5-HTP

Alternatywne sposoby leczenia. Akupresura, akupunktura, homeopatia, bioenergoterapia itp.

5-HTP

przez lunatic 03 wrz 2014, 20:37
Ferdynand k,
ale 5htp brane na dzien powoduje senność, wiec jak sie tym leczyc? na noc to juz w dzien chyba nie bedzie dzialac?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

5-HTP

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 03 wrz 2014, 20:48
lunatic, nie musi to zależy od człowieka
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

5-HTP

przez niemampomysłunanick 04 wrz 2014, 18:38
Dobra. postanowiłem że póki co 5HTP sobie daruję bo jednak żeby dorwać coś dobrego to trzeba wydać trochę kasy, a nawet nie wiem ile jeszcze pracy będę miał we Wrześniu. Póki co to kupiłem sobie kapsułki dziurawca które starczą mi na miesiąc ale chciałbym jeszcze dodać do tego jeszcze jakieś witaminki. Ktoś z was polecał Magnez + B6. To teraz mam pytanie na które proszę bardzo sprecyzowaną odpowiedź:

Czy dziurawiec+magnez+B6 to dobry/bezpieczny pomysł na podreperowanie swojego organizmu, oraz najważniejsze, czym sugerować się przy kupnie magnezu i tej witaminki B6, bo ja wychodze z zalozenia ze lepiej dolozyc troche i kupic cos lepszego niz jak to ktos tutaj napisal "byc chytrym i dwa razy stracic". Pozdrawiam.
Posty
28
Dołączył(a)
07 lip 2012, 15:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

5-HTP

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 04 wrz 2014, 19:14
niemampomysłunanick, magnez organiczny
mleczan cytrynian chelat asparaginian
b6 pisałem już w jakiej postaci
tak jest to mix bezpieczny bez 5htp mało skuteczny :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

5-HTP

przez niemampomysłunanick 04 wrz 2014, 23:42
hmmm... mowisz ze bez 5 htp to slaby mix... a jezeli juz mialbym brac to 5htp to czy takie sie nada?

http://allegro.pl/scitec-tryptophan-60- ... 25245.html
Posty
28
Dołączył(a)
07 lip 2012, 15:43

5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 wrz 2014, 12:39
NiemampomysłunaNick,
odpuść sobie tą suple. Zwykła zagrywka w hu-ja sprzedawcy . To zwykły Tryptofan , a nie żadne 5HTP . Czytaj uważnie co pisze na opakowaniu , a nie co piszą nieuczciwi sprzedawcy.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

5-HTP

przez niemampomysłunanick 05 wrz 2014, 23:55
Racja, mój błąd.
Posty
28
Dołączył(a)
07 lip 2012, 15:43

5-HTP

Avatar użytkownika
przez refren 11 wrz 2014, 08:33
Miałam dwa podejścia do 5-htp.
Pierwszy raz brałam po odstawieniu wenlafaksyny 37,5 i przez 5 miesięcy udało mi się wytrzymać bez leku.
Drugi raz też brałam 5-htp po odstawieniu wenla i bezpośrednio po tym zrobiły mi się huśtawki nastroju (euforia, nakręcenie/niepokój/depresja), które spowodowały podejrzenie u mnie CHAD. Co prawda już na wenla miałam lekką zwyżkę nastroju, ale to jeszcze nie było na tyle mocne, żeby przeszkadzało mi w czymkolwiek.
Przeczytałam dziś na abc-zdrowie, że 5-htp może zwiększyć ryzyko zespołu maniakalnego. Niby artykuł to takie typowe bla bla bla, że leki tylko pod kontrolą lekarza i że 5-htp nie przebadany, ale może coś w tym jest z tym ryzykiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3273
Dołączył(a)
05 sty 2013, 20:12

5-HTP

przez lunatic 11 wrz 2014, 12:36
ja sie po tym nie moge dobudzić rano :pirate:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

5-HTP

przez niemampomysłunanick 11 wrz 2014, 15:21
nie mogłem nic znaleźć o tym aby 5htp było niebezpieczne w jakimś stopniu (no chyba ze ktoś połknie dawke 5000 mg/raz). :p

btw. Refren, Jakiej firmy suplement stosowałaś ?

-- 12 wrz 2014, 22:23 --

Z racji tego że nie mogłem edytować mojego poprzedniego postu muszę napisać nowy.

A więc chciałem was zapytać czy 5htp z tej aukcji jest warte kupienia?

http://allegro.pl/5-htp-90x100mg-98-5ht ... 31484.html

Chciałem kupić te, które już ktoś tutaj polecał, ale nie ma ich póki co na aukcji. Pisałem do faceta kiedy będą i kilka dni temu mówił że "na dniach" powinny być ale nie ma.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4545379948

Pozdrawiam.
Posty
28
Dołączył(a)
07 lip 2012, 15:43

5-HTP

Avatar użytkownika
przez refren 13 wrz 2014, 08:59
Nie pamiętam jakiej firmy.
Może znaczenie miało to, że za drugim razem brałam dwa razy po 50, a według producenta maksymalna dawka dobowa była 50.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3273
Dołączył(a)
05 sty 2013, 20:12

5-HTP

przez niemampomysłunanick 13 wrz 2014, 12:27
max dawka dobowa 50mg? Hm... ja słyszałem że zalecana to jest 300mg/doba, ale teraz to juz sam nie wiem o.O
Posty
28
Dołączył(a)
07 lip 2012, 15:43

5-HTP

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 13 wrz 2014, 12:28
, a według producenta maksymalna dawka dobowa była 50.


a dzie tam . Można walić 100mg i ,,, smiać się do swoich nocnych baranów , zlewać ich i olewać .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

5-HTP

Avatar użytkownika
przez refren 14 wrz 2014, 10:41
Myślę, że trzeba ostrożnie, zacząć od mniejszej dawki i poczekać parę dni, na jednego to może w ogóle nie podziałać, na drugiego podziałać tak, że dostanie hipomanii, a na trzeciego tak, że będzie akurat.
Mam, tak jak pisałam, różne doświadczenia z 5-htp, z których wynika na pewno jedna rzecz: nie jest to dziurawiec czy melisa, ale rzeczywiście wywiera jakiś efekt.
W moim odczuciu działa jak niskie dawki SSRI.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3273
Dołączył(a)
05 sty 2013, 20:12

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Przeskocz do