Psychologia Mediów - prośba

Psychologia ogólnie. Ciekawe książki, wymiana doświadczeń, ciekawe tematy.

przez Mallevs 21 sty 2012, 21:02
Witam wszystkich,

Jestem zupełnie nowy na tym forum. Przyszedłem tu poprosić o kilka porad. Mam nadzieje, że odpowiecie na nurtujące mnie pytania:)
Jestem studentem 5 roku i na swojej specjalizacji (psychologia mediów) wybrałem następujący temat pracy magisterskiej: "Style gry, a rodzaje dysfunkcji życia codziennego". Ogólniej mówiąc będę chciał wykazać jak np. wcielanie się w role w grach MMORPG wpływa na młodego człowieka. Tworząc badanie będę na pewno bazował na kwestionariuszu FCZ-KT. Tutaj niestety pojawiają się moje 2 pytania.

1. Czy kwestionariusz jest gdzieś dostępny, abym mógł go użyć do ułożenia własnego badania online?
2. Czy jest jeszcze jakiś kwestionariusz, w oparciu o który mógłbym stworzyć swoje badanie?

Z góry dziękuje za odpowiedź!

przez *Wiola* 21 sty 2012, 22:39
Mallevs, My jesteśmy raczej "konsumentami " psychologii :mrgreen: więc nie wiem czy to dobre miejsce na zadawanie takich pytań. Poza tym to dość dziwne ,że na 5tym roku nie masz dostępu do takich materiałów :?
Moderator

przez ekspert_abcZdrowie 25 sty 2012, 15:02
Witaj Mallevs!