas 5-HTP

przez czarnydiabeł 04 sty 2014, 20:51
Kalebx3 napisał(a):lepsze jakościowo było firmy "Pritan's Pride.


Lepsze jakościowo, tzn? Odczuwałeś mocniejsze działanie czy o co chodzi?
czarnydiabeł
Offline

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 04 sty 2014, 20:58
Tak jak mówisz Czarny . Bardziej odczuwalne. Mi to najbardziej pasowało na dobry, odżywczy , regenerujący sen .I to właśnie ta supla mi dawała / daje . Prawie w tym czasie zrezygnowałem z proszków nasennych , co wcześniej było raczej częstsze. Ciekawe w tej supli było to ,że jeszcze przez grubo ponad tydzień po skończeniu brania supli sen był dalej wyśmienity . Ja w każdym bądż razie na długo się zaprzyjażnie z tą suplą . Jednak na pewno będę robił przerwy pomiędzy seriami.
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9660
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

aminokwas 5-HTP

przez czarnydiabeł 04 sty 2014, 21:04
Kalebx3 napisał(a):w każdym bądż razie na długo się zaprzyjażnie z tą suplą .


Jesli to nie tajemnica, bierzesz może jakieś SSRI do tego?
czarnydiabeł
Offline

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 04 sty 2014, 21:06
Myślę, że to nie tajemnica, bo Kalebx3 wielokrotnie o tym pisał na forum- paroksetyna+baklofen+metylofenidat.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

aminokwas 5-HTP

przez czarnydiabeł 04 sty 2014, 21:10
Dark Passenger napisał(a):Myślę, że to nie tajemnica, bo Kalebx3 wielokrotnie o tym pisał na forum- paroksetyna+baklofen+metylofenidat.


Fajny koktajl :P
czarnydiabeł
Offline

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 04 sty 2014, 21:11
+ lamo ;)
+ dużo supli .
Wszystko razem POMAGA niezwariować

-- 04 sty 2014, 20:14 --

,,,chcialbym ponadto zaznaczyć ,że chociaż ilościowo troche tego jest , to ilości wysokości dawek ( porównywalnie ) są małe ,lub "mniejsze ".
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9660
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

aminokwas 5-HTP

przez czarnydiabeł 04 sty 2014, 21:21
Czy ten 5-HTP ma coś wspólnego (w sensie reaguje /wzmacnia /osłabia itd) z działaniem BCAA i przyswajaniem białka?
czarnydiabeł
Offline

aminokwas 5-HTP

przez Miss Worldwide 04 sty 2014, 22:50
Z tego co wyczytalam, bo przeciez sama badan nie przeprowadzalam, to nie powinno sie stosowac tego aminokwasu z innymi antydepresantami. Tak samo jak naczytalam sie o dziurawcu to i nawet ta roslinma moze niezle namieszac zazywajac razem z innymi lekami. Z zespolem serotoninowym wlacznie.
Ja bym sie chciala dowiedziec czy ktos kto juz bral wczesniej antydepresanty przeniosl sie na sam aminokwas..
Jesli jednak aminokwas dostarcza serotoniny, wtedy raczej ciezko bedzie go odstawic. Z d ia na dzienbrak serotoniny to na pewno nic przyjemnego. I po odstawieniu organizm sam nagle zacznie produkowac serotonine? Watpie. Tak na chlopski rozum to biore. Wiec albo ten aminokwas to nie jest takie hop siup bede se brac jak witaminki albo te suplementy to sciema. Ja jednak nie zaryzykune brania razem z SNRI
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
924
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

aminokwas 5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 sty 2014, 13:56
Jesli jednak aminokwas dostarcza serotoniny, wtedy raczej ciezko bedzie go odstawic. Z d ia na dzienbrak serotoniny to na pewno nic przyjemnego.

Akurat logika , która tu zastosowałaś jak najbardziej odnosi sie do SSRI i SNRI , ale juz do 5HTP na pewno NIE. Możesz owa suplę odstawic w każdej chwili i głowy Ci to " nie urwie " , jak w wydaniu SSRI . Rzecz to pomocna ta supla i radzę każdemu ją ( przynajmniej ) wypróbować jako dodatek do głównego meni. W ogóle żadnych zespołow serotoninowych ( do dawek 100-200mg ) tutaj bym sie nie obawiał .
Czy ten 5-HTP ma coś wspólnego (w sensie reaguje /wzmacnia /osłabia itd) z działaniem BCAA i przyswajaniem białka?

Wiem o co Ci chodzi . BCAA bierzesz raczej przed ćwiczeniami i wtedy pompujesz . 5 HTP na noc ( najlepiej ) jako supla regenerująca sytem nerwowy . Nie sądzę by zachodziły tu szkodliwe interreakcje .
>>> Nie ma sąsiada co sadził to drzewo
I nie ma sąsiadki co plotła makatki
Zniknął ten stary co chował dolary
W oczach niknie ten świat !!!
>>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9660
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do