Specjalizacja

Psychologia ogólnie. Ciekawe książki, wymiana doświadczeń, ciekawe tematy.

Specjalizacja

przez takajedna4 02 lut 2012, 08:09
hej :)
jestem studentką psychologii. Już za kilka dni czeka mnie wybór specjalizacji. Waham się pomiędzy specjalizacją kliniczną a rodziny...Czy jest ktoś w stanie mi pomóc/ doradzić?

Dziękuję i pozdrawiam

Specjalizacja

przez ninja 02 lut 2012, 09:01
Ja osobiście gdybym miała wybierać to bym wzięła kliniczną, ale w sumie nie wiem czym zajmuje się psychologia rodziny. Może poczytaj/przejrzyj plany zajęć, profile studenta po jednej i drugiej i zdecyduj, które wydaje się ciekawsze i bardziej pociągające dla ciebie ;)
Wyglądam zdrowo, ponętnie i rumianie. Wcale nie widać, że nie żyję.
The prettier a girl is, the more nuts she is.

Specjalizacja

przez takajedna4 02 lut 2012, 09:33
ok..dziękuję za odpowiedź może jeszcze ktoś sie wypowie? :)

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Specjalizacja

przez uspiony2 02 lut 2012, 16:31
takajedna4 powołując się na ideały, psycholog nie powinien wybierać swojej pracy pod kierunkiem korzyści materialnych, lecz dobra drugiej osoby. Zatem jak napisała ninja, przejrzyj program studiów, zastanów się i wybierz to, gdzie bardziej Cię ciągnie.

Udzieliłem rady z założeniem, że nie wybrałaś psychologi, żeby pomóc sobie samej ;).

Specjalizacja

przez takajedna4 06 lut 2012, 09:21
uspiony2 napisał(a):takajedna4 powołując się na ideały, psycholog nie powinien wybierać swojej pracy pod kierunkiem korzyści materialnych, lecz dobra drugiej osoby. Zatem jak napisała ninja, przejrzyj program studiów, zastanów się i wybierz to, gdzie bardziej Cię ciągnie.

Udzieliłem rady z założeniem, że nie wybrałaś psychologi, żeby pomóc sobie samej ;).

Nie, nie wybrałam psychologii z tego względu... szczerze powiedziawszy często spotykam się z tym stereotypem...zupełnie nie wiem skąd on się wziął?